Wel eens Seksueel een beetje 'Dom' gedaan?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: Wel eens Seksueel een beetje 'Dom' gedaan?

Berichtdoor Peter50 » ma 24 augustus 2015, 17:08

Iemand die naast me in de tram zat op de mond gekust na een gesprek van nog geen minuut. We waren allebei stomverbaasd - maar mijn lichaam dacht op dat moment voor zichzelf & was gewoon heel snel. Ben de volgende halte uitgestapt....
Leuk en toch wel herkenbaar, hoewel ik het op deze manier nooit meegemaakt hebt. Jammer dat jullie geen telefoonnummers hebben uitgewisseld. ;-)
  Echte liefde is niet blind.

Jeanny
Berichten: 79
Lid geworden op: wo 09 september 2015, 11:37
Locatie: dorpje in ZH

Re: Wel eens Seksueel een beetje 'Dom' gedaan?

Berichtdoor Jeanny » za 14 november 2015, 22:32

Mijn domste actie ooit is het verkeerd adresseren van een pikant berichtje aan jawel mijn schoonvader :oops:

Gelukkig kon hij erom lachen en vond hij dat zijn zoon maar bofte.. :lol:
Jemig, wat een giller. Wel link, als je even misklikt in je adresboek, is het kwaad geschied. Doet denken aan de schoolleraar die werd ontslagen nadat hij een pikant mailtje stuurde aan een leerlinge. Hij had de beamer aan laten staan en het bericht was voor de hele klas te lezen op grootscherm! :mrgreen:
Daarom ben ik heel blij met foto's naast mn contacten. Zo kan ik me nooit vergissen in een bericht

Leuk topic btw :idea:
Laatst gewijzigd door Jeanny op ma 16 november 2015, 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.

LoesjeLoes
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 11 november 2015, 10:34

Re: Wel eens Seksueel een beetje 'Dom' gedaan?

Berichtdoor LoesjeLoes » ma 16 november 2015, 10:49

Een ex-vriendje hield er van als ik aan zijn oor knabbelde. Toen we een keer spetterende seks hadden, beet ik iets te hard. Tot bloedens toe. We zijn meteen naar de huisarts op bezoek moeten gaan. Gelukkig was het net niet diep genoeg om te moeten worden gehecht. Achteraf hebben we er wel om kunnen lachen, maar op dat moment zakte ik door de grond. Ik voelde me zo onwijs schuldig.

-xxx- Loesje -xxx-

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Wel eens Seksueel een beetje 'Dom' gedaan?

Berichtdoor Spelfje » ma 16 november 2015, 23:14

Met Meneer Spelf, een paar jaar geleden, spannende buitensex in een Frans bos...
Maar helaas kwamen we er halverwege achter dat ik met mijn achterkant in een enorme nest teken (of andere kleine klote beestjes die zich in je huid vastzetten :shock: ) lag. We zijn een half uur bezig geweest om alle beestjes weer te verwijderen. :mrgreen:
"Women are made to be Loved
....not understood"


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] en 12 gasten