ervaringen met We-Vibe 2 vibrator

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Dree
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 06 augustus 2008, 16:58
Locatie: Den Haag

ervaringen met We-Vibe 2 vibrator

Berichtdoor Dree » za 03 december 2011, 21:41

Mijn vrouw heeft grote problemen om klaar te komen. Neuken is ook heel moeilijk omdat ze bijna niet nat meer wordt. We hebben wel een goede vibrator en dat vind ze ook wel fijn maar ook niet meer dan dat. Nu zag ik op internet de z.g. We-Vibe 2 vibrator. Het zou met die vibrator mogelijk zijn om tijdens gebruik "de liefde te bedrijven". Wie heeft er ervaring met deze vibrator? En zit dat ding niet vreselijk in de weg tijdens het vrijen?

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: ervaringen met We-Vibe 2 vibrator

Berichtdoor Venus » zo 04 december 2011, 21:34

Ok, 88x bekeken en niet één reactie...Wil dus zeggen dat er weinig mensen zijn met ervaring met de We-Vibe 2. Dat wordt dus gewoon uitproberen.

Aan de andere kant: Ik heb even gekeken wie Dree is, zag dat er al 19 postings van Dree waren, maar ik kende je eigenlijk niet.
Als ik dan jouw postings van een paar jaar geleden teruglees, vraag ik me af of je problemen van toen verholpen zijn, of dat deze vib ook een probeersel is om jullie sexleven een boost te geven...Want als die problemen van toen nog steeds spelen, kan ik je nu al wel vertellen dat die We-Vibe het niet is...
Just my 2 cents...

Dree
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 06 augustus 2008, 16:58
Locatie: Den Haag

Re: ervaringen met We-Vibe 2 vibrator

Berichtdoor Dree » ma 05 december 2011, 20:16

Hallo Venus,

Je vraagt of onze problemen van een aantal jaren geleden opgelost zijn? Waarschijnlijk doel je op mijn vreemdgaan van ca 8 jaar geleden. Dat heb ik aan mijn vrouw opgebiecht en dat heeft inderdaad begrijpelijkerwijs nogal wat problemen gegeven. Dat probleem is opgelost hoewel mijn vrouw bang is dat ik in herhaling zal vallen. Probleem wat er nog wel is, is inderdaad dat ons sexleven op een zeer laag pitje staat. Dat was al zo, dat was ook de reden dat ik in de fout ging. Ons huwelijk zien we toch als zeer gelukkig. Maar inderdaad zoek ik naar manieren om ons sexleven een boost te geven, vanwaar mijn vraag!

hotekern
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 06 februari 2012, 21:48

Re: ervaringen met We-Vibe 2 vibrator

Berichtdoor hotekern » ma 06 februari 2012, 21:54

Het is een dure vibrator maar je betaald wel echt voor kwaliteit er is nu een we-vibe 2 en we vibe 3, hebben zelf op *** een we vibe 2 gekocht.

*Verwijderd door moderator


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] en 6 gasten