Down under

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

kaal of toch niet bij de man

geen onderhoud
4
3%
kort
9
8%
kort met de ballen kaal
24
20%
voor mij geen schaamhaar
25
21%
ik ben een man
38
32%
ik ben een vrouw
19
16%
 
Totaal aantal stemmen: 119

1972bert
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 15 december 2014, 1:27

Down under

Berichtdoor 1972bert » ma 15 december 2014, 1:41

Laatst las ik een artikel over dat ongeveer 40 procent van de mannen hun schaamhaar afschoren.
Nu loop ik er over te denken dit ook te doen.
Ik zou graag willen weten of het echt 40 procent is (lijkt me namelijk erg hoog).
En hoe hebben jullie het zelf of hoe zie je het als vrouw het liefste bij de man.

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: down under

Berichtdoor Lolly1968 » di 16 december 2014, 11:01

In het 'kaal driehoekje' Topic is er zijdelings ook over gepraat wat de mannen betreft.
Heb net ook gestemd (voor mijn man dan hè) en moet eerlijk zeggen dat ik de laatste jaren zelden meer een man ben tegen gekomen met schaamhaar,of het was echt heel ultra kort.
Ook weet ik niet beter dat mijn vriendinnen er de voorkeur aangeven dat de mannen waarmee zij 'verkeren' helemaal kaal zijn.
Ik trap waarschijnlijk een 'deur in' of op een 'te korte pik' als ik zeg dat mannen(mensen) die seksueel wat actiever zijn (bijna) allemaal volledig geschoren zijn aangezien het gewoon veel prettiger/hygiënischer(wetenschappelijk feit) is om met een 'kaal' mens seksueel te verkeren om het maar even zo te formuleren.
Zelf heb ik ook niet graag oraal seks met een beschaamhaarde (leuk scrabbel woord) man en weet dat dit voor 99% van de mannen ook geldt.
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: down under

Berichtdoor 230volt » di 16 december 2014, 11:02

Ga eens met mij mee naar de mannenkleedkamer na het sporten, Lolly en je zult een totaal ander beeld zien/krijgen.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: down under

Berichtdoor runningslim » di 16 december 2014, 12:01

In het 'kaal driehoekje' Topic is er zijdelings ook over gepraat wat de mannen betreft.
Heb net ook gestemd (voor mijn man dan hè) en moet eerlijk zeggen dat ik de laatste jaren zelden meer een man ben tegen gekomen met schaamhaar,of het was echt heel ultra kort.
Ook weet ik niet beter dat mijn vriendinnen er de voorkeur aangeven dat de mannen waarmee zij 'verkeren' helemaal kaal zijn.
Ik trap waarschijnlijk een 'deur in' of op een 'te korte pik' als ik zeg dat mannen(mensen) die seksueel wat actiever zijn (bijna) allemaal volledig geschoren zijn aangezien het gewoon veel prettiger/hygiënischer(wetenschappelijk feit) is om met een 'kaal' mens seksueel te verkeren om het maar even zo te formuleren.
Zelf heb ik ook niet graag oraal seks met een beschaamhaarde (leuk scrabbel woord) man en weet dat dit voor 99% van de mannen ook geldt.

Straffer nog! Ik geef de voorkeur aan helemaal géén seks met een beschaamhaarde man. Als klap op de vuurpijl: ik wil ook helemaal geen seks met een onbeschaamhaarde man.
Zelf scheer ik enkel in het noorden: mijn gelaat dus. Hoeveel mannen zich intiem scheren? Ik weet het echt niet (hou het ook niet zo bij). Maar bij het voetballen en in de sportschool merk ik inderdaad een zeer kleine minderheid scherenden.

Al die andere mannen liggen wellicht ergens te velden (Kerstmis) te vogelen? If so, laat het me weten, kan ik me alsnog scheren in het zuiden!

RS, bosaap

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: down under

Berichtdoor Snoozie » di 16 december 2014, 12:49

Als ik -vrouw zijnde- mag reageren: mij maakt schaamhaar niet zoveel uit.

Dat het zonder schaamhaar hygiënischer zou zijn is ronduit een kwakkel.

We zijn allemaal geschapen MET, en Onzelieveheer zal wel geweten hebben of dat het daar moet staan of niet.
Wie zijn wij, arme stervelingen op korte doorreis naar elders om te beweren dat we weten wat beter is 8)

Dat het kaal prettiger zou zijn tijdens het vrijen kan zijn, maar dat blijft een kwestie van 'smaak'.

Ik heb beiden geproefd en gevoeld en het maakt voor mij echt niet uit. De man in kwestie is veel meer bepalend of seks lekker is dan de begroeiing op zijn edele delen :D12

fuutje
Berichten: 2782
Lid geworden op: ma 06 november 2006, 19:05
Locatie: vlak bij Duitsland in het Oosten.

Re: down under

Berichtdoor fuutje » di 16 december 2014, 13:19

Wijze woorden Snoozie :!:
Ga je mee naar de tuin?
Ik wil graag dat mijn rozen jou ontmoeten...
(Richard Brinsley Sheridan)

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: down under

Berichtdoor Lolly1968 » di 16 december 2014, 15:25

Ach runningslim,lig ik me toch in een deuk :? ,je geeft zelf het antwoord al :D11

Maar,ik gaf slechts mijn persoonlijke mening en die andere dingen zijn niet mijn maatgeving maar realiteit,schaamhaar is simpel weg één van de meest onhygienische plekken bij de mens,dus geen kwakkel helaas maar realiteit,kan er ook niet zo veel aan doen.

En grappig ja,kom eens douchen met de meiden na het sporten(zou je wel willen he!...haha)op een enkel 'veegje' Brazilien na is iedereen strak kaal.
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: down under

Berichtdoor runningslim » di 16 december 2014, 16:00

Ach runningslim,lig ik me toch in een deuk :? ,je geeft zelf het antwoord al :D11

Maar,ik gaf slechts mijn persoonlijke mening en die andere dingen zijn niet mijn maatgeving maar realiteit,schaamhaar is simpel weg één van de meest onhygienische plekken bij de mens,dus geen kwakkel helaas maar realiteit,kan er ook niet zo veel aan doen.

En grappig ja,kom eens douchen met de meiden na het sporten(zou je wel willen he!...haha)op een enkel 'veegje' Brazilien na is iedereen strak kaal.


:D5


In mijn dromen zou ik je uitnodiging zeker aannemen!

In het echt wacht ik gewoon tot jullie bij mij komen douchen... mogen jullie mij gelijk ook scheren. Beloofd!

Gebruikersavatar
erofun69
Berichten: 1039
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 16:25
Locatie: er gaat niets boven...

Re: down under

Berichtdoor erofun69 » di 16 december 2014, 16:42

20 jaar geleden voor 't eerst down under geschoren.
Ja, dat gaf wat verbaasde blikken tijdens het douchen met het voetbalteam. Maar in de loop der tijd volgden een paar man dat voorbeeld.

Tijdens onze swingdates nooit een man gezien die zich niet schoor daar, al dan niet in combinatie met wat trimwerk.

Ik ben blij met het haar op mijn schedel en het haar op armen en benen vind ik ook okay.
Down under minstens één keer per week bijwerken, oksels idem.
En eens per maand alle borsthaar eraf. Dan hebben we nl. een soort van "olie-feestje" en dat glijdt zo lekker :wink:
Niets is blijvend, alleen de verandering

fuutje
Berichten: 2782
Lid geworden op: ma 06 november 2006, 19:05
Locatie: vlak bij Duitsland in het Oosten.

Re: down under

Berichtdoor fuutje » di 16 december 2014, 17:23

@Erofun
Yammie!
Ga je mee naar de tuin?
Ik wil graag dat mijn rozen jou ontmoeten...
(Richard Brinsley Sheridan)

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Re: down under

Berichtdoor LittleMonkey » di 16 december 2014, 17:25

Off topic: een keer per maand een oliefeestje? Hmmm! I wish I had, yummie!
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: down under

Berichtdoor Noortje » di 16 december 2014, 18:28

Lolly, heb je een link naar dat wetenschappelijke onderzoek?

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1795
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: down underma

Berichtdoor Inya » di 16 december 2014, 18:52

Ik vind het zelf erg fijn als de man op z'n minst de nederregionenbeharing bijwerkt zodat het niet langer dan iets van 0,5 á 1 cm is (kaal is dus ook prima). Nu is de ene beharing de andere niet; net zoals bij vrouwen heeft de een veel meer behaard oppervlakte dan de ander, dus ik bekijk het ook wel relatief :DD

Qua vrouwen blijkt hier ook wel dat daar verschil in kan zitten. In mijn vriendinnengroepje werd ik erg raar aangekeken toen ik achteloos meldde dat ik thuis de brazilian elke maand uitvoer, en in de sauna zie ik eigenlijk ook weinig kale lipjes. Ligt misschien aan de omgeving? :D
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: down under

Berichtdoor Lolly1968 » di 16 december 2014, 19:01

Tuurlijk Inya het ligt vast wel aan je omgeving,het is toch waar je omgaat word je mee besmet.

@noortje,ach meid google maar,staat er vol mee. Natuurlijk is het niet 'per definitie',maar het is dé plek waar onhygiënisch mee om word gegaan.
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: down under

Berichtdoor Noortje » di 16 december 2014, 19:11

Ah, dan ligt het dus niet het haar an sich, maar aan de eigenaar.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 5 gasten