Ben Wa balletjes: is dat iets voor mijn vriendin ?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
bestwomanlover
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 09 oktober 2011, 20:15

Ben Wa balletjes: is dat iets voor mijn vriendin ?

Berichtdoor bestwomanlover » vr 07 augustus 2015, 8:05

We kennen elkaar al jaren en ook al is zij geen type 'geil wijf' de laatste tijd vrijen en knuffelen we lekkerder dan in het begin. Ook zonder 'het' bevalt het ons goed. Het probleem is (heb ik al jaren geleden gemeld op dit forum) is klaarkomen als we samen zijn. Alleen lukt het wel bij haar. Maar ook om tot opwinding te komen kost soms moeite voor haar.

Nu vond ik iets over Ben Wa ballen, ik verwacht niet dat ze ermee klaarkomt, maar misschien sneller tot opwinding komt na inbrengen ervan.

De link in de tekst hierboven geeft duidelijke uitleg, maar heeft iemand hier ervaring mee ? Is het echt zo dat ze makkelijk te verwijderen zijn ? Moet je ze met (makkelijker verwijderen ?) of zonder touwtje nemen ?

Iemand tips ?

Gebruikersavatar
masseuse
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 29 juni 2015, 0:01
Locatie: Grunn

Re: Ben Wa balletjes: is dat iets voor mijn vriendin ?

Berichtdoor masseuse » ma 10 augustus 2015, 18:46

Ik heb zelf die siliconen "duo-smartball"en die bevalt aardig goed.
Natuurlijk kan ik alleen een persoonlijke mening geven. Zelf wordt ik niet direct opgewonden als ik ze draag (heb ze zelfs tijdens mijn werk "mee" :D8 :st: ) , maar als ik ze s'avonds uitdoe merk ik meteen hoe mijn beckenbodemspieren hiervan profiteren (en mijn vriend ook) :twisted:
Elke vrouw is ook net weer anders gebouwd, dus het kan zijn, dat met de juiste "balls", de ballen juist wél op heerlijke plekjes "schuren" :lol:
Veel succes verder
Een goede massage ís 'pijnlijk' ;-)

Gebruikersavatar
Elisa76
Berichten: 64
Lid geworden op: ma 17 augustus 2015, 20:20

Re: Ben Wa balletjes: is dat iets voor mijn vriendin ?

Berichtdoor Elisa76 » do 20 augustus 2015, 15:51

Ik heb persoonlijk weinig met die balletjes, ja zoals gezegd zijn z handig voor je bekkenbodemspieren.

Lang voorspel en optie? Of een goede vibrator misschien?
To feel aroused is to feel alive.

Caroline
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 24 augustus 2015, 16:32
Locatie: Nabij Schiphol

Re: Ben Wa balletjes: is dat iets voor mijn vriendin ?

Berichtdoor Caroline » ma 24 augustus 2015, 16:55

Ook ik heb een setje duo ballen met een koord. Ik vind het fijn om ze te "dragen" maar echt opgewonde raak ik er niet van. Ik merk wel dat mijn bekken bodem spieren sterker worden en dat geeft mij de kans om mijn man af en toe te plagen tijdens de seks :st:

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Ben Wa balletjes: is dat iets voor mijn vriendin ?

Berichtdoor Nelly » zo 30 augustus 2015, 13:59

Ik heb vroeger een paar gehad van siliconen aan een koord - maar daar werd Ms. Vagina niet blij van: irritatie & afscheiding vanbinnen & no pleasure at all. Die heb ik dus maar snel weer weggedaan.

Geinspireerd door deze topic ben ik gisteren fysiek gaan shoppen - maar aanbod in de winkels was niet denderend groot. Opvallenste item: een koppel ben-wa ballen van zwart glas in een doosje. Grootte: precies de grootte van een grote knikker (wij noemden ze lodders) & gewicht idem dito. Prijs: rond de 27 Euri.
Conclusie: vermoedelijk worden ze gewoon in de knikkerfabriek gemaakt & kunnen twee lodders dus als Ben Wa balletjes dienen.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 20 gasten