* Cuckold of kan het ook anders?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Stardust

* Cuckold of kan het ook anders?

Berichtdoor Stardust » vr 31 januari 2003, 3:35

Ik herken veel in de verhalen die hier door enkele ervaren cuckolds zijn beschreven.
Als ervaringsdeskundige wil ik er toch aan toevoegen dat het niet altijd zo ver hoeft te gaan dat de cuckold zelf (rotwoord) geen
coitus meer met zijn vrouw heeft.
Naar mijn ervaring is het heerlijk om de vrouw na haar escapade met haar minnaar te
neuken. Misschien zit er zelfs nog wel een overheersingselement in het feit dat de cuckold zijn vrouw zover heeft weten te krijgen dat ze met een andere man sex heeft voor zijn eigen genot!
Zo wordt het wel psychologisch een steeds moeilijker te verklaren phenomeen.
Er kunnen dus aan de zijde van de cuckold overheersende- alswel onderdanige gevoelens aanwezig zijn.Letwel, het gaat hier weldegenlijk om het 'genot scheppen in het feit dat de vrouw sex heeft met een andere man' Doch daarnaast ook bij haar aan zijn trekken (lees neuken) komt.
....wie reageert?

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » vr 31 januari 2003, 21:51

Wat jij leuk vindt valt onder de Amerikaanse termen Watching my wife, Slutwife en Voyeurism: mannen die er op geilen dat hun vrouw door een ander genomen wordt, daar graag naar kijken, en liefst ook nog zien dat hun vrouw dat ook opwindend vindt. De man is dan dus niet onderdanig.

Bij Cuckolding is de man wel onderdanig en heeft niets in te brengen: de vrouw beslist wat de man is toegestaan, en zowel de vrouw als de man halen daar hun plezier uit.

Vertel eens wat meer over je ervaringen en gevoelens. Da's altijd leuk om te lezen en te delen.

[This message has been edited by Flippo (edited 31-01-2003).]

Stardust

Berichtdoor Stardust » di 04 februari 2003, 0:59

Bedankt Flippo voor je respons.
Ja, je kunt natuurlijk elke manier van sexbeleving onder een eigen categorie plaatsen.
Toch zit er in de door mij beschreven manier wel een vorm van zelfkastijding die niet valt te ontkennen en vooral ook het plezier daaraan beleven.
Er lig een fantastische relatie aan ten grondslag met veel wederzijds respect en elk van ons heeft dan ook het vetorecht.
Het weggestuurd worden voor de duur van 1 avond, wetende dat 'het' gaat gebeuren met de minnaar van de vrouw is te opwindend voor woorden.Thuiskomen op de afgesproken tijd met het huis nog helemaal geurend naar de liefdessappen is niet om uit te houden.
Als je dan zelf aan de beurt bent ga je zo hard dat het met geen enkele van je eerdere ervaringen te vergelijken is.
Ik heb vaak getracht dit stukje van mezelf psychologisch te verklaren en me nog vaker afgevraagd of het wel verantwoord was om iets met deze behoefte van mijn kant te doen.
Maar het gaat zo langzaam. Het begint met een fantasietje dat je deelt en dat blijkt erg opwindend en dan wordt het nog prikkelender als je haar vertelt dat het er maar eens een keer echt van moet komen.
Ik ben erg geinterresseerd in verklaringen over dit verschijnsel. Er moet naar mijn mening iets aan ten grondslag liggen. Hoe is deze stimulus er ooit ingeslopen?
Ik heb er vrede mee dat het zo is ,maar wil wel graag weten hoe deze voorkeur kan ontstaan.
groetjes....

Stardust

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » wo 05 februari 2003, 22:27

Stardust,

Dank voor je antwoord. Je omschrijft heel goed de opwindinding die het conflict tussen gevoel, verstand en geilheid met zich meebrengt. Ik heb zo'n situatie nog niet zelf meegemaakt, maar ken de gevoelens wel, heb er veel literatuur over gelezen en er vaak over gecorrespondeerd met een dominante vrouw.

