geestelijk vreemd gaan

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Re: geestelijk vreemd gaan

Berichtdoor Mar » ma 31 augustus 2015, 19:06

Het ging om opmerking geestelijk vreemdgaan - dat was nieuw voor mij
En nu? Heb je er een beeld van gekregen, - en heb je er iets aan?
Samen lopen door omstandigheden

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: geestelijk vreemd gaan

Berichtdoor Jippie » ma 31 augustus 2015, 21:14

He hele leven is een leerproces dus; ja.. en iets begrijpen is overigens iets anders dan accepteren dat een de ander er problemen mee heeft.
Massie zit zelf ook vaak in de PM met mensen... ik ga dat niet als een bedreiging zien want dan maak ik mijn ongerust om helemaal niets. Maar ik kan wel jaloers zijn op een bepaald punt. Gladjanussen en womanizers die naar haar zitten hengelen en altijd iets met haar af willen spreken als ik er niet ben, daar kan ik slecht tegen.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: geestelijk vreemd gaan

Berichtdoor Peter50 » di 01 september 2015, 18:18

Is wel al een oude foto hoor ondertussen, maar ik schaam me nooit voor wie ik ben of waar ik voor sta, wat voor onderwerp ook.
De enige die er misschien moeite mee kunnen hebben zijn mijn naaste, maar dat hoor ik dan wel.
Tja, ik zou me niet helemaal lekker voelen als ik wist dat familie, collega's en andere kennissen konden meelezen.
Maar ik kan wel jaloers zijn op een bepaald punt. Gladjanussen en womanizers die naar haar zitten hengelen en altijd iets met haar af willen spreken als ik er niet ben, daar kan ik slecht tegen.
Waarom? Je kunt er ook om lachen. Volgens mij moeten zij jaloers op jou zijn.
  Echte liefde is niet blind.

fuutje
Berichten: 2782
Lid geworden op: ma 06 november 2006, 19:05
Locatie: vlak bij Duitsland in het Oosten.

Re: geestelijk vreemd gaan

Berichtdoor fuutje » di 01 september 2015, 19:59

Ik denk dat Peter50 met zijn laatste opmerking een heel groot punt heeft Jippie :wink:
Ga je mee naar de tuin?
Ik wil graag dat mijn rozen jou ontmoeten...
(Richard Brinsley Sheridan)

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: geestelijk vreemd gaan

Berichtdoor Jippie » di 01 september 2015, 22:58

Ach ja, dat weet ik, en jaloezie drijft je alleen maar verder uit elkaar... maar ik kan niet goed tegen stiekem gedrag. Nooit rechtstreeks op FB reageren maar altijd met van die tease berichten via een PM...etc.. :evil:
Waar niemand bij stil staat is dat we elkaars wachtwoord weten en gewoon alles op elkaars Facebook kunnen zien. We doen het eigenlijk nooit net zoals we elkaars post niet open maken. Maar als een van ons twee onraad voelt dan zijn de PM' s zo gelezen.. (waardoor we dit topic hebben :mrgreen: )
Of de onraad van massie terecht was laat ik in het midden. Van mijn kant uit was er helemaal niets richting Zuid Afrika maar de ander kant begon op een gegeven moment wel energie te zuigen.. binnen vallen en jammeren over een relatie die ze nooit had gewild en dat ze zich eenzaam voelde... :? dus daarom ook mailbox: hond.. voor het geval dat ze mij als salvator ging zien.


En de foto is overigens niet zo oud ... 2 of 3 jaar denk ik. Ik heb zelf ook niet zoiets van "ik zet een selfie in mijn avater". Ik zou wel gewoon meedoen als iedereen het zou plaatsen.
Het foto forum is pas geleden opgeheven maar veel leden van het forum hadden er geen moeite mee om te laten zien we ze zijn en schamen zich niet voor hun naaktheid op de geplaatste erotische foto' s.
Dus gemiste kans... want dan had je nog veel meer van massie kunnen zien :D1
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten