BDSM & Cuckolding relatie

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Adien
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 21 november 2011, 23:19
Locatie: Den Haag

BDSM & Cuckolding relatie

Berichtdoor Adien » zo 01 januari 2012, 5:50

.......
Laatst gewijzigd door Adien op di 31 januari 2012, 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: BDSM & Cuckolding relatie

Berichtdoor Thomas_K » zo 01 januari 2012, 10:33

Goedemorgen, welkom op het forum,

Als je niet had geschreven dat je een vrouw bent en dat jullie relatie is zoals je beschrijft, zou ik zomaar hebben gedacht dat sprake is van een wat wilde fantasie van een man. Hoe dan ook, ieder het zijne.

Mijn tip is dat je een cuckold natuurlijk niet met andere vrouwen moet laten neuken, want zodra je cuckold dat doet is hij geen cuckold meer. Je zit dan opeens in een open relatie en dat is weer zo gewoontjes.

Verder denk ik dat regelmatig masturberen, elke dag beffen en af en toe neuken met de ene of de andere vrouw niet goed is voor je vriend, die toch onderdanig zou moeten zijn. Hij wordt te veel verwend. Mijn advies is om hem een jaartje te laten dromen van een dominante vrouw en haar zus en daar mag hij natuurlijk wel bij masturberen.

Gelukkig nieuwjaar!

Gebruikersavatar
SheilaNaGig
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 25 november 2011, 15:42

Re: BDSM & Cuckolding relatie

Berichtdoor SheilaNaGig » zo 01 januari 2012, 14:25

Heb hetzelfde gevoel als Thomas. Toch een antwoord op de vraag: ik zou het niet doen als jij je er niet prettig bij voelt. De wereld is hypocriet en waarom zou jij het niet mogen zijn. Je gevoel is de beste leidraad.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: BDSM & Cuckolding relatie

Berichtdoor Savanne » zo 01 januari 2012, 18:46

Hoi Adien,

Ik wil graag mijn licht hierop laten schijnen, maar weet nu ff niet hoe het onder woorden te brengen, maar ga er over denken en laat je spoedig wat weten..

gr sav
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: BDSM & Cuckolding relatie

Berichtdoor Savanne » zo 01 januari 2012, 23:29

Hoi Adien,

De hele situatie klinkt me complex in de oren.
Maar niet onmogelijk om uit te komen.
Er zijn een aantal vragen die je jezelf zou kunnen stellen en wellicht leiden de antwoorden tot wat meer helderheid.

Je laat nu Rolf je zusje al bevredigen. Dit past in hoe jullie met elkaar omgaan denk ik. Zowel jij met je zusje en jij met Rolf. Is de stap om haar nog meer genot te geven dan niet gewoon een volgende in het rijtje? Of ben je bang dat omdat ze zelf er naar vraagt er meer op het spel staat dan alleen genot?

Past hem met haar laten neuken in jullie afspraken patroon of ga je dan Rolf mee geven dan dat hij normaal van je krijgt en kan je dat tegenover jezelf verdedigen?

Is het niet zo dat je juist met je zusje weet waar je aan toe bent, ik bedoel ze kent jullie lifestyle en zal goed de afspraken kunnen plaatsen denk ik. Je bent close met haar en dat lijkt me een uitgangspunt waarbij je goed over dit soort dingen zou kunnen praten.

Je bent overigens niet hypocriet als je grenzen hebt en aangeeft.
Ik zou me kunnen voorstellen dat het betrokken zijn van je zusje ook zo zijn grenzen heeft. Lijkt me niet dat je wil dat ze jouw plek in neemt. Grenzen zijn vaak een vorm van intuitie. Misschien dat deze vraagtekens die je hebt gewoon jouw seintjes zijn om t niet verder uit te bouwen.
Of ligt het misschien helemaal tegenovergesteld en voldoet je zusje juist aan jouw stoutste dromen en heb je last van het stukje is dit niet raar.. in dat geval zou ik zeggen laat het los, als je je er goed bij voelt zou ik me niet zoveel aantrekken van wat anderen evt kunnen denken over jullie bezigheden...

Ik kan niet zeggen wat ik vind ervan, maar ik wil je meegeven dat je eigenlijk alle antwoorden al hebt.. je hoeft alleen maar te voelen, en soms moeten de mensen om je heen het accepteren dat je hun niet je beweegredenen kan uitleggen..

Hopelijk heb je hier wat aan..

groetjes sav
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

WhoAmI
Berichten: 641
Lid geworden op: wo 21 december 2011, 18:24
Locatie: Weer terug in het zuid-westen van den lage landen

Re: BDSM & Cuckolding relatie

Berichtdoor WhoAmI » ma 02 januari 2012, 11:55

...zucht... Wat is er toch veel te ontdekken in de wonderlijke wereld van seks en erotiek.
Wat voor de een iets moois en bijzonders is klinkt in andermans oren toch wel bizar.

Ik hoop dat de She leden je van dienst kunnen zijn. Ik lees in ieder geval aandachtig mee...

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Re: BDSM & Cuckolding relatie

Berichtdoor Searcher » ma 02 januari 2012, 18:48

Nou Adien,

Volgens mij heb jij het voor het zeggen in jullie relatie, dus doe lekker wat goed voor je voelt. Als je vindt dat je zusje je hiermee overvraagt, zou ik dat haar zeggen als ik jou was.
http://www.zzada.eu" onclick="window.open(this.href);return false;


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 9 gasten