Wat ik daar uit heb gedestilleerd, is dat het mogelijk is een in principe vernederende situatie als opwindend te ervaren. En dat dit ook wel via een omweg gaat. Een man wordt kwaad als zijn vrouw vreemd gaat. Maar ondertussen staat zijn penis stijf omhoog. Een man ziet hoe zijn vrouw genomen wordt door een ander, en dat zijn vrouw daar meer van geniet dan als hij haar neemt. Dat doet pijn. Maar ondertussen krijgt hij spontaan een orgasme. Een man wordt pijn toegediend. En raakt daar sexueel opgewonden van. Allemaal situaties waarin de meeste mannen anders zouden reageren. Een minderheid raakt echter sexueel en, meer nog, geestelijk gestimuleerd.

De bovenstaande situaties zijn verschillend, elk met verschillende aspecten. Een man kan het opwindend vinden zijn vrouw te delen. Hij stelt zijn vrouw tijdelijk ter beschikking aan een ander. Maar hij behoudt de macht, is meester over de situatie. Deze man blijft dominant. Maar er kan ook onderdanigheid in het spel zijn: de man vindt het opwindend als hij niets in te brengen heeft, als de vrouw zelfstandig beslist dat zij vreemd gaat, als ze hem dwingt tot ontuchtige handelingen. Alle aspecten zijn gevangen in de afkorting BDSM: bondage, dominantie, sadisme en masochisme. Ze lopen in dit geval op soms complexe wijze door elkaar.

Ik denk dat er veel mogelijke oorzaken zijn. Mogelijk zijn er oorzaken in de jeugd. Ik herinner mij duidelijk hoe ik als 8-jarige vadertje en moedertje speelde en het moedertje in een speciale houding op mijn buik moest gaan liggen. Een echt onderdanig gevoel (weet ik nu). Compensatie wordt ook vaak genoemd. Een tijdlang speelde ik als manager de baas over veel mensen. De gedachte dat mijn onderdanigheid daar een uitlaatklep voor zou zijn is niet vreemd. Naar ik begrijp wordt Club Doma in Den Haag voor de helft bevolkt door directeuren en hoge politici (het gerucht over Melkert). Het kan ook een verwerking of een compensatie zijn voor een gebrek, bijvoorbeeld een kleine penis. Veel cuckolds zien in hun 5 cm grote penis een rechtvaardiging voor het vreemdgaan van hun vrouw en halen hun bevrediging dan daaruit. Angst kan ook een rol spelen. De voornoemde cuckold houdt op deze manier de relatie met zijn vrouw in stand. Hij heeft er alles voor over, als ze maar bij hem blijft. Verlatingsangst is dan het woord.

En natuurlijk hoeft er niet een reden voor te zijn. Je hebt die gevoelens gewoon. Mijn dominante vriendin is gewoon dominant, ze vindt het leuk om mannen te domineren. Ze heeft daar geen speciale reden voor. Het zit gewoon in haar, en ze krijgt daardoor het gevoel dat ze echt leeft. Dat kan ook een goeie reden zijn :-)

En wat vindt je vrouw er eigenlijk van? Vindt die het net zo opwindend als jij? Wat zijn haar gevoelens?

subhub

Berichtdoor subhub » do 03 april 2003, 10:31

Flippo,
een uitstekend en erudiet verhaal over cuckolding en de uiteenlopende motieven daarvan. Inderdaad is er een verschil tussen het "slut wife" concept waarbij een dominerende man zijn vrouw ter beschikking stelt aan andere mannen en het "cuckolding wife" concept waarbij de vrouw het initiatief neemt en haar man of partner dwingt te accepteren dat zij sex heeft met een andere man. In het eerste geval is de vrouw de onderdanige partij, in het tweede geval is zij dominant. Zij vernedert haar man door openlijk sex te hebben met een ander. Ik weet niet welke van de twee varianten vaker voorkomt, maar ik ken een ex-operatiekamer assistente van mij die haar man op deze manier vernedert, net zoals mijn vrouw dat met mij doet. Toen wij weer eens contact hadden vroeg zij mij om sex met haar te hebben waar haar man bij was, maar toen we doorpraatten en duidelijk werd dat ik net als haar man sexueel onderdanig ben, verviel het aanbod.In ieder geval één gelijkgezind stel.
Wat de motieven betreft: ik geloof niet dat de grootte van de penis van de onderdanige man van doorslaggevende betekenis is. Ik ben zelf bepaald niet klein geschapen, mijn vrouw's minnaars zijn allebei kleiner geschapen dan ik maar, zoals zij zegt "ze kunnen er gewoon veel meer mee." Ze weet van het aanbod van mijn ex-assistente af en is het volledig met haar eens dat zij mij afgewezen heeft. Onderdanige mannen zijn om te gebruiken, om vrouwen te dienen en te likken, om gehoorzaam en volgzaam te zijn. Maar neuken doe je als vrouw met een MAN.

