man betrapt bij webcam sex? wat nu?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

sexy
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 14 augustus 2006, 14:51

man betrapt bij webcam sex? wat nu?

Berichtdoor sexy » ma 14 augustus 2006, 14:56

Ik heb vorige week mijn man betrapt op webcam sex. Ik schrok er enorm van, want dit was wel zo'n beetje het laatste wat ik van hem verwacht had. Wij hebben een geweldige relatie, op zowel geestelijk als sexueel gebied (dat vindt hij ook, zegt hij...) Ik heb hem erop aangesproken en het is bij hem door toeval gekomen. Is nieuwsgierig geworden en van het een kwam het ander. In het begin voelde ik me bedrogen maar nu vind ik het ook best een opwindend idee.
Zijn er meer vrouwen die dit meemaken/meegemaakt hebben. En hoe gaan jullie en je partens hier mee om?

ragna
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 17 juli 2006, 12:39
Locatie: makoum allef; ik doe wat ik doe...

Berichtdoor ragna » ma 14 augustus 2006, 16:30

openhartig: een tijd geleden was ik 'the other woman' zonder dat de partner van mijn geliefde sit wist. (nee - ben er niet trots op... )

vanwege de weinige keren dat we elkaar konden zien irl, hadden we veel msn-seks, ook met de webcam. hij werd steeds overmoediger daarin en ik was als de dood dat hij door de mand zou vallen.

wat ik wil zeggen is, onderzoek eerst eens of het vreemdgaan van je partner beperkt blijft tot virtuele zaken!
lust for life

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » za 19 augustus 2006, 9:18

Piew heavy hoor.
Kan je geen advies geven hierin. Als je een goede relatie hebt op elk gebied zal hij moeten kiezen of hij voor jou gaat of voor zijn verslaving. Ik geloof niet dat dit toevallig de 1e keer was.
Cam sex is makkelijk
Erg toegankelijk
Veilig en ook afstandelijk daardoor dus zal niet zo snel voelen als vreemdgaan.
Ik zit wel eens in een neutrale chatbox waar het stikt van de aanbiedingen van mannen die een goede relatie hebben maar die toch heel graag met je willen sexcammen. Ik denk dat in de speciale erotische chat boxen het nog veel drukker is met heren die een relatie hebben.

Succes en sterkte. Wees zuinig op je grenzen. Grenzen zijn er om je te beschermen [en ik dit geval jullie relatie en jou man].

Laurens78
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 11 augustus 2006, 22:52
Locatie: Delft

Berichtdoor Laurens78 » za 19 augustus 2006, 13:28

Ligt er helemaal aan wat voor grenzen het zijn. Grenzen zijn er ook om te verkennen en te verleggen. Maar dan krijgen we een heel ander topic :-).

Met camsex geen ervaring. Wel gesprekken via msn enzo. Soms met getrouwd iemand soms alleenstaande. Veel mensen zijn gewoon heel nieuwsgierig. Soms is het gewoon om frustraties te uiten. Soms om ideetjes op te doen. Zo chatten is per definitie niet fout en hoeft niet nadelig te zijn. Het wordt een ander verhaal als het verder gaat dat webcammen en chatten.

@sexy; Wat betreft die grenzen. Als je het opwindend vindt of het idee vindt. Bedoel je dan dat jij het ook alleen met een man zou willen doen zo? Of een opwindend idee dat je mannetje het zo doet?
Misschien is het wel heel spannend voor jullie om samen met elkaar iets met de cam te doen. Misschien dat dat weer een extra dimensie geeft. Misschien ook niet...

Zoals met zoveel geldt: verkennen, ontdekken en uitproberen.

pentagram1
Berichten: 879
Lid geworden op: do 17 augustus 2006, 10:16
Locatie: Zuid-West Brabant

Berichtdoor pentagram1 » di 22 augustus 2006, 23:16

Wat denk je van een 2e pc in huis met webcams erbij, 1 van jullie boven de ander beneden, en daarna ???? tja mogelijkheden genoeg.

groetjes,

Pentagram

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » wo 23 augustus 2006, 0:18

Ligt er helemaal aan wat voor grenzen het zijn. Grenzen zijn er ook om te verkennen en te verleggen. Maar dan krijgen we een heel ander topic :-).
Als je een grens verlegt blijft er toch weer een grens. Tot zover ga je, verken je ze, onderzoek je ze maar er blijft altijd een grens en dat is niet voor niets [oke het is een hele diepe maar oh zo waar].
Soms weet je ook pas waar je grenzen liggen door er over heen te gaan.
Nix mis met grenzen!

ladyjoy
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 01 september 2006, 22:12
Locatie: midden van het land

Berichtdoor ladyjoy » vr 01 september 2006, 22:32

Ook ik heb mijn man betrapt bij webcamsex. Voelde me vernederd, was drie maanden ervoor bevallen van ons derde kindje en zat allesbehalve goed in mijn vel, was ontzettend boos. Volgens mijn man lagen onze sexuele verlangens nogal uit elkaar en ik moet beamen dat dat zeker klopte. Omdat ik de boel niet vertrouwde de hele computer omgeploegd :twisted: (ik weet het schandalig maar nood breekt wet) :oops: en ja hoor meneer had niet alleen sex met anderen via de webcam maar ook in het echt De mailtjes over en weer logen er niet om. Mooie printjes gemaakt en echtgenoot ermee om de oren geslagen. Het is niet leuk geweest maar wel zeer verhelderend voor onze relatie. Wij hebben nu heldere afspraken gemaakt over de grenzen welke wij binnen onze relatie hanteren. Ik heb van dit hele gebeuren geleerd dat praten en vooral ook luisteren naar elkaar een hoop "narigheid" kan voorkomen. Ik blijf sex via de computer een vreemde zaak vinden maar zolang het daarbij blijft (geen webcam!!!!!!!!!!!!) kan ik ermee leven.
live is like a rollercoaster jump in and enjoy the ride

heelgewoon
Berichten: 25
Lid geworden op: vr 29 september 2006, 21:27

Berichtdoor heelgewoon » vr 29 september 2006, 21:41

Hoi allemaal,
even vluch(tig) voorstellen: man-in creatief beroep-woonachtig in buitenland en getrouwd plus kinderen maar bovenal: gelukkig

Ik vindt dit wel een interessant topic en hier http://www.wired.com/news/columns/0,717 ... page_prev2 is iets te lezen over vreemdgaan en cybersex, mischien schijnt het een ander beeld op het verhaal.

Sorry dat mijn nederlands niet zo goed meer is trouwens.

Enfin (Frans voor waar waren we gebleven), ik kom ook wel eens op het internet en dacht dat het alleen met andere vrouwen spannend kon zijn om te flirten enzo. Toen dacht ik, hee, maar als ik die behoefte heb en mijn vrouw houdt van me (zegt ze altijd) waarom dan niet eens met haar proberen? We hebben allebei een computer en werken samen...

Bingo! S'avonds schreef ik gewoon een klein stout berichtje, heel voorzichtig maar wel doorzichtig ;-) en wis en waarachtig, daar werd het toch gezellig :-)

Trek je eigen conclusie maar het was een leuke les voor me :-)
Groetjes

een heel gewone man

sexy
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 14 augustus 2006, 14:51

man betrapt bij webcam sex? wat nu?

Berichtdoor sexy » wo 04 oktober 2006, 9:50

Dank je wel iedereen voor jullie reacties.
Vooral Heelgewoon!

Mijn man en ik hebben er eens uitvoerig over gepraat. En door dit voorvalletje zijn we allebei opener geworden en hebben wij een aantal zaken ontdekt, of misschien wel los gelaten in ons zelf. Voor hem had en heeft het niets te maken met vreemd gaan. Hij vindt het gewoon leuk en lekker om bekenen te worden. En op deze manier kan dat op een veilige en anonieme manier. Stiekum sprak dat idee mij ook wel heel erg aan. Op zijn aanraden ben ik eerst eens in mijn eentje achter de computer gaan zitten. Dit vond ik leuk en spannend maar nog niet echt opwindend. Ik heb hem toen gevraagd om eens samen met mij te kijken. En toen vond ik het dus wel erg opwindend. Van een beetje friemelen zijn we uiteindelijk heftig vrijend voor de camera geeindigd.
Ook heb ik nu eindelijk mijn gevoelens die ik had ten op zichte van vrouwen aan hem kenbaar durven maken. Ik vind het spannend om naar ze te kijken, ben er nieuwsgierig naar. Ik weet niet of ik ooit sex met een vrouw wil, zal hebben maar het samen fantaseren er over is nu al erg opwindend. Kortom wij zijn door dit alles een stuk opener en eerlijker naar elkaar toegeworden. En ons toch al zeer goede sexleven is alleen maar fijner, intenser en geiler geworden!

mayte
Berichten: 79
Lid geworden op: do 11 november 2004, 12:54
Locatie: manager

Berichtdoor mayte » do 05 oktober 2006, 11:51

YOU GO GIRL 8)
do it like she likes it, so ur baby don't wanne sleep around!

Seahorse
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 13 november 2006, 9:58
Locatie: Noord Holland / manager

Re: man betrapt bij webcam sex? wat nu?

Berichtdoor Seahorse » ma 13 november 2006, 10:07

[quote="sexy"]Ik heb vorige week mijn man betrapt op webcam sex. Ik schrok er enorm van, want dit was wel zo'n beetje het laatste wat ik van hem verwacht had. Wij hebben een geweldige relatie, op zowel geestelijk als sexueel gebied (dat vindt hij ook, zegt hij...) Ik heb hem erop aangesproken en het is bij hem door toeval gekomen. Is nieuwsgierig geworden en van het een kwam het ander. In het begin voelde ik me bedrogen maar nu vind ik het ook best een opwindend idee.
Zijn er meer vrouwen die dit meemaken/meegemaakt hebben. En hoe gaan jullie en je partens hier mee om?[/quote]

Tja.... betrapt. Natuurlijk niet leuk om te zien, maar wees eens eerlijk? Zelf nooit op een dergelijke site gekeken en opgewonden geraakt ... ik wel.
wat je zegt klopt en is denk ik heel positief. Het is opwindend en gebruik het samen als aanvulling of tijdelijke kick in je relatie. Begin met elkaar op sites te laten zien wat je opwind...de rest komt dan vanzelf wel ! Veel plezier.

Denna
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 12 november 2006, 19:11

Berichtdoor Denna » ma 13 november 2006, 17:23

Allereerst zou ik willen zeggen: heel goed en fijn dat jullie erover hebben kunnen praten en dat jullie samen een nieuwe wereld ontdekken! Super!

Heb zelf geen ervaring met de webcam, maar wel met erotische gesprekken voeren en het versturen van digitale foto's over en weer.
Ik had destijds een relatie en beide deden we nogal veel chatten via IRC. Zo leerde ik een Zweedse jongen kennen, een enorm lekker ding met vriendin en kind.
In eerste instantie was het allemaal heel onschuldig, maar langzaam kwamen er meer seksuele toespelingen en ik vond dat enorm opwindend en zo gingen we steeds een stapje verder. Mijn partner kwam er min of meer door toeval achter, maar had er absoluut geen problemen mee. Hij vond het zelfs leuk voor mij dat ik een speciaal contact had met iemand anders. Bovendien was het allemaal wel veilig, want hoe groot is de kans dat je irl vreemd gaat met een Zweed?
Afijn, we hebben ook wel eens met z'n 3-en gechat, maar mijn partner vond er niet veel aan, maar gaf mij wel de vrijheid om door te gaan met onze gesprekken.
We hebben een paar mooie foto's uitgewisseld en hele bevredigende gesprekken gevoerd via de chat. Ik denk er nog dikwijls met plezier aan terug :P

Droomstertje
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 23 oktober 2006, 20:09

Berichtdoor Droomstertje » ma 13 november 2006, 20:42

Ik denk ook dat je hierover open moet zijn tegen elkaar.
Ik heb zelf een beetje ervaring hiermee (1 hele keer), maar dan was ik zelf de persoon achter de computer. Mijn lief heb ik het onmiddelijk verteld, en hij had er geen moeite mee.
Wij swingen namelijk, en dit was een stel dat we gingen ontmoeten. Ik zat achter de computer, de man van het andere stel zat achter de computer, en het gesprek op de chat werd een beetje speels. Tot de man begon te vertellen wat er mogelijk met mij gedaan zou kunnen worden...
Nou, jullie kunnen je wel indenken dat ik zat te zwemmen daar...! Voor mij is het juist zo opwindend dat je niets ziet, maar alleen maar leest. Allemaal verbeelding.........

Mijn lief vond het geen probleem, maar het is niet de bedoeling dat dit een gewoonte wordt. Ik leer het spel van verbeelding liever aan hem direct... Al moet daar nog heel wat in uitgevonden worden... Maar we hebben de tijd, en onderweg valt er heel veel te genieten...
Hoe dan ook, wat er ook achter die computer gebeurt, ik vertel het altijd aan mijn man. Dat voelt gewoon beter.

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » wo 15 november 2006, 20:56

helemaal mee eens, droomstertje, zodra ik het gevoel heb iets niet te kunnen vertellen, ben ik fout bezig


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten