Dating

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Dating

Berichtdoor Anwen » zo 20 juli 2014, 12:00

Ahw, dit soort dingen vind ik altijd zo leuk om te lezen! Geniet ervan!
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Re: Dating

Berichtdoor If then... » zo 20 juli 2014, 12:27

Klinkt goed AZ! Laat je ons weten hoe het verder gaat?

IF :!:

EstherC
Berichten: 5121
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Dating

Berichtdoor EstherC » zo 20 juli 2014, 12:43

Daarover gesproken...Zeg IF, hoe gaat het met jou op dit vlak?
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » zo 20 juli 2014, 14:55

Bij deze IF :)


Vanochtend vervolgdate gehad, ze moest ivm de kids wel weer op tijd naar huis.

We hebben om 10 uur afgesproken en ze staat keurig op tijd voor de deur.
Ik laat haar binnen en we omhelzen direct. In de woonkamer zoenen we heftiger.

Eerst praten we nog een tijd over haar twijfels: ze voelt zich op haar gemak bij me, gewaardeerd en enorm verwend. Maar toch mist ze nog de "klik", misschien omdat de vorige relatie te kort geleden was. Ikzelf mis geen klik, voor mij is ze gewoon helemaal goed.
Maar ja, ik heb dit al vaker meegemaakt, dus ik zeg: "geniet gewoon van iedere ontmoeting en kijk niet verder. Ik heb geen andere verwachtingen dan een gezellige ontmoeting vandaag". We besluiten ook dat we een paar stappen overgeslagen hebben in het proces en dat we vandaag hooguit knuffelen en zoenen.

We wandelen langs de rivier; af en toe stoppen we om te knuffelen en te zoenen :)

Tijdens de chat de voorgaande dagen gaf ze aan dat ze helemaal gek is op champagne en ik heb stiekem een fles bij me in de rugzak. Ik vroeg me nog even af of dit niet over de top zou zijn (na de waarschuwing van een vriendin dat sommige vrouwen zich opgelaten voelen als je teveel je best doet en na ons gesprek over de klik) maar ze is super blij verrast als ik op een bankje bij de rivier de champagne tevoorschijn haal, ze vindt het echt te gek. Terwijl we de hele fles leegmaken leunt ze continu prettig tegen me aan.

Lichtelijk wankel lopen we hand in hand naar huis. Daar zoenen we nog wat, maar we besluiten geen sex te hebben.

Ik ontvang net haar smsje: "heerlijke ochtend dank je wel, weer thuis xxx"

Ik ga nu 3 weken naar een ver oord met het vliegtuig.
Dat geeft haar de tijd om mij te missen of juist niet...
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Re: Dating

Berichtdoor If then... » zo 20 juli 2014, 17:07

Goed gedaan AZ !!!
(en heeft ze de blaastest doorstaan??)

Mijn update, lastig... ja ik zie hem nog; ja ik twijfel weer. Ik merk dat ik, ondanks mijn wijze leeftijd, nog steeds groei. Ik kies meer voor mezelf; voor wat voor mij goed voelt; ik zit goed in mijn vel (17kg kwijt na 1,5jr en veel sport). Ik zie hem niet als De Man, ik zie in dat initiatieven van mijn kant komen, hij wil wel maar denkt er niet aan of weet niet wat voor te stellen. We kunnen goed met elkaar omgaan maar ik merk dat ik onze relatie steeds 'mannelijker' benader: leuke apps/aandacht; soms samen iets doen; regelmatig kookt hij voor me; we kunnen goed praten en veel lachen en de seks is gewoon geweldig! Ik ga ochtends vroeg weer naar huis; hij wil uitslapen - ik niet. Hij wil thuis tutten, ik wil sporten. Hij leeft als een oude man, ik ben nog niet zo ver. Ik sta open voor een ander maar ik zoek niet aktief. Overigens weet hij wel dat ik twijfel of ik zo verder wil.

IF :!:

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » zo 20 juli 2014, 17:51

Goed gedaan AZ !!!
(en heeft ze de blaastest doorstaan??)

IF :!:
Blaastest.... :lol: as in blowjob? :twisted:
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Re: Dating

Berichtdoor If then... » zo 20 juli 2014, 17:58

As in auto rijden na have fles champagne!

IF :!:

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » zo 20 juli 2014, 18:01

As in auto rijden na have fles champagne!

IF :!:
Ok, deze versie heb ik geen ervaring mee/info over :)
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » zo 20 juli 2014, 18:04

We smsen nu de hele dag door en zij begon :)
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Gebruikersavatar
elhv
Berichten: 59
Lid geworden op: za 12 april 2014, 12:26

Re: Dating

Berichtdoor elhv » za 02 augustus 2014, 2:07

Het is inmiddels al weer bijna 2 weken geleden maar ik wil het toch delen met jullie.
Ik ken haar al meer dan een jaar. Vooral online contact en dat is ook wel eens spannend contact geweest. Vorigjaar hebben we ook afgesproken, ik ben blijven slapen en we hebben seks gehad. Prettig, fijn. Onze chatcontacten gaan soms ook over seksuele dingen. Wat we meemaken, wat we lekker vinden.
Ergens begin dit jaar was er ineens een nieuwe man voor haar. Daar was ze redelijk weg van. Ik snapte het niet helemaal maar ok als jij er blij van wordt. Als je genot haalt uit zijn bezoekjes... ok have fun...
Inmiddels kreeg ik via chat door dat het niet allemaal ok ging met de nieuwe lover. Dat hij soms wat vaag was in afspraken. Ineens niet meer bereikbaar was en onzichtbaar ondanks afspraken over gezamelijke plannen.

Ok tot zover de inleiding
Pas nog weer afgesproken. Nieuwe man was uit beeld. Ik had er zin in. Helaas. vet afgewezen. seksueel niet aantrekkelijk bevonden... waarom hebben we wel liggen vrijen een half jaar geleden??? ben weer eens gedegradeerd tot beste vriend... of moet ik zelfs zeggen beste vriendin? Is me nu zo vaak overkomen! Ergens lijkt het er op of ik als man geen seksueel wezen mag zijn. Leuk om mee te kletsen... problemen bij te droppen, maar niet als minnaar.. niet als bedgenoot. niet als vrijmaatje... alleen als ik onzijdig ben ben ik interessant. Enige mate van opwinding wordt bijna gezien als een belediging van de vriendschap.... ik ben er een beetje klaar mee. Ik ben ook gewoon een mens met gezonde behoeftes...te vaak beste vriend geweest., Ik wil nu weer eens gewoon onbehoorlijk geil kunnen zijn met een lekkere vrouw!
Iemand tips voor me hoe ik van mijn "beste vriend" imago af kom? en weer echt man mag zijn?

grtz

elHV...

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Dating

Berichtdoor Laars » zo 03 augustus 2014, 13:26

Hoi elvh

Tja, jouw opstelling en basis tot het leggen van contact is misschien het helpen opvangen en steunen van een vrouw? Het gekke is dat je dan ook steeds zulke vrouwen tegen het lijf loopt.
Misschien eens heel kritisch kijken naar hoe je in het leven staat?
Ik had een vrijgezelle buurvrouw, het enige waar zij mee te maken kreeg waren trieste mannen met een alcoholprobleem, zij bleek ze weer de wal op te kunnen helpen. Later kreeg ze helder dat het haar manier van houden van was > helpen..

Laars, doet een duitje in het zakje
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Dating

Berichtdoor Mannekijn » ma 04 augustus 2014, 12:32

@elhv

Enige jaren geleden had ik een beetje dezelfde ervaring. Tot ik van tactiek gewijzigd ben. Voor mij was het vooral een kwestie van mindset. Eenvoudig in de "roofdier-modus" gesprongen. (Wel altijd vrouwvriendelijk en respectvol blijven natuurlijk).

Ik geloof er in dat als je ergens aan denkt dat je het ook uitstraalt, "feel sexy, be sexy". Dus stel je mindset niet alleen begrijpend op, maar ook als veroveraar. Luister naar haar relaas, en ondertussen denk je "ik vind jou een woest aantrekkelijke vrouw en ga jou beminnen"

Soms zoeken vrouwen iemand om mee te praten, soms willen vrouwen veroverd worden.
Net als bij een roofdier mis je wel eens en loop je een blauwtje. Vooral niet bij de pakken neerzitten, hoort bij het spel. En als je het als spel ziet en niet als persoonlijk verlies, dan is het gemakkelijker te accepteren.

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » do 14 augustus 2014, 18:14

Ze voelt nog steeds geen klik en denkt dat dat niet gaat komen.

Mijn vraag: waarom ga je met iemand naar bed waar je geen klik mee hebt, waarom zoen je met iemand op de 2e date als je er geen klik mee hebt?

Ik ben er klaar mee en heb alle contacten verbroken.

Je gaat 100% voor mij of niet...
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

fuutje
Berichten: 2782
Lid geworden op: ma 06 november 2006, 19:05
Locatie: vlak bij Duitsland in het Oosten.

Re: Dating

Berichtdoor fuutje » vr 15 augustus 2014, 13:14

'Bummer' AZ!
Ik voel met je mee.
Ga je mee naar de tuin?
Ik wil graag dat mijn rozen jou ontmoeten...
(Richard Brinsley Sheridan)

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » zo 17 augustus 2014, 15:56

'Bummer' AZ!
Ik voel met je mee.
Dank je wel Fuutje!

Eigenaardig hoe sommige mensen het gevoel van verliefdheid belangrijker vinden dan een uitstekende tijd met elkaar doorbrengen...

Ik kwam vandaag dit topic tegen, wat wel goed hierbij past.
http://www.shespot.nl/praten/forum3/vie ... =3&t=12037" onclick="window.open(this.href);return false;
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 3 gasten