Gigolo

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Arlondo
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 29 juli 2011, 17:03

Re: Gigolo R : koffietijd op RTL

Berichtdoor Arlondo » vr 25 november 2011, 11:46

Een gesprek met een gigolo:

http://www.youtube.com/watch?v=x3N91bWTIJs" onclick="window.open(this.href);return false;

met een uitsluitend vrouwelijk publiek.

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Gigolo

Berichtdoor Anwen » vr 25 november 2011, 22:54

Nou, het komt allemaal wat dichterbij, spannend hoor 8) Het wordt nu wel 'echt', voor mijn gevoel. Pfff, ik ben echt zooo benieuwd naar hoe het gaat worden!

Ook door deze post (maar dat was al zo) komen er wel heel veel gevoelens, gedachten en af en toe ook wat angsten op. Maar da's niet erg, daar kan ik weer vanalles mee.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
SheilaNaGig
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 25 november 2011, 15:42

Re: Gigolo

Berichtdoor SheilaNaGig » za 26 november 2011, 12:26

Een gigolo huren! Ja, dat zou ik echt heel erg graag eens willen doen. Lijkt me ontzettend geyl en spannend. Ik ben erg voor de seks om de seks eigenlijk aspect hiervan en het lijkt me heerlijk om zo iemand daarvoor te betalen... ik weet dat je het daarover niet wilde hebben maar voor mij zou dat aspect ervan juist wel iets opwindendst hebben. Eerlijk is eerlijk.
Heel veel plezier, Anwen! Ik ben echt benieuwd hoe jij het ervaart uiteindelijk.
En ik doe het niet omdat ik een relatie heb :wink:

Jannie
Berichten: 649
Lid geworden op: za 27 augustus 2011, 0:03
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Gigolo

Berichtdoor Jannie » za 26 november 2011, 12:34

Ik ben in elk geval benieuwd naar het verslag achteraf en hoop dat het een 'deugddoende' :) ervaring wordt !!
I do (did) it my way - Frank Sinatra

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Gigolo

Berichtdoor Anwen » ma 28 november 2011, 0:15

Mmm, ik zal later nog wel uitgebreider reactie plaatsen, meneer de gigolo is net weg, ik heb even gedoucht en mijn ervaringen opgeschreven. Aangezien mn benen en af en toe ook mn handen nog steeds aan het natrillen zijn, komt een coherent verhaal later.

Voor nu: damn, wat een ervaring. Wat een hoop hele lekkere, stevige, geile seks en nieuwe ervaringen. Ik heb een hele lekkere avond gehad..... nu ga ik eerst heerlijk slapen, dat zou wel moeten lukken.

groetjes,
een blije Anwen :D12
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
SheilaNaGig
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 25 november 2011, 15:42

Re: Gigolo

Berichtdoor SheilaNaGig » ma 28 november 2011, 9:50

Dat klinkt goed, Anwen! Ben benieuwd naar je hele verhaal :)

Gebruikersavatar
konijn
Berichten: 145
Lid geworden op: zo 21 oktober 2007, 11:01
Locatie: konijnenbelt

Re: Gigolo

Berichtdoor konijn » ma 28 november 2011, 18:22

mmm, zal ik ook maar gigolo worden? ;-)

Wat is de houdbaarheidsdatum van een gigolo? Ik moet dan wel eerst even afbeulen in de sportschool.

Jannie
Berichten: 649
Lid geworden op: za 27 augustus 2011, 0:03
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Gigolo

Berichtdoor Jannie » ma 28 november 2011, 18:30

Die mijnheer uit het Youtubefilmpje is in elk geval niet mijn type.

;)
I do (did) it my way - Frank Sinatra

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Gigolo

Berichtdoor Anwen » ma 28 november 2011, 18:59

Ik ben weer een beetje geland inmiddels. Het is mij heel goed bevallen.
Wat ik graag wilde is kunnen loslaten en in de overgave gaan, kunnen genieten zonder het gevoel dat ik iets terug moest doen. En dat is behoorlijk goed gelukt. Ben blij dat ik ondanks wat twijfels en plaatjes over seks toch mijn intuitie heb gevolgd en dit heb gedaan.

Tijdens de ontspanningsmassage kwam ik langzaam uit mijn hoofd. Op dat moment was ik wel heel erg bezig met wat er nog zou gaan gebeuren, het hele betalingsaspect etc. Maar op een gegeven moment kon ik me overgeven en vanaf het moment dat hij de erotische massage begon liet ik het gewoon allemaal los. Ik heb heel erg genoten, zo erg dat ik tussendoor nauwelijks op mijn benen kon staan als ik ff naar het toilet ging, toen de avond voorbij was was ik gewoon nog steeds helemaal aan het natrillen 8)

Leuk was, dat Rene ook speeltjes bij zich had die we konden gebruiken. Ik heb ook ervaring kunnen opdoen met anaal (alleen vinger/vib), ik had vantevoren aangegeven dat ik dit niet wilde, maar ik vond dit toch wel behoorlijk lekker om eens mee te maken. Verder natuurlijk het g-spot orgasme, ook nog nooit meegemaakt... Raar hoor, de eerste keer voelde ik niet heel veel behalve dat ik heeel nat werd. Bij de vierde of vijfde keer (op een gegeven moment was ik de tel een beetje kwijt :) ) voelde ik het al veel meer en kon ik het spuiten ook voelen door mijn hand erboven te houden. Desondanks vind ik het nauwelijks vergelijkbaar met een clitoraal/vaginaal orgasme. Het meeste wat ik ervan voelde, behalve het vocht was de neiging om heel erg te gaan bewegen en moest ik iets heel hard vastpakken...Wel lekker, maar echt heel anders vind ik zelf. En blijft bizar dat ik binnen 10 sec nadat hij zijn vingers binnenbracht al spoot :shock: Haha, een 'normaal' orgasme tijdens het neuken duurt bij mij echt heel lang en lukt bijna alleen maar als ik mezelf dan vinger.

Ik denk nog steeds, dat de keuze voor een gigolo staat of valt met de persoon in kwestie die zich aanbiedt. Maar ik kan over Rene wel zeggen dat hij erg goed is. Mooi dat hij er in meeging op het moment dat ik het allemaal kon loslaten, waardoor het eigenlijk vooral een avondje wilde seks was. Neemt niet weg dat ie verder gewoon erg aardig is en we na afloop ook nog even leuk hebben gekletst.
Helemaal voor herhaling vatbaar dus.... hoor wel als er vragen zijn nog!
Laatst gewijzigd door Anwen op ma 28 november 2011, 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Gigolo

Berichtdoor Anwen » ma 28 november 2011, 19:02

Die mijnheer uit het Youtubefilmpje is in elk geval niet mijn type.

;)
Haha van mij ook niet, al sie heren van TMC vind ik eigenlijk niks... ziet er allemaal veel te gelikt uit, hahaha
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Gigolo

Berichtdoor Anwen » ma 28 november 2011, 19:12

Derde tegenpunt: contradictorisch met onzekerheid MAAR ik wil dat een man me begeert als hij me aanraakt. Ik wil weten dat ik hem gek kan maken, ik wil hem ook zien genieten (sex is geven en nemen tenslotte), eigenlijk wil ik een wild, erