* Cuckold worden

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

wannabeecuck
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 18 mei 2003, 15:56
Locatie: Rotterdam

* Cuckold worden

Berichtdoor wannabeecuck » zo 18 mei 2003, 15:59

Heren,

Ik wil graag dat mijn vrouw mij cuckold maakt.
Echter een probleem, hoe krijg ik haar zover.
Wel eens over gesproken met haar, maar ze zegt dat ze te veel van mij houdt en er niet aan moet denken 'het' met een andere man te doen.

Please, hebben jullie tips voor mij
Ik wil cuckold worden
hoe krijg ik mijn vrouw zover

TieWrap
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 18 mei 2003, 6:54
Locatie: Midden Nederland

Re: Cuckold worden

Berichtdoor TieWrap » zo 18 mei 2003, 16:12

Heren,


Please, hebben jullie tips voor mij
Ik heb er zelfs drie !

1) Die wens uit je hoofd zetten

2) Een andere vrouw nemen (1% kans dat het dan wel lukt)

3) Naar de hoeren gaan .. want die doen het met heeel veel mannen (100% kans !)
>be happy be horny>

Robbie1967

Cuckold

Berichtdoor Robbie1967 » ma 19 mei 2003, 14:22

Ik zit met hetzelfde probleem. Ook ik zou graag eens willen dat mijn vrouw vreemd gaat, maar ook zij wil dat niet.
Ik vraag me dus af of er een manier is om dit voor elkaar te krijgen. Misschien door eens een keer met elkaar af te spreken en bevriend te raken.

subhub

cuckold worden

Berichtdoor subhub » za 24 mei 2003, 14:29

Je mag inderdaad een vrouw nergens toe dwingen maar in mijn ervaring is dat wat dit betreft helemaal niet nodig. Belangrijk is dat ze je motieven kent en dat ze er daarom geen schuldgevoelens over heeft. Ik ben onderdanig aan meisjes en vrouwen en ik vind het opwindend om door hen vernederd te worden. Ik vind toekijken als mijn vrouw neukt met een andere man een soort ultieme sexuele vernedering, vooral omdat ik alleen mag beffen en mijn erectie in die zin tevergeefs is dat dé daad voor mij niet is weggelegd.Mijn vrouw heeft er geen enkel probleem mee -integendeel!- om gemeenschap te hebben met mannen die ze leuk en aantrekkelijk vindt en mij te kleineren door daar in mijn bijzijn met vriendinnen over te praten. Overtuig haar van je beweegredenen en waarschijnlijk wil ze graag gebruik maken van haar sexuele vrijheid.

jack

Cuckold

Berichtdoor jack » za 24 mei 2003, 15:41

Eerst voor een trio gaan en dan langzaam terugtrekken

Oceann
moderator
Berichten: 496
Lid geworden op: vr 10 augustus 2001, 1:01
Locatie: WvhL - Shespot Mod
Contacteer:

cuckold en verlamd

Berichtdoor Oceann » za 24 mei 2003, 23:23

DominiekjePuls



Geregistreerd op: 23-5-2003
Berichten: 1
Woonplaats: Lokeren - België Cuckold en verlamd
Ik ben sedert 13 jaar volledig verlamd. Kan mijn handen niet gebruiken. krijg geen erectie. Ondanks deze handicap heb ik een spannend seksleven.

Na jarenlange huizenhoge frustraties ben ik me toch beginnen nestelen in deze situatie. Het begon toen mijn vriendin vreemd begon te gaan.

Ze verborg niet voor mij dat ze gewoon meer wilde, vastgepakt worden en stevig neuken. Het zoenen, likken vond ze wel leuk met mij maar onvoldoende. Bij momenten werd ze zelfs agressief om 'mijn niet kunnen.' Op een avond kwam ze thuis met een vriend, ze kwam mijn slaapkamer binnen en liet me koudweg weten dat ze gingen vrijen in de woonkamer en dat het wel even kon duren vooraleer ze ging slapen bij mij.
Ik werd bijna gek, kon mijn bed niet uit, kon niets ondernemen. Bovenop hoorde ik een uur later haar bijzonder luide orgasmegilletjes, door de deur heen. Er kraakte iets in mij...

Vreemd genoeg verweet ik haar achteraf niets. Ze verdiende het gewoon die lieve vriendin van mij toen dat ze volledig vrouw kon zijn. Later zijn er nog scenes geweest waar zich hevig ging masturberen naast bed onbereikbaar voor mij en ontzettend kwaad tegelijk omdat ik haar niet neukte.

Toen de relatie uiteindelijk op de klippen liep heb ik sedert veel vriendinnen gehad die het erg leuk vonden om door mij gebeft te worden. In mijn enige seksueel kunnen vinden mijn vriendinnen wel dat ik uitblink. Lang, heerlijk en toch een beetje spannend juist omdat enkel de vagina en clitoris gestimuleerd wordt. Maar telkens weer vinden mijn vriendinnen het tijdelijk zeer zeer leuk maar na enkele weken onvoldoende.

Ik ben nu in een stadium dat ik geen frustraties meer heb omtrent mijn beperkte seksuele activiteit. Ik mag immers zo dikwijls en zo lang likken van mijn vriendinnen en het neuken laat ik dan aan hun mannen.

Ik voel me op en top cuckold en ik voel me hier heel goed in.

DominekjePuls
_________________
Ben verlamd, dit belemmert me niet om creatief te zijn, me goed te voelen en succesvol te zijn.

noot v/d redactie: verplaatst hierheen op verzoek wegens aanvankelijk foutieve plaatsing

subhub

cuckold worden

Berichtdoor subhub » zo 25 mei 2003, 11:19

Selene, dank je voor je reactie. Je schrijft dat je sexuele vrijheid hebt; betekent dat dat je vrij bent om je partners te kiezen of versta je daar iets anders onder? (Het kan mijns inziens inderdaad heel andere dingen inhouden, zoals kunnen bepalen hoe en wanneer je sex hebt met wél dezelfde partner.) Je hebt gelijk als je stelt dat cuckold zijn "a way of life" is.Het heeft voor mij alles te maken met sexuele onderdanigheid aan mijn vrouw, het niet in de positie zijn om haar te claimen en te moeten aanvaarden dat ze gemeenschap heeft met mannen die zij leuk en opwindend vindt, terwijl mijn verplichting tot huwelijkse trouw onverminderd van kracht blijft. Misschien kunnen inderdaad niet alle vrouwen dat; je vernedert je man er tenslotte vrij diepgaand mee. Maar in een dominante vrouw/onderdanige echtgenoot verhouding als de onze is vernedering van de man heel functioneel.

subhub

cuckold worden

Berichtdoor subhub » zo 25 mei 2003, 17:46

Selene,
Je schrijft dat je vrij bent om je eigen partners te kiezen naast de relatie met je lief. Heeft je lief die vrijheid ook, is er gelijkwaardigheid in jullie keuzemogelijkheden? En geef je weleens de voorkeur aan één van je andere partners?
Wat het tweede deel van je posting betreft: Ook ik ben heel benieuwd naar reacties van vrouwen die ook sex hebben met andere mannen dan hun echtgenoot of vriend. Dat zijn er heel wat denk ik, maar vreemdgaan wordt meestal niet openlijk gedaan en juist dat openlijke en de vernedering die dat voor de vaste partner met zich meebrengt, heeft mijn belangstelling.
Ik heb net een vriend van mijn vrouw binnengelaten en haar en hem van een drankje voorzien en ga nu de slaapkamer in orde maken voor hun geslachtsdaad. Die gaat ongetwijfeld plaatsvinden.

subhub

cuckold worden

Berichtdoor subhub » ma 26 mei 2003, 14:44

Selene,
Dominantie/onderdanigheids relaties kunnen vele vormen aannemen. De nadruk kan liggen op lichamelijke aspecten -vastbinden, zweep, opsluiting etc.- of op geestelijke, zoals vernedering en alle combinaties daarvan. Essentiëel is dat de partners het eens zijn over de inhoud van hun relatie. Ik vind het opwindend om gecommandeerd te worden, om gehoorzaam te zijn aan veeleisende en strenge vrouwen, om duidelijk gemaakt te krijgen dat mijn plaats als man ten opzichte van het vrouwelijk geslacht héél bescheiden is. De geslachtsdaad is voor een man niet iets dat past bij bescheidenheid en onderdanigheid ten opzichte van de vrouw, daarom hebben mijn vrouw en ik besloten om mij dat voorrecht te ontzeggen en aan mijn vrouw volledige vrijheid te geven om mijn huwelijkse "rechten" op sexueel gebied aan andere mannen te geven. Zij vindt die vrijheid heerlijk. Voor mij is dat vernederend, maar als onderdanige man verschaft vernederd worden mij opwinding en lust en mijn vrouw weet dat. Dat jij je partners zo niet wilt vernederen is heel normaal. Maar wat is in sexuele zin normaal? Tenslotte: Ja, mijn vrouw en ik houden heel veel van elkaar. Ze weet dat ik haar dominerende rol opwindend vind en mijn erectie, als ze geniet van neuken met een vriend, en de hartstocht waarmee ik haar daarbij lik, ontgaan haar niet.

Loor

Berichtdoor Loor » ma 26 mei 2003, 15:22

Is deze situatie dan iets wat al lange tijd standhoudt? Of gaat zoiets in periodes (onderdanige periode-gelijkwaardige periode...)?


Groetjes
Annelore - alleen maar vragen.

subhub

cuckold

Berichtdoor subhub » vr 30 mei 2003, 11:53

Annelore,
Ja, dit iets wat al heel lang standhoudt, nu ongeveer zes jaar. En nee, er zijn geen gelijkwaardige periodes. Ik ben sexueel onderdanig aan meisjes en vrouwen en dus ook aan mijn eigen vrouw, en dat is een levenshouding die niet komt en gaat. Ik heb sex met mijn vrouw -en met vriendinnen van haar- vanuit een dienende positie, wat inhoudt dat ik hen lik, vaginaal en anaal, en zij vinden dat prettig en opwindend. Maar neuken mag ik niet, hoe graag ik dat ook zou willen. Een vrouw neuken betekent dat zij je als haar gelijke aanvaardt en dat past niet bij mijn ondergeschikte positie ten opzichte van meisjes en vrouwen. Neuken doet mijn vrouw graag en veel, maar met gelijkwaardige, niet onderdanige, mannen. Mijn taak is bedienen, zowel in het dagelijks leven als tijdens sex.

RenALT-130
Berichten: 177
Lid geworden op: do 19 september 2002, 1:01
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Berichtdoor RenALT-130 » wo 04 juni 2003, 11:28

Het is alweer een jaartje of wat geleden dat ik hier een tijdje heb rondgehangen en af en toe wat meekletste. Nu kom ik weer eens kijken en ik val met m'n neus in de boter: een topic over Cuckolding :). Destijds heb ik zo'n topic eens proberen aan te zwengelen (kan hem niet terugvinden in het archief; komt dat doordat ik niet verder kan terugzoeken dan 1 jaar?), maar erg veel leverde dat destijds niet op. Het verheugt me dat er in deze thread ietsje meer leven zit.

Ik kan hier een heel verhaal gaan tikken maar dat vinden jullie vast en zeker reuze saai, dus ik zal vooralsnog volstaan met enkele zinnen in telegraafstijl. Ik ben René, man, 38, gehuwd (ruim 1,5 jaar nu, met een prachtvrouw waarmee ik nu een dikke drie jaar mag samenzijn), 3 kids (waarvan 0 biologisch van mij), nauwelijks onderdanig te noemen maar wèl ten opzichte van mijn vrouw :love:. Cuckolding was in eerste instantie voornamelijk mijn kick. We praten er al heel lang heel veel over en hier en daar hebben we er ook een beetje van geproefd. En het smaakt naar meer. Niet alleen voor mij; sinds mijn vrouws interesse is gewekt, is zij langzaam maar zeker ook steeds meer voor het idee gaan voelen. Dat ging niet van de ene dag op de andere. We hebben het er bijvoorbeeld ook hele periodes niet over gehad. Maar steeds stak het onderwerp weer de kop op. En niet alleen door mij. Het grappige is dat je zo'n scenario vaak tegenkomt: man heeft interesse in cuckolding, vrouw is afwerend, praten, praten, praten, vrouw raakt geïnteresseerd, beetje aftasten, eind van het liedje: het wordt vooral het spel van de vrouw en ze geniet volop (man trouwens ook).
Mijn vrouw en ik zijn nog steeds aan het aftasten. Maar we worden wel steeds concreter. Ik hoop dat ons scenario gaat lijken op wat ik vaak zie gebeuren: ik hoop dat het vooral háár spelletje wordt. Natuurlijk wil ik het allemaal heel graag meemaken en vind ik het fijn dat ze, om mij een plezier te doen, hier ooit mee begonnen is te experimenteren. Maar ik hoop vooral dat ze het voor zichzelf doet. Dat werkt ook het beste :).
Heren,

Ik wil graag dat mijn vrouw mij cuckold maakt.
Echter een probleem, hoe krijg ik haar zover.
Wel eens over gesproken met haar, maar ze zegt dat ze te veel van mij houdt en er niet aan moet denken 'het' met een andere man te doen.

Please, hebben jullie tips voor mij
Veel hangt af van hoe je vrouw in het leven staat. Als ze een enigszins onderdanige inborst heeft, ben ik bang dat je niet veel kans hebt. Met "onderdanig" bedoel ik in dit verband niet, zeg maar, "SM-onderdanig", doch meegaand, eerder achter een leidende figuur aanhobbelen dan zelf de touwtjes in handen nemen. Daar is in zichzelf niets mis mee, maar ik denk dat het de kans dat je vrouw, als zij zo'n type is, zich in zo'n avontuur zal willen storten, niet zo heel groot is. Tenzij... tenzij ze juist weer ècht onderdanig zou kunnen zijn en jullie sámen onder het "juk" van een dominant zouden willen komen. Maar da's weer een verhaal apart.
Is je vrouw van nature meer het dominante type, dan zouden er best wel mogelijkheden kunnen zijn, ook al houdt ze de boot nu nog af.

Vreemdgaan doe je niet. Zeker niet als je veel van je partner houdt. Dat, althans, is de gangbare gedachte in onze cultuur. Als je man je dan vertelt dat hij het juist heel fijn zou vinden als je het zou doen, kan dat voor een vrouw erg verwarrend zijn. Er wordt een soort knopje ingedrukt en direct terrdt een verdedigingsmechanisme in werking: dit kán niet en dit mág niet en dit zál niet!! Door dat verdedigingsmechanisme moet je heen zien te breken. Dan kunnen er twee dingen gebeuren: of je vrouw ontdekt dat het hele idee haar helemaal niet aanstaat, of ze ontdekt dat ze het eigenlijk best wel een spannende gedachte vindt. Staat het idee haar niet aan dan ben je klaar en kun je niet anders dan haar daarin te respecteren en erkennen. In het andere geval kun je langzaam proberen iets op te bouwen. En is het heel wel mogelijk dat zij het steeds leuker gaat vinden. Dat gezegd hebbende: bedenk heel goed of cuckolding wel echt is wat je wilt. Want een vrouw die het eenmaal heeft geproefd en het best wel spannend vindt...

Lang verhaal kort: het antwoord op jouw vraag is hetzelfde antwoord als dat op vele vragen: praten, praten, praten (aanmoedigen mag, opdringen zeker niet). En als je daar mee klaar bent dan ga je... praten. En als je dan het geluk hebt dat je een mooie start kunt maken, dan maak je die start. En praat je. Blijf praten.
Om te kunnen komen waar je zijn wilt (en hopelijk waar ook je vrouw ontdekt best wel te willen zijn), is een karaktertrek heel erg belangrijk. Heb geduld. Veel geduld. Accepteer dat het letterlijk jaren kan duren voordat je samen zover bent dat je een serieuze stap durft te zetten. Mijn vrouw en ik praten inmiddels ook al ruim anderhalf jaar.

Beste WannabeeCuck, ik hoop dat je iets aan mijn verhaal hebt. Maar besef je wel: ik heb ook de wijsheid niet in pacht. Geen garanties, niet eens een echt advies. Slechts mijn persoonlijke, niet-wetenschappelijke, visie. Succes!

Zo. En nu ga ik eens wat andere treads lezen want de zoekmachine heeft me meer hits betreffende cuckolding beloofd :D.

Groet,
René.

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » za 07 augustus 2004, 22:50

Up!

sfinxs


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Morna en 7 gasten