Parkeerplaats / Bi-(Schierig)

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

h3js2791
Berichten: 12
Lid geworden op: do 30 april 2015, 13:41
Locatie: Assen

Parkeerplaats / Bi-(Schierig)

Berichtdoor h3js2791 » vr 01 mei 2015, 15:48

Op vrijdagavond ga ik altijd naar de sportvereniging en als ik dan 's avonds terugrijd kijk ik altijd opzij naar een parkeerplaats (omgeving Groningen/Assen) waar veel mannen zijn. De laatste tijd stop ik er zelfs even om te kijken. Vorige week "vergat" ik zelfs om voor ik naar huis ging nog even naar de WC te gaan zodat ik onderweg even moest stoppen om te plassen.
Op de een of andere manier word ik er opgewonden van en ben ik nieuwsgierig. Ik ben echt hetero, getrouwd en heb kinderen maar zou best eens een man zijn lul willen strelen of aftrekken (niet meer). Ben ik Bi? of Bi-Schierig? Zijn er meer mannen met deze verlangens?
If I lay here.
If I just lay here.
Would you lie with me.
And just forget the world?

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Parkeerplaats / Bi-(Schierig)

Berichtdoor 230volt » vr 01 mei 2015, 16:59

Wat kan het schelen? Waarom er een etiket op willen plakken? Volg je gevoel en doe wat je leuk vindt!
En nee, ik herken dit gevoel niet.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Parkeerplaats / Bi-(Schierig)

Berichtdoor Nelly » za 02 mei 2015, 23:04

Als vrouw vind ik de manier waarop mannen naar sex kijken (en dat is dus ook de manier waarop we het maatschappelijk voorgeschoteld krijgen - die manier is "de" manier) bijzonder vreemd. Een onderdeel van die vreemdheid is dat er voortdurend wordt vergeten/ weggeredeneerd dat mensen levende wezens zijn & dat sex dus interactie is. Er wordt in onze maatschappij vooral vaak gedaan of vrouwen dingen zijn. Ze "is" sexy (door een bepaald lichaam, misschien in combinatie met een outfit). Ipv. ze heeft zin in sex (of niet).

Jouw uitspraak:
Ik zou best 'een man zijn lul' willen strelen - heeft voor mij datzelfde 'dingerigheids' gehalte. Want een losse lul loopt niet rond op een parkeerplaats - daar zit iemand aanvast en wie is dat??

Dat mannen (en sommige vrouwen ook) zo 'dingerig' kunnen denken komt volgens mij door 2 factoren die mi. veel en veel belangrijker zijn dan of je het nu met een man doet of met een vrouw.

Factor 1. Nemen jij en je sexpartner goed waar wat er in het hier en nu gebeurt. Of ben je gewend om innerlijke plaatjes en ervaringen elders als een soort filter over het hier en nu heen te leggen & kleuren die beelden je verwachtingen en ervaringen in??

Factor 2. Doet je partner het geheel vrijwillig en puur voor zijn/ haar plezier (en uit oprechte opwinding). Of is er een andere agenda? (Van financiele transactie tot pleasen of tevreden houden etc.).

In mijn mening maakt Factor 1 het mogelijk dat mensen (mannen) soms totaal geen inzicht hebben in factor 2. In plaats van waar te nemen dat iemand met geldgebrek zich zonder veel passie laat nemen gaan ze naar de hoeren etc.

Vanuit factor 1 verwacht ik op zich dat voor een aantal mannen sex met een andere man heel interessant kan zijn. Mannen willen zich in onze maatschappij nl. graag bewijzen (ook door middel van sex). En als het om bewijzen gaat slaan ze mannen soms hoger aan dan vrouwen...

Kortom - ik zou eerst eens checken met factor 1 en 2 hoe je huidige sexleven in elkaar steekt. Als je dat niet boeiend vind zou ik gewoon naar die parkeerplaats gaan en al je wensen en verlangens erin projecteren. Veel plezier!!

h3js2791
Berichten: 12
Lid geworden op: do 30 april 2015, 13:41
Locatie: Assen

Re: Parkeerplaats / Bi-(Schierig)

Berichtdoor h3js2791 » zo 03 mei 2015, 14:45

Tjonge nelly wat een verhaal. Ik denk dat je dit wat simpeler moet zien. Voor mij is het gewoon nieuwsgierigheid, spanning en lust. Als een ander dezelfde reden heeft vind ik het prima.
Ik hou heel veel van mijn vrouw en respecteer haar zou haar nooit bedriegen ... Ik weet dat zij ook wel eens wat heeft geëxperimenteerd. Zij gaat al jaren met een jeugdvriendin één à twee keer per jaar een weekendje weg (shoppen en zo). Ze heeft me verteld dat ze op de hotelkamer wel eens wat geprobeerd hebben. Tja, even douchen, naakt ... het begint met strelen en even later ben je elkaar aan het bevredigen. Ook dit was lust.
Mijn vrouw heeft wel eens laten vallen dat ze wel eens door twee mannen verwend wil worden. Maar ik heb nog geen ervaring met het mannelijke geslachtsdeel ... Maar het lijkt we wel spannend, ook hier ... lust
If I lay here.
If I just lay here.
Would you lie with me.
And just forget the world?

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Parkeerplaats / Bi-(Schierig)

Berichtdoor Nelly » zo 03 mei 2015, 20:03

"houden van" en "relatie hebben met" zijn twee heel verschillende dingen. Er zijn voorbeelden zat van mensen die vreselijk veel van iemand houden & verder van de hele persoon weinig begrijpen. En soms ook vinden dat dat zo hoort.

En ook vossen houden vreselijk veel van chicks.

Mijn idee is dat als je iemand treft die 'vreselijk houdt van' (sex op parkeerplaatsen) maar tegelijkertijd in het 'hier en nu' niet goed kan waarnemen /contact leggen - je daar de kans loopt op slechte kwaliteit sex. Tenzij jijzelf ook compleet in een fantasiewereld bent & opgewonden raakt van het idee alleen al (maakt niet uit wie er aan vast zit)

Bartel
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 09 oktober 2015, 1:36
Locatie: Brussel

Re: Parkeerplaats / Bi-(Schierig)

Berichtdoor Bartel » za 17 oktober 2015, 17:10

Ik herken nieuwsgierigheid wel hoor...

En ook al eens over hetzelfde "nagedacht" :D8
Altijd zin in een ontdekking of een reactie...

Morna
Berichten: 592
Lid geworden op: zo 24 december 2023, 15:00
Locatie: Noord brabant
Contacteer:

Re: Parkeerplaats / Bi-(Schierig)

Berichtdoor Morna » di 19 maart 2024, 15:30

Wat jammer dat sommige topicstarter doodbloeden terwijl het zo leuk om te lezen en te delen in ervaringen, zonde
Go with the flow :wink:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten