Maud

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Hieronymus
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 16 augustus 2015, 16:58
Locatie: Tussen Den Haag en Amsterdam

Maud

Berichtdoor Hieronymus » di 18 augustus 2015, 11:20

Fantasie bij het schoolhek

Als ik bij het schoolhek sta te wachten tot dat de bel gaat, kijk ik wel eens of er knappe vrouwen zijn die ook staan te wachten. Helaas is er zelden iemand die mijn fantasie weet te prikkelen.

Maar op een goede dag zag ik haar. Een jonge vrouw van naar ik schat eind 20, met een ietwat volslank postuur en vriendelijk open gezicht, met gezonde rode blosjes op haar wangen en mooie blauwe ogen.
Ze heeft blond haar dat ze een staartje draagt. Ze beantwoordde aan een typische zwakte van mij; mijn liefde voor mooie volle borsten.

Na haar een paar keer gezien te hebben, stond ze in de buurt praten met een andere vrouw die ik ken. Dat was de gelegenheid om ook eens een praatje met haar te maken. Ik ging er bijstaan en groette de mij bekende vrouw. Daarna gaf ik mijn eigenlijke doel een handje om kennis te maken. Ze heet Maud. Vanaf dat moment zeiden we elkaar hallo en maakten we af en toe weinigzeggend praatje. Daarbij voel ik altijd wat kriebels van binnen zeker als haar borsten mooi zichtbaar waren in haar blouse.

Een keer droeg zijn een T-shirt met daarop de tekst: zet mijn hart in vuur en vlam! Ze kwam me wat gehaast tegemoet lopen. Ik las de tekst van het shirt hardop en zei daarbij met een ferme knipoog: Zo, zo! Ze werd rood en moest lachen. Ik weet niet eens wat op mijn eigen shirt staat, zei ze. Toen liep ze door. Het enige wat ik kon denken was: wat zou ik JOU graag eens in vuur en vlam zetten!

Een tijdje later was ik alleen thuis en zat ik op de bank. Ik moest aan Maud denken en voelde warme vlinders in mijn buik komen die doorstraalden naar mijn kruis. Ik voelde dat ik stijf werd. Ik fantaseerde dat Maud voor mij stond en een mooie witte blouse boven spijkerbroek droeg. Daaronder beige suède instappers.
De bovenkant van haar borsten en de spleet ertussen waren prachtig zichtbaar tussen de witte katoenen stof.

Ik fantaseerde hoe zij haar blouse openmaakte en langs haar schouders naar beneden liet glijden. Daarna schoof ze haar bh bandjes over haar armen en ontblootte ze haar borsten. Mooie ferme blonde borsten met lichtroze tepels die al aardig gezwollen waren. Ik zag haar op mij toe lopen en ik deed mijn handen omhoog om na te bootsen hoe ik die prachtige borsten zou omvatten.

Ik stond op en deed mijn broek en boxershort naar beneden. Mijn pik sprong vooruit en ik ging weer zitten.
Met mijn rechter duim en wijsvinger schoof ik de voorhuid van mijn eikel. Die was paars van opwinding. Met dezelfde duim smeerde ik een druppeltje voorvocht uit.

In mijn fantasie deed Maud snel haar instappers uit en daarna in 1 beweging haar spijkerbroek en slipje.
Ik zag haar bloot voor me staan met een prachtige kale vagina. Mijn hand deed mijn velletje op een neer. Ik zag voor ogen hoe zij met haar linkerhand haar linker borst een stukje optilde en stevig in de tepel kneep. Met haar rechterhand opende Maud haar schaamlippen en toonde ze een prachtige roze vulva.

Ik hoorde mezelf hardop zeggen wil je niet hier op komen zitten? En ik duwde mijn stijve pik naar voren. Ze kwam op mij af en het leek net echt toen ik mijn voorstelde hoe zij schrijdelings over mij heen kwam zitten en haar schaamlippen op de punt van mijn eikel zette. Ik maakte deze met een beetje spuug extra nat zodat het precies voelde alsof Maud met haar warme vagina over mijn pik heen schoof. Ondertussen trok ik harder en harder en deed de pink van mijn linkerhand in mijn mond en ik begon er op te zuigen alsof het die prachtige roze tepels waren.

Mijn vel ging sneller en sneller op en neer. Ik voelde bijna echt de warmte van Maud's lichaam. Het duurde niet lang of mijn eikel stond op knappen. Ik riep hard: Maud ik kom en zag de forse stralen zaad uit mijn pik spuiten.

Ik zakte naar achteren om uit te puffen en fluisterde: Maud bedankt voor deze heerlijke fantasie. Je zou eens moeten weten!
A dirty mind is a joy forever.

Janus
Berichten: 55
Lid geworden op: di 04 december 2012, 15:44

Re: Maud

Berichtdoor Janus » wo 19 augustus 2015, 15:50

Volgens mij is hier ook een rubriek 'erotische verhalen', tenminste ik neem aan dat het zo bedoeld is. Of hoop je dat Maud dit leest ? Misschien maak je meer kans als ze dat niet doet.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GustavGG en 7 gasten