Wat is het beste glijmiddel?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Wat is het beste glijmiddel?

Berichtdoor Jippie » vr 28 september 2012, 9:31

Tja, toen ik het desbetreffende filmpje voor het eerst zag dacht ik ook: kerel, wat ben jij aan het doen? Boter karnen?
Afbeelding
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Wat is het beste glijmiddel?

Berichtdoor Nelly » za 29 september 2012, 15:22

Link naar filmpje druivenpitolie?

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Wat is het beste glijmiddel?

Berichtdoor Anwen » za 29 september 2012, 16:23

Haha ja, nu wordt iedereen nieuwsgierig...

Nelly, ik wil niet te veel off topic gaan maar de link staat op pagina 1 van het squirt topic in deze pijler, paar topics hieronder!
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

bomber
Berichten: 16
Lid geworden op: di 23 april 2013, 17:20

Re: Wat is het beste glijmiddel?

Berichtdoor bomber » do 25 april 2013, 15:12

Mijn vrouw ervaart Pjur als zeer zacht en zelfs bij het vingeren rechtstreeks op haar nochtans zeer gevoelige klitje (doe ik niet bij elke vrijpartij om sleur te bannen) voelt het erg fijn aan.

Om mij met een handjob te verwennen gebruikt mijn vrouw op mijn verzoek wel glijmiddel op waterbasis (mijn orgasme is daardoor heviger).

PuntNL
Berichten: 9
Lid geworden op: do 30 mei 2013, 18:26
Locatie: Spijkenisse

Re: Wat is het beste glijmiddel?

Berichtdoor PuntNL » do 30 mei 2013, 22:08

Lees het allemaal hier met veel interesse ;) heb echter nog nooit glijmiddel gebruikt, wat doe ik fout ????? :lol:

Over de druivenpitolie en het ruige werk..... is denk ik heel afhankelijk van de vrouw waarbij het wordt gedaan. Sommigen vinden het al gevoelig bij het zachtjes vingeren met 1 vinger, maar er zijn er ook die ik wel met twee vingers( op een rustiger tempo dan die uit het filmpje) tot een enorm orgasme heb gekregen en was een flinke natte beneden achteraf :twisted:

Linda-1979
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 03 juni 2013, 20:01

Re: Wat is het beste glijmiddel?

Berichtdoor Linda-1979 » ma 03 juni 2013, 20:14

Pjur is inderdaad een aanrader.

Ik kwam het tegen voor lage prijzen.

Ik heb zelf laatst wat besteld en ben zeer tevreden.

Edit redactie: reclame verwijderd.

EstherC
Berichten: 5117
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Wat is het beste glijmiddel?

Berichtdoor EstherC » ma 03 juni 2013, 20:23

Sinds ik de workshop aftrekken voor vrouwen heb gevolgd bij Mail en Female gebruik ik steevast Eros Bodyglide bij het aftrekken/masseren. In het begin keek hij me raar aan toen ik met die fles kwam aanzetten. Maar tegenwoordig is het vaste prik. Als ik het er niet bij pak dan doet hij het wel. Hij vindt het ook absoluut veel toevoegen aan het gevoel.

Afgelopen weekend gebeurde er zelfs iets best bijzonders. Ik had zijn ballen en penis flink ingesmeerd met Eros en was hem daar rustig aan het masseren toen hij al kreunend verzuchtte:" Dit is echt heel lekker." Glimlachend zei ik dat dat ook de bedoeling was. Waarop hij uitlegde dat het helemaal niet kon dat hij het zo lekker vond, want het voelde helemaal niet erotisch of geil maar toch lekker. "Ik vind nooit dingen lekker die niet geil zijn!" Dat vond ik een bijzondere uitspraak eigenlijk. Maar hij kwam wel recht uit z'n hart.

Eros blijft hier absoluut gebruikt worden dus :P
Dream it. Wish it. Do it!

NBRiddim
Berichten: 8
Lid geworden op: do 24 oktober 2013, 12:55
Locatie: 023
Contacteer:

Re: Wat is het beste glijmiddel?

Berichtdoor NBRiddim » do 24 oktober 2013, 13:13

Er zijn verschillende redenen om een glijmiddel te nemen en omdat er verschillende redenen zijn is er ook niet 1 goed antwoord. In dit artikel kun je lezen welk glijmiddel in welke situatie het beste is:
http://www.nbrplaza.com/glijmiddel-waarom-welke/" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar als ik je vraag goed lees zoek je ook naar een glijmiddel dat wat extra stimulans geeft. Als ik je dan 1 tip mag geven: menthol! In sommige producten zit (extreem veel) menthol en als je dat op jouw of zijn gevoelige delen smeert dan gebeuren er gave dingen. Ik heb een paar vriendinnen aan de Qi geholpen (http://www.nbrplaza.com/rituals-in-erotische-producten/" onclick="window.open(this.href);return false;) en ze zijn allemaal meer dan enthousiast. Maar je kunt ook tandpasta overwegen als je dat niet ver genoeg vindt gaan (http://www.nbrplaza.com/tandpasta-seks/" onclick="window.open(this.href);return false;)

Xenia
moderator
Berichten: 351
Lid geworden op: vr 29 december 2006, 20:23
Contacteer:

Re: Wat is het beste glijmiddel?

Berichtdoor Xenia » do 24 oktober 2013, 13:32

Hallo NBRiddim,
Welkom op Shespot!

Ik zie dat je veelvuldig linkt naar je eigen blog/site. Links plaatsen voor commerciële doeleinden is hier niet toegestaan.
Ik kan nu niet goed beoordelen of dat hier aan de orde is.
Een tip is om de link naar je eigen site in je profiel te zetten zodat je daar, als het toepasbaar is, naar te verwijzen.
Zo houden we het discussieforum overzichtelijk zonder storende links in de tekst.

Dank!
Groet Xenia; moderator shespotforum.

NBRiddim
Berichten: 8
Lid geworden op: do 24 oktober 2013, 12:55
Locatie: 023
Contacteer:

Re: Wat is het beste glijmiddel?

Berichtdoor NBRiddim » do 24 oktober 2013, 14:52

Hallo NBRiddim,
Welkom op Shespot!

Ik zie dat je veelvuldig linkt naar je eigen blog/site. Links plaatsen voor commerciële doeleinden is hier niet toegestaan.
Ik kan nu niet goed beoordelen of dat hier aan de orde is.
Een tip is om de link naar je eigen site in je profiel te zetten zodat je daar, als het toepasbaar is, naar te verwijzen.
Zo houden we het discussieforum overzichtelijk zonder storende links in de tekst.

Dank!
Dank je voor je bericht. Ik ben vandaag deelnemer geworden en zie dat er veel vragen voorbij komen waar ik al eens over heb geblogd. Ik zal de link naar mijn blog in mijn profiel zetten en alleen als het relevant is een deeplink opnemen.

Xenia
moderator
Berichten: 351
Lid geworden op: vr 29 december 2006, 20:23
Contacteer:

Re: Wat is het beste glijmiddel?

Berichtdoor Xenia » do 24 oktober 2013, 14:55

Top!
We houden graag de persoonlijke verhalen en de discussies op ons eigen forum :wink:

Nogmaals welkom!
Groet Xenia; moderator shespotforum.

Gebruikersavatar
miranda1975
Berichten: 221
Lid geworden op: di 18 december 2012, 14:01
Locatie: dorpje in de achterhoek

Re: Wat is het beste glijmiddel?

Berichtdoor miranda1975 » zo 26 januari 2014, 20:07

Zelf vinden we Xman erg fijn en nog een erg leuk voordeel is dat ie niet duur is.

http://www.xman.nl/index.php?action=home&lang=NL" onclick="window.open(this.href);return false;
leven en laten leven, heb respect voor de ander

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Re: Wat is het beste glijmiddel?

Berichtdoor Dolce Vita » di 28 januari 2014, 23:09

Xman= Eros bodyglide (light of traditional) = Pjur is heel bijzonder spul. Heel anders dan sensilube of Durex play etc. Het is nl op siliconen basis en droogt daarom niet snel op, is geur én smaakloos en het maakt de huid heel zacht en erotisch glad.

Ik herken als man de eerdere ervaringen van Esther.
Geluk is een geschenk voor hen die het durven uit te pakken.

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1797
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Wat is het beste glijmiddel?

Berichtdoor Inya » za 01 maart 2014, 23:47

Ook hier een fan van pjur, al gebruiken we het niet vaak
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Wat is het beste glijmiddel?

Berichtdoor Anwen » za 15 maart 2014, 10:34

Ik ben een beetje aan het oriënteren op glijmiddel, vnl. voor anale seks.

Kom er eigenlijk niet zo uit wat nu het beste is, op siliconenbasis of op waterbasis?

Ik heb altijd Durex 2 in 1 massage en glijmiddel (waterbasis) gehad maar ben er niet zo tevreden over. Te plakkerig. Is pjur ook fijn bij anale seks?
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten