Twijfel over trio

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Meisje1
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 15 juni 2015, 19:35

Twijfel over trio

Berichtdoor Meisje1 » ma 15 juni 2015, 19:42

Mijn vriend en ik fantaseren al heel lang over een trio, een paar maanden terug hebben we onverwachts partner ruil gedaan. wel bij elkaar in de woonkamer, wegens omstandigheden niet kunnen afmaken,we zijn niet met die gene naar bed geweest.
achteraf kreeg ik behoorlijk spijt,omdat ik het beeld niet kon verdragen om hem bezig te zien met een andere vrouw.

nog steeds wil ik graag een trio maar ben ik bang dat ik er spijt van krijg en mijn relatie kapot gaat.
iemand tips over ervaring ?

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: Twijfel over trio

Berichtdoor droomvlinder » di 16 juni 2015, 7:46

Op het forum staan flink wat tips over ervaring met trio's. Doe niet iets waar je niet echt helemaal achterstaat, de werkelijkheid is, zoals je hebt ervaren ietwat anders dan fantasie.
Hoe staat je partner er tegenover?
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

Benno
Berichten: 334
Lid geworden op: za 24 november 2001, 2:01

Re: Twijfel over trio

Berichtdoor Benno » wo 17 juni 2015, 19:19

Een relatie die kapot gaat aan een trio... is dat wel een relatie die naam waardig?

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: Twijfel over trio

Berichtdoor runningslim » do 18 juni 2015, 9:40

Jeetje Benno...

Er zijn relaties die heel goed trio's kunnen hebben en er zijn relaties die eraan kapot gaan.
Wie is Benno (of Runningslim of ???) om te bepalen wanneer er relatie de naam relatie waardig is?

@Meisje:

Helaas heb ik geen tips voor je. Ik heb nul komma nul ervaring met trio's en ook niet onmiddellijk zoiets in het vooruitzicht, denk ik.
Ik merk wel een evolutie bij mezelf. Jaren geleden zou ik 'een trio' absoluut verworpen hebben. Als morgen mijn madam zegt: "trio, lieve schat?" zou ik zomaar kunnen antwoorden: "doen we een mannetje of een vrouwtje?".

Dus, Meisje1, kan ik je enkel veel introspectie, wijsheid en beraad toewensen en doe niks waar jij jezelf niet erg goed bij voelt. Sterkte.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: Twijfel over trio

Berichtdoor Savanne » do 18 juni 2015, 21:55

Een relatie die kapot gaat aan een trio... is dat wel een relatie die naam waardig?
Foei Benno, dit is niet heel erg vriendelijk van je....

Jaloezie is een monster... heeft niets met de relatie an sich te maken, misschien meer met hoe de persoon in kwestie zichzelf ziet?


@meisje1 Hoewel het raar klinkt is het voor mij altijd mindset geweest. In welke samenstelling dan ook, dat maakt eigenlijk helemaal niet uit, het is het makkelijkste als je het kan zien als een beleving, een ervaring... en doordat je het samen doet, en niet los van elkaar is het dus een ervaring van jullie beiden.

Als je er in staat dat hij nog een ander wil omdat hij niet genoeg heeft aan je, ga je natuurlijk op een andere manier in de situatie, dan bijvoorbeeld met het idee dat jij zo lekker bent dat hij niet genoeg van je kan krijgen , en je beter voor versterking kan zorgen....
Zie je hoe je jouw eigen gedachten kan sturen ?

Een ding wil ik je wel meegeven, doe deze dingen slechts als je zeker weet dat jullie over alles met elkaar kunnen praten....

En bij twijfel...? Nog maar even niet oversteken, als dat moment komt , komt het vanzelf.. en anders maar niet...
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Janus
Berichten: 55
Lid geworden op: di 04 december 2012, 15:44

Re: Twijfel over trio

Berichtdoor Janus » ma 22 juni 2015, 0:16

Je wilt graag een trio (met een man of vrouw erbij ?) maar je kunt het niet aanzien dat hij met een andere vrouw bezig is. Waarom wil je dat dan graag ? Een andere man erbij en dan maar hopen dat hij niet jaloers wordt ? Vraag hem eens hoe hij die halve partnerruil vond; als hij hetzelfde had als jij lijkt me de conclusie duidelijk.

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Twijfel over trio

Berichtdoor Mannekijn » ma 29 juni 2015, 12:46

@meisje1
Ervaring heb ik alleen als de derde in triootje, dus als man toegevoegd aan MV-stel. (Tot nu toe altijd plezierig op teruggekeken).
Ik kan dus niet echt uit de ervaring zoals jij het vraagt spreken, maar mijn gevoel zegt me "bij twijfel niet inhalen".

Als je dus ook maar de geringste twijfel hebt dat je jaloers zou kunnen zijn, zou ik geen triootje aangaan.
Laat het dan bij een leuke fantasie blijven.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Twijfel over trio

Berichtdoor Jippie » di 30 juni 2015, 23:06

Mijn vriend en ik fantaseren al heel lang over een trio, een paar maanden terug hebben we onverwachts partner ruil gedaan. wel bij elkaar in de woonkamer, wegens omstandigheden niet kunnen afmaken,we zijn niet met die gene naar bed geweest.
achteraf kreeg ik behoorlijk spijt,omdat ik het beeld niet kon verdragen om hem bezig te zien met een andere vrouw.

nog steeds wil ik graag een trio maar ben ik bang dat ik er spijt van krijg en mijn relatie kapot gaat.
iemand tips over ervaring ?
Partnerruil is iets anders dan een trio volgens mij, dan heb je beide een ander. Bij een trio werk je toch meer samen.
Maar wat is de fun van een trio? En welke meerwaarde heeft het dan als je denkt dat je relatie erop kapot gaat?
Lijkt mij net zoiets als bungeejumpen waarvan je niet weet hoe lang het elastiek is.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 11 gasten