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » do 03 april 2003, 19:58

Hij is wel een man, maar met "boy status". In de loop van de tijd heeft hij het recht op penetratie van zijn vrouw verloren; hem rest nog slecht de status van 'boy'. Gelukkig voor hem is hij daar blij mee: het is de vernedering die voor hem een bron van sexuele opwinding is.

subhub

Berichtdoor subhub » vr 04 april 2003, 11:13

Flippo,
ook van mij dank voor je uitleg. Het lijkt dat wij elkaar volledig begrijpen, ik had een antwoord van dezelfde strekking in gedachten en heb aan jouw woorden niets toe te voegen. En Selene, ook aan jou dank voor je reactie.

dressed
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 02 april 2003, 1:01
Locatie: Omgeving Eindhoven

Berichtdoor dressed » vr 04 april 2003, 11:58

Zo zeg,
Hier had ik dus nog nooit van gehoord! Toen ik begon te lezen dacht ik eerst, wat is dit nu weer. Maar nu besef ik dat dit een totaal andere dimensie van sexueel genot is, haha, dan ben ik maar een primitief mannetje!

Zijn er veel mensen die op deze wijze hun gerief halen?

groeten, een verontwaardigde maar leergierige dressed

subhub

Berichtdoor subhub » vr 04 april 2003, 12:17

Dressed,
Wat is de reden van je verontwaardiging?

Annegien

Berichtdoor Annegien » vr 04 april 2003, 14:15

Stardust, Flippo en Subhub,
ik heb bovenstaande postings met zeer veel interesse gelezen.
Wat jullie beschrijven staat nog ver van mijn ervaringen, maar ik moet ze gewoon even met de wereld kunnen delen Afbeelding
Ik hoop dat dat hier mag....

Ongeveer een maand geleden leerde ik op een chatsite een man kennen. De conversatie verliep meteen erg pittig, hij voelde erg vertrouwd. Tot we besloten elkaar te ontmoeten op hotel. Toen lichtte hij me in over zijn grootste fantasie : gedomineerd worden door een vrouw. Het was nieuw voor me, het idee trok me niet direct aan maar stootte me ook niet af. Ik besloot het te proberen omdat ik hem zo lekker vond. En het werd een ongelooflijke ervaring!
Waar ik in het begin nog wat onwennig was, windt het me inmiddels enorm op hem te bevelen, te blinddoeken, te slaan, te binden, te vingeren... Steeds meer.
Het is allemaal nog "soft" wellicht, ik denk ook niet dat ik ooit heel erg hard zou kunnen optreden, maar het evolueert nog. Vandaar dat ik zo geïntrigeerd was door jullie verhalen. (Wij zullen nooit in jullie situatie geraken omdat we verder geen relatie met elkaar hebben)

Mijn vraag is eigenlijk of er nog mensen zijn die dit terrein pas verkennen of gevoelens in die richting hebben? Tips? Ideetjes? Het zou me deugd doen te lezen dat er nog vrouwen zijn die zich hierin kunnen uitleven.
Misschien zou ik beter een nieuwe topic openen? Alleen vond ik jullie verhalen zo oprecht en duidelijk, dat ik hier even toevlucht zocht...

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » vr 04 april 2003, 21:12

Kijk eens op www.bdsmzaken.nl, da's het beste in het Nederlandse taalgebied.

subhub

Berichtdoor subhub » za 05 april 2003, 13:05

Flippo, ik vind het woord "boystatus" een uitstekende omschrijving van mijn positie ten opzichte van vrouwen. In de betekenis van knecht heeft het woord "boy", gebruikt om een volwassen man aan te spreken, een extra denigrerende betekenis. Sinds jouw posting spreekt mijn vrouw mij ook nu zo aan, haar vriend, die dit weekend bij ons logeert en zijn mannelijke privilege van penetratie van haar met enthousiasme gebruikt, eveneens.

subhub

Berichtdoor subhub » ma 07 april 2003, 13:16

Annegien,
Voor mannen als ik is een dominerende vrouw zoals jij en mijn eigen vrouw een zegen. Mijn vrouw geeft vorm aan haar dominerende positie door afwisselend met twee andere mannen te neuken en mij daarbij te laten toekijken en zich door mij te laten likken. Maar er is zeker ook een plaats voor lichamelijke bestraffing. Ik heb veel huishoudelijke taken en onvolkomenheden in de uitvoering daarvan resulteren in straf. Daar zijn geen uitgebreide sm-faciliteiten voor nodig.Ik heb haar een stevige korte gevlochten leren zweep -een "bullwhip", maar dan niet zo'n onpraktisch lang geval- gegeven en die gebruikt ze regelmatig.Elke keer dat ik hem moet halen betreur ik die aankoop want hij doet echt pijn. Aan de andere kant vind ik dat ook weer opwindend. Ik sta dan met mijn handen tegen een muur, met mijn benen uit elkaar, want de binnenkant van je dijen is veel gevoeliger dan je billen.Er is stevig touw om mij vast te binden en dat gebeurt eigenlijk altijd in dezelfde houding: armen boven mijn hoofd, polsen en ellebogen bij elkaar en mijn benen wijd uit elkaar aan de poten van het bed.Haar methoden van pijniging -om je war "ideetjes" te geven-: Schopjes in mijn ballen (niet erg hard, maar wel zo dat ik er erg onrustig van word) op me staan met hoge hakken, facesitting zonder slipje, met gedwongen ruiken en likken aan haar vagina en anus en tepelmarteling. Je kunt iemand met je nagels in de tepels vrij veel pijn doen, heb ik ondervonden.Tenslotte heeft ze nog handdoekklemmetjes -geen wasknijpers, maar metalen getande klemmetjes met van die vrolijk gekleurde lusjes eraan- voor mijn tepels en penis. Ik vind deze straf en martelingetjes heel opwindend; het recht hebben om iemand te straffen en pijn te doen symboliseert een vorm van macht en ik vind het heel stimulerend als een vrouw die macht over mij uitoefent.

Annegien

Berichtdoor Annegien » zo 13 april 2003, 14:27

Dank je Flippo, ik ga zeker die site eens opzoeken!

En heel erg dank aan subhub. Ik vind je postings erg helder, een plezier om te lezen. Ik bewonder je openhartigheid in een materie die niet zo algemeen gekend is. En nog minder aanvaard... Dat ongeloof en onbegrip voel ik tenminste als ik erover praat met enkele intimi. Daarom ben ik zo blij met een site als shespot en mensen als jullie!

Inmiddels voel ik zo sterk dat ik me nog verder in die machtsrelatie wil verdiepen, weliswaar aan de andere kant : ik geniet van de macht die ik kan uitoefenen door de onderdanigheid en overgave van mijn minnaar. Dat gaat voorlopig stapje voor stapje, dat voelt het best. En zo blijft er nog erg veel om naar uit te kijken Afbeelding

Ik wens jullie een boeiende Afbeelding relatie. Ik lees en leer!

RenALT-130
Berichten: 177
Lid geworden op: do 19 september 2002, 1:01
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Berichtdoor RenALT-130 » wo 04 juni 2003, 11:53

:D Prachtige postings. Het is leuk te zien dat er ineens veel gepraat wordt over het plezier dat mannen (en hun vrouwen) kunnen hebben bij het zien van hun vrouw met een ander. Of te weten dat ze met een ander is. Er zijn allerlei smaken zoals cuckolding en slutwife, die in deze thread zijn genoemd. Maar natuurlijk bestaan er meer varianten. Eén die me te binnenschiet (vooral ook omdat ik daar zojuist in een ander topic aan refereerde) is een stel dat onderdanig is aan een dominant: de dominant heeft alle recht op de seksualiteit van de vrouw van het stel (wat er op uitdraaid dat ze veel "gebruikt" en uitgeleend wordt) èn op die van de man van het stel (wat tot gevolg heeft dat hij niet erg veel meer mag en vooral moet toezien hoe de dominant het klaarspeelt zijn partner voor zijn ogen van alles te laten doen dat hemzelf nooit zal lukken). De man van zo'n stel wordt dubbel vernederd: zijn vrouw heeft veel seks met allerlei mannen behalve hemzelf en dat wordt hem nog aangedaan door een andere man ook. De vrouw wordt in deze variant uiteraard ook vernederd. Ik vind het een leuke oplossing voor een stel waarvan beide partners onderdanige gevoelens hebben...

Groet,
René.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot], SGleuven en 0 gasten