*Hoe zorg ik dat mijn man weer zin krijgt in sex

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Bhodi
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 20 augustus 2004, 15:34

*Hoe zorg ik dat mijn man weer zin krijgt in sex

Berichtdoor Bhodi » vr 20 augustus 2004, 15:59

Na een paar jaar met heel weinig sex, heb ik zelf de erotiek weer helemaal "herontdekt". Ik ben niet zo jong (43) meer en daarom wil ik de komende jaren nog zoveel mogelijk genieten. Ik heb het er regelmatig over met mijn man (hij is 54); hij heeft zelf niet meer zo'n grote behoefte aan sex, zegt hij. Hij begrijpt echter mijn behoefte wel en wil daar ook wel aan tegemoet komen, maar ondertussen ben ik degene die altijd het initiatief neemt en hem altijd verwent met massages en pijpen. Wat hij doet is enkel neuken, weliswaar in verschillende standjes en hij stimuleert mijn klitje wel en komt pas klaar als ik geweest ben. Maar ik zou zo graag willen dat hij wat meer open stond voor erotiek in het algemeen, zoals mekaar van tevoren opgeilen, speeltjes gebruiken, erotische foto's maken, sexfilms kijken, lingerie waarderen etc. Ik trek altijd een sexy gevalletje aan, maar hij wordt er warm noch koud van. Ik vraag toch geen extreme dingen van hem? Hij heeft het er maar over, dat ik "niet normaal" ben. bijv. als ik een sexy 1/4 bh'tje aantrek, want zoiets dragen "gewone" vrouwen niet, alleen hoeren of hij kan zich niet voorstellen dat ik het geil vind om samen naar een sexfilmpje te kijken, want "die vrouwen worden enkel als sexobject gebruikt". Hij heeft enorm ouderwetse ideeeën en vaak vraag ik hem eens op internet te kijken om zijn ideeën bij te stellen, maar daar heeft hij geen zin in. Ook is hij erg preuts en kan hij moeilijk over sex praten, terwijl ik juist erg vrij ben.
Ik zorg goed voor mijn lichaam, ziet er prima uit (zeggen andere kerels) en geniet sowieso van het leven. Het zou leuk zijn als we dit soort dingen konden delen.

Wie heeft er tips voor mij?
GENIET NOOIT MET MATE

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » vr 20 augustus 2004, 16:12

eh..
ik vrees dat een man zn instelling niet te veranderen IS,
heb dat geprobeerd maar helaas tevergeefs
en spreek dan van jaren ja dan heb je maar één keuze eigenlijk hem aanvaarden zoals hij is

Nitewriter
Berichten: 65
Lid geworden op: wo 04 februari 2004, 17:59
Locatie: NH, wanna dance with the devil?

Berichtdoor Nitewriter » vr 20 augustus 2004, 16:22

Ha Bhodi,

Het is je eerste bericht hier, dus welkom. Zoals je ongetwijfeld weet zit erotiek tussen de oren. Als er dus een beperkt verlangen naar en behoefte aan is, zit dat ook tussen de oren. En dat verander je niet van de ene op de andere dag.
Traditionele gedachten over erotiek en alles dat ermee te maken heeft laten zich niet zomaar wegvegen.
Het betekent dat jij vooral je aandacht zal dienen te richten op het bieden van nieuwe of andere inzchten, gezichtpunten, en perspectieven. Zijn beeld van en over erotiek helpen aanpassen. Veel praten dus, heel veel praten. En misschien moet je nog wel veel meer vragen stellen. Erachter komen waarom hij vindt wat hij vindt. Want zolang je man sexy kleding alleen vindt passen bij vrouwen waarmee hij jou niet vergelijkt, zal sexy kleding hem niet opwinden.
Overigens is praten over erotiek natuurlijk ook heel opwindend.

PS. kan je dat zinnetje van van "ik ben niet zo jong (43) meer", even editen...
Hoezo niet jong meer als je 43 bent!? :)
Dat is mijn uitspraak, en daarmee moet je het doen.

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » vr 20 augustus 2004, 16:29

bhodi allereerst dan welkom opshe.

even inhakend op die lingerie niet ale mannen lopen warm voor lingerie en wat nite writer ook al aanhaald sluit ik mij ook bij aan.

inderdaad praat .. erover vraag hoe hij erover denkt voelt ervaart..en lees vooral hier op she tips te over..

sfinxs
41 jaar en joepie.. jong genoeg!!

Joepie
Berichten: 406
Lid geworden op: za 10 juli 2004, 11:35
Locatie: Zuidelijk

Berichtdoor Joepie » vr 20 augustus 2004, 17:51

"41 jaar en joepie.."
eh - je riep me, sfinx?
:wink:
Laatst gewijzigd door Joepie op do 17 maart 2005, 2:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Bhodi
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 20 augustus 2004, 15:34

Berichtdoor Bhodi » vr 20 augustus 2004, 20:51

Hartelijk dank voor jullie snelle reacties!
By the way, ik voel me ook jong hoor :lol:

Inderdaad is praten over je wensen en gevoelens heel belangrijk en ik wil niets liever, tenminste als ik feedback krijg en daar ontbreekt het nogal eens aan. Ik hamer er bij hem steeds op om zich open te stellen en geen vooroordelen te hebben, maar ja een en ander zit bij hem zo vastgeroest op de één of andere manier. Ik blijf wel proberen, daar niet van. Haal bij wijze van spreken alles uit de kast. Hij is de 50 gepasseerd maar nog steeds verlegen als het om sex gaat! Ik heb hem nog nooit zijn jongeheer horen noemen, woorden als neuken, kutje, pijpen, beffen zijn taboe, op wat voor manier dan ook. Naar een sexuoloog wil hij niet, dat "helpt toch niet". Anyway, zo maakt hij het mij wel erg moeilijk om een normaal gesprek over sex te hebben. Als ik vraag wat vind je lekker, zegt ie "nou gewoon". Wat nou gewoon, vraag ik dan. Nou gewoon met jou.
Soms heb ik dan helemaal geen zin meer om door te vragen, omdat ik weet dat ik toch niet doordring. Maar frustrerend is het wel.
Kan het zijn dat ik misschien te agressief over kom, waardoor hij dichtklapt? Hij is erg gevoelig en snel onzeker, terwijl ik hem juist vaak verzeker dat ik gek ben op hem en hem op het hart druk geen gêne te hebben naar mij toe.

Ik kan het op dit moment (nog) niet accepteren, dat het zo gaat.

help :!:
GENIET NOOIT MET MATE

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » vr 20 augustus 2004, 21:19

die gene heeft hij denk ik een beetje naar zichzelf over sexualiteit en alles wat daar me te maken heeft. ..

je lichaam sensueel vinden .. is zo te lezen voor hem al een hele stap..
vrijt hij weleens met zichzelf.. streelt hij zich zelf weleens ..hoe gaat hij met zijnlichaam om.. denk dat daar al veel uit te halen is.. weet hij wel waar bijvoorbeeld zijn erogene plekjes zitten .. misschien zou dat een opening kunnen zijn.. voor hem.. en dan heel langzaam naar jou toe..

sfinxs

uhh joepie hmm mischien wel ja

Bhodi
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 20 augustus 2004, 15:34

Berichtdoor Bhodi » vr 20 augustus 2004, 21:52

Dank je Sfinx,

Je slaat denk ik een spijker op zijn kop: hij kan moeilijk omgaan met zijn eigen naaktheid en sensualiteit. Hij bevredigt zichzelf nooit, maar heeft ook nooit een spontane erectie. Ik moet vaak mijn best doen om hem tot een erectie te brengen. vind ik op zich niet erg, hoewel ik het natuurlijk liever anders had gehad. Dat hij degene is, die niet van me af kan blijven. Maar ja, dat is wishful thinking...

Maar wat doe ik met deze kennis?

Bhodi :(
GENIET NOOIT MET MATE

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » vr 20 augustus 2004, 22:33

wat je daar mee kan met die wetenschap..

ga ook een stuk met Joepie mee.. vanuit de religie maar dan de andere kant precies op.. de kant van de erotiek het mooie..
hmm zit toch ook te denken aan.. klinkt misschien raar maar wat voor soort ondergoed hij draagt hoef je niet te vertellen hoor maar. zachte materialen kan best ook een erotisch gevoel geven bij mannen..wanneer je vrijt met hem leid dan niet zijn hand naar jou maar over zijn lichaam heel subtiek heel langzaam.. bijvoorbeeld over zijn borstkas over zijn buik laat hem geleidelijk wennen van zijn handen over zijn huid..
heel subtiel erotische gedichten of mooie ero poezie..

sfinxs

joepieikzeimisschienriepikjewelheelzachtbijnafluisterend

Bhodi
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 20 augustus 2004, 15:34

Berichtdoor Bhodi » vr 20 augustus 2004, 22:46

dank dat jullie met mij meedenken!

Hij is niet gelovig, maar atheïst, dus daar zit de crux niet. Maar wat jij zei Joepie dat hij is opgevoed met de gedachte dat sex zondig en vies is, dat is waar. Je kent het wel: handen boven de dekens! Daaruit is ook wel een deel te verklaren van zijn preutsheid. Hij heeft thuis nooit meegekregen dat sex lekker kan zijn en beide partners genot kan schenken. Er was in huis ook nooit iets wat aan sex deed denken, zoals een sextijdschrift of zo. Ik vraag me af of hij zijn ouders ooit wel eens naakt heeft gezien!

Sfinx hij draagt katoenen slips gewoon formaat. mag je gerust weten hoor. Wat voor zacht materiaal bedoel jij dan?

Dat met zijn hand over zijn lichaam kan ik wel eens proberen.

:)
GENIET NOOIT MET MATE

Joepie
Berichten: 406
Lid geworden op: za 10 juli 2004, 11:35
Locatie: Zuidelijk

Berichtdoor Joepie » vr 20 augustus 2004, 22:55

dat kan nog een hartstikke leuk reis voor je worden, Bhodi.
Dat meen ik - met hem zijn seksualiteit ontdekken...!
Beetje alsof je als Columbus naar onbekende continenten gaat.

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » vr 20 augustus 2004, 23:17

zachte materielen zoals zijde.. je heb heel mooi ondergoed voor mannen van dat soort materiaal en nee het is niet allemaal dat trendy gebeuren..
hij hoeft het ook niet dagelijks te dragen..

wat ook nog wel een wil helpen dat is zijn voeten.. masser zijn voeten.. voel bijwelk plekje hij reageert.. vraag wat hem doet.. of juist niet mag je wel aan zijn voeten zitten..breid dat uit..vraag of hij jou kuit wil strelen en daarna zijn eigen kuit .vraag of dat anders voelt.. door vragen bezig zijn en speel..

heel veel succes
sfinxs


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Morna en 11 gasten