Dating

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Dating

Berichtdoor If then... » za 09 juli 2011, 20:58

Heb je tips?Hoe heb je hem leren kennen? Heb je binnenkort een leuke date? Weet je een leuke plek om af te spreken? Hoe waren je verwachtingen en kwamen ze uit? Hoe gaat het verder?

Tell us...

IF :!:

Harry Haddering
Berichten: 9
Lid geworden op: za 24 juli 2010, 14:37
Locatie: Assen Drenthe

Berichtdoor Harry Haddering » zo 10 juli 2011, 14:54

leuk topic als man in een rolstoel is het soms moeilijk om datepartners te vinden, leuk om hier mijn gedachtes kwijt te kunnen

Gebruikersavatar
junglelife
Berichten: 7571
Lid geworden op: vr 23 juli 2010, 20:25
Locatie: het zuiden

Berichtdoor junglelife » zo 10 juli 2011, 14:59

Tja Harry, zeker leuk maar waar lees ik jouw gedachtes ? :?
Niet dat ik veel( geen tot nu toe ) ervaring heb op dat gebied en zou dus nu ook geen tips kunnen geven.
Wat zijn jouw ervaringen dan ?

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Berichtdoor If then... » zo 10 juli 2011, 21:06

Via datingsite paar niet spetterende mails en al snel kreeg ik zijn telefoonnr.
Beetje gezocht op internet en deze man is niveautje te hoog voor mij qua IQ. Toch van de week eens bellen? OF komend weekend lekker met Junglelife en EstherC naar de sauna?

IF :!:

fuutje
Berichten: 2782
Lid geworden op: ma 06 november 2006, 19:05
Locatie: vlak bij Duitsland in het Oosten.

Berichtdoor fuutje » zo 10 juli 2011, 22:13

Hé IFje,
Sinds wanneer heeft 'aantrekkingskracht' (ivl dan wel irl) wat te maken met IQ?
Ikzelf zou gewoon bellen èn lekker met EstherC en Junglelife naar de sauna gaan (mag ik mee..... :wink: ).
Ga je mee naar de tuin?
Ik wil graag dat mijn rozen jou ontmoeten...
(Richard Brinsley Sheridan)

Gebruikersavatar
amaretto
Berichten: 1135
Lid geworden op: vr 10 april 2009, 19:34
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Berichtdoor amaretto » zo 10 juli 2011, 22:17

dacht net hetzelfde als fuutje: combineren die twee!!! :wink: :lol:

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » zo 10 juli 2011, 22:27

nou Fuutje...
dat is natuurlijk heel persoonlijk
ik zelf vind oprechte intelligentie (niet te verwarren met arrogantie dus) erg opwindend.

maar mss vind IF dat wel helemaaaaal niet zo.

en het is ook nog eens zo dat een intelligente, maar a-romantische en a-seksuele man, ook niet echt je dat is..
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Berichtdoor If then... » zo 10 juli 2011, 22:51

Oke ik nuanceer... de man leest boeken die mijn pet te boven gaan, schrijft zelf boeken (die ook al in het 2de hands circuit rouleren :roll: ), zijn mails zijn koel, bijna zakelijk... Nou weet ik dat ik gewoon open moet staan voor heren (hun contactpogingen dan) maar ik heb ergens het idee dat deze man een zwaar intelligente vrouw verwacht die er dan ook nog eens altijd charmant bij loopt. Misschien heb ik het mis hoor, daarom toch maar bellen???

Sauna altijd goed idee! Waar?

IF :!:

Harry Haddering
Berichten: 9
Lid geworden op: za 24 juli 2010, 14:37
Locatie: Assen Drenthe

Berichtdoor Harry Haddering » ma 11 juli 2011, 19:51

Het onderstaande profiel is 1669 keer bekeken, foto's vallen goed maar rolstoel schrikt denk ik af, ik blijf hopen, en nee gevoel dwing je niet af, maar soms zou ik willen dat...

Hallo! Ik ben Harry uit Assen, Drenthe. Ik zoek een maatje, waar natuurlijk meer uit mag groeien als de klik er blijkt te zijn.

Ik geef toe mijn profieltekst is lang en toch blijft er nog genoeg te ontdekken over, ik daag serieus zoekenden uit het onderstaande te lezen, wie gaat met mij de uitdagingen van het leven aan?

Natuurlijk komt geluk uit jezelf, maar ben ik te eerlijk als ik gewoon ronduit zeg dat ik een partner mis? ik heb fijne ouders, waar ik alles kwijt kan, maar dat is toch anders, en ik bedoel meer dan, zaken als; hoe was je dag? wat zullen we eten? heb je dat gehoord, en soms dan ook de intimiteit, dat mis ik. (met de juiste persoon ik zoek zeker meer dan iets voor 1 nacht)

Intimiteit: het wezenlijke verschil tussen een vriendschap en een (liefdes)relatie. Voor mij erg is dit erg belangrijk. Het is een manier om uiting te geven aan je gevoelens voor elkaar, en daarom van grote waarde binnen een relatie. Essentieel hierin is het gevoel voor elkaar, hoe mooier dat is, hoe groter de passie, en wat mij betreft kan dat ver gaan...Alles wat ik doe, doe ik met passie

Ik ben assertief, met mooie blauwe ogen, ik ben een romanticus die geniet van het geven, zowel in vriendschap als ook in een relatie, op de leeftijd die ik heb mogen bereiken hebben we allemaal een verleden en dat is verwerkt maar het heeft me wel gemaakt tot wie ik ben. Ik probeer in alles wat ik doe maximaal te doen, ik ben sociaal en wil daarom graag samen met die speciale iemand genieten.

Ik ben sportjournalist hoofdzakelijk in de motorsport, ik probeer minimaal twee keer in de week naar de sportschool te gaan, ik werk veel aan huis (via internet) maar ga er ook wel vaak uit. Daarnaast werk ik als jobcoach in dit vak probeer ik als mensen met een handicap aan werk te helpen.

Ik ben echter ook altijd aan het solliciteren omdat ik denk dat je nooit stil moet staan in het leven. Bij deze sollicitaties gaat mijn belangstelling uit naar marketing en verkoop.

Ik hou ook wel van een lekkere avond thuis op de bank, ik heb mijn vrienden en ook een paar hele goede, maar de partner die met mij oud wil worden echter (nog) niet, ben jij dat misschien?

Samen wat delen maar ook ons eigen leven blijft, spanning en ontspanning samen. Genieten van het leven muziek lekker eten theater etc.

Naast mijn werk en studie maak ik graag tijd voor een mooie toekomst met de ware, jij ook?

Ik besef me dat ik ook bij jou als goede vriend zal binnenkomen, maar ik sta zeker open voor meer dan vriendschap.

Ik ben romantisch, lief, warm, attent een vriend, de rest wil ik graag aan jou overlaten om te ontdekken.

Hoor ik meer van je? het zou leuk zijn.

En ja ik zit in een rolstoel, maar ik heb compensatie genoeg te bieden

Leef elke dag alsof het je laatste is.
Leer elke dag alsof je eeuwig zult leven.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » ma 11 juli 2011, 21:22

Oh maar Harry, die rolstoel doet er dan wel of niet toe maar als zoekende vrouw zou ik kriebelig worden van een aantal zinnen/woorden. Maar dat is persoonlijk.

Het suffe is dat iemand NU moet afgaan op de tekst (want datingsite) en dat moet direkt klikken, net als de eerste blik in de kroeg zeg maar.
Verdere ontwikkeling zit in mail/telefooncontact en IRL ontmoeting maar dan moet je wel zover komen.

Dus die tekst moet kloppen voor de vrouw waar jij naar opzoek bent. en ik haakte al direkt af (maar ja, je bent ook niet opzoek naar mij.......)



Ik wil best wat tips geven maar aangezien ik je niet ken, is het misscjien handiger om dat aan vrouwen in je omgeving te vragen?

(herlezend kan het wat hard aankomen, is niet zo bedoeld, in tegendeel. Ik had een vriendje voor wie ik zijn profiels las, zijn potentiele zoekdames meescande ed..)

Succes hoor, lijkt me idd lastig. Wil meedenken maar of ik de juiste persoon twijfel ik

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Berichtdoor Aphrodites' zoon » ma 11 juli 2011, 23:07

Ik ben uit-gedate...
Zo iemand als mijn ex vind ik toch nooit weer :evil:
Voorlopig ga ik me maar toeleggen op geld verdienen, lijkt me een stuk nuttiger...
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Berichtdoor If then... » di 12 juli 2011, 12:33

Mijn voorgevoel was juist... gister een mail of ik hem maar tussen xx en xx wilde bellen. Helaas voor hem had ik andere plannen en vanochtend meteen een behoorlijk koele mail, iets over verschillende manier van communiceren en dat ik een hele leuke vrouw ben (yeah!) en dat hij me nog veel succes wenst. Nou dat kan ik altijd wel gebruiken... next please!

Kulderzipken wat doe jij komend weekend?

IF :!:

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Berichtdoor Aphrodites' zoon » di 12 juli 2011, 13:03

Mijn voorgevoel was juist... gister een mail of ik hem maar tussen xx en xx wilde bellen. Helaas voor hem had ik andere plannen en vanochtend meteen een behoorlijk koele mail, iets over verschillende manier van communiceren en dat ik een hele leuke vrouw ben (yeah!) en dat hij me nog veel succes wenst. Nou dat kan ik altijd wel gebruiken... next please!

Kulderzipken wat doe jij komend weekend?

IF :!:
Je zou ook eens met mij uit kunnen gaan, tuttebol :)
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » di 12 juli 2011, 15:20

Mijn voorgevoel was juist... gister een mail of ik hem maar tussen xx en xx wilde bellen. Helaas voor hem had ik andere plannen en vanochtend meteen een behoorlijk koele mail, iets over verschillende manier van communiceren en dat ik een hele leuke vrouw ben (yeah!) en dat hij me nog veel succes wenst. Nou dat kan ik altijd wel gebruiken... next please!

Kulderzipken wat doe jij komend weekend?

IF :!:
Droppen die handel ifje, en niet omkijken :wink:

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » di 12 juli 2011, 15:53

Begrijp het niet IF, jij bent toch een hoogbegaafde?

Nooit jezelf een minderwaardigheidscomplex aanpraten. Jij bent een vrouw en een knapperd. En die gast kan dan wel heel goed schrijven, z'n boeken liggen in de ramsj bij De Slegte. :wink:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten