Mooie erotische speelfilms?!

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Alison
Berichten: 64
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 12:30
Locatie: R'dam

Mooie erotische speelfilms?!

Berichtdoor Alison » di 01 augustus 2006, 12:34

Hai allemaal,

Ik ben hier nieuw. Supersite!

Ik zou graag willen weten of iemand goede erotische films kent in het genre speelfilm / triller? Ik ben een fan van sterke dialogen :lol:

Groetjes, Alison.

Oceann
moderator
Berichten: 496
Lid geworden op: vr 10 augustus 2001, 1:01
Locatie: WvhL - Shespot Mod
Contacteer:

Berichtdoor Oceann » di 01 augustus 2006, 12:55

Kijk naast mogelijke tips van lezers ook hier eens, gewoon op She:

http://www.shespot.nl/kijken/video.html

Alison
Berichten: 64
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 12:30
Locatie: R'dam

Berichtdoor Alison » di 01 augustus 2006, 13:31

Hai, bedankt. Ik ken i.d.d. dat stukje site van shespot ook. Alleen kun je die films bijna allemaal niet vinden op internet (downloaden), vandaar dat ik vraag naar nog meer titels... :lol:

jura
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 08 februari 2006, 23:29
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor jura » di 01 augustus 2006, 13:41

Iets beter zoeken, ze zijn er heus wel :)

Alison
Berichten: 64
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 12:30
Locatie: R'dam

Berichtdoor Alison » ma 21 augustus 2006, 10:28

Haha, jep... I'll try.

pentagram1
Berichten: 879
Lid geworden op: do 17 augustus 2006, 10:16
Locatie: Zuid-West Brabant

Berichtdoor pentagram1 » di 22 augustus 2006, 21:52

Hoi Alison,

Maakte zelf altijd gebruik van www.bitsoup.org een uitgebreide site met van alles en nog wat wat je daar kunt downloaden, music, dvd, programmatuur.

Hier hadden ze ook een aparte catagorie met adult movies om te downloaden. Helaas is deze catagorie verwijderd, maar verder wel een goede site om overige te downloaden.

Heb sindsdien nog niet echt gezocht naar een andere site, maar nu de koude wintermaanden er toch weer aan zitten te komen zal ik zeker eens op zoek gaan naar een nieuwe site.

Mocht ik wat vinden dan zal ik je dit zeker laten weten, mocht jij wat vinden dan hoor ik dit ook graag van je.

Groetjes,

Pentagram1

biliefinme
Berichten: 40
Lid geworden op: za 19 augustus 2006, 15:25
Locatie: flevoland

Berichtdoor biliefinme » wo 23 augustus 2006, 10:28

probeer anders eens met Limewire. heb ik al een leuke verzameling mee aangelegd. zijn complete films genoeg te downloaden.

Antheia
Berichten: 92
Lid geworden op: wo 18 januari 2006, 19:38

Berichtdoor Antheia » wo 23 augustus 2006, 22:49

Psst pas op mensen, da's allemaal zogenaamde warez-talk: het praten over downloaden van materiaal waar beeldrecht op rust via illegale weg.
Misschien handig om te laten vallen, deze discussie, en het alleen over de titels te hebben. Meesten weten uit zichzelf wel waar wat te vinden, en anders komt SheSpot misschien in de problemen....

groet,
Antheia
I always used to believe
That beauty was skin deep
But I need a new word to describe you

binkie
Berichten: 672
Lid geworden op: wo 28 augustus 2002, 1:01

Berichtdoor binkie » do 24 augustus 2006, 8:58

Downloaden voor eigen gebruik is legaal in Nederland. Er is nog nooit iemand veroordeeld voor het downloaden van muziek of films. Uploaden of verhandelen is wel strafbaar dus als je iets binnenhaalt via een filesharing programma moet je het sharen eigenlijk uitzetten om legaal te blijven.
Op lege CD's en DVD's zit een heffing dus je betaald altijd een (gering) bedrag voor de artiesten.
De artiesten halen nu hun inkomsten uit concerten en optredens. De echte fan is echt niet tevreden met een mp3tje, die koopt gewoon de CD én de DVD.
Zelf werk ik graag met newsbin. Omdat het éénrichtingsverkeer is (dus legaal!) het heel snel is (1mb per seconde, 4 GB in 1-2 uur) en het aanbod gigantisch. En ga ik nu minder naar de bioscoop? Nee hoor, eerder vaker.

hadewijch
Berichten: 977
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 21:16

Berichtdoor hadewijch » do 24 augustus 2006, 10:52

waarom ga niet gewoon naar de videotheek? misschien wel net zo makkelijk als allerlei moeite moeten doen om de juiste film te downloaden.

yanni
Berichten: 467
Lid geworden op: wo 06 juli 2005, 14:17
Locatie: dromenland

Berichtdoor yanni » ma 28 augustus 2006, 21:28

Alison, bijna elke vrijdagavond zo rond 23.00 uur (dacht ik) is er op Veronica een erotische film te zien. Misschien zit er wat leuks tussen.
A heart that hurts, is a heart that beats. Bono.

yanni
Berichten: 467
Lid geworden op: wo 06 juli 2005, 14:17
Locatie: dromenland

Berichtdoor yanni » zo 03 september 2006, 16:31

Even wat rechtzetten hier !!

In de nieuwe najaarsprogrammering van de tv-zenders is er op vrijdag geen erotische film meer te zien op Veronica, tenminste niet op vrijdagavond op dat tijdstip. jammer....
A heart that hurts, is a heart that beats. Bono.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 6 gasten