Allereerst zou ik willen zeggen: heel goed en fijn dat jullie erover hebben kunnen praten en dat jullie samen een nieuwe wereld ontdekken! Super!
Heb zelf geen ervaring met de webcam, maar wel met erotische gesprekken voeren en het versturen van digitale foto's over en weer.
Ik had destijds een relatie en beide deden we nogal veel chatten via IRC. Zo leerde ik een Zweedse jongen kennen, een enorm lekker ding met vriendin en kind.
In eerste instantie was het allemaal heel onschuldig, maar langzaam kwamen er meer seksuele toespelingen en ik vond dat enorm opwindend en zo gingen we steeds een stapje verder. Mijn partner kwam er min of meer door toeval achter, maar had er absoluut geen problemen mee. Hij vond het zelfs leuk voor mij dat ik een speciaal contact had met iemand anders. Bovendien was het allemaal wel veilig, want hoe groot is de kans dat je irl vreemd gaat met een Zweed?
Afijn, we hebben ook wel eens met z'n 3-en gechat, maar mijn partner vond er niet veel aan, maar gaf mij wel de vrijheid om door te gaan met onze gesprekken.
We hebben een paar mooie foto's uitgewisseld en hele bevredigende gesprekken gevoerd via de chat. Ik denk er nog dikwijls met plezier aan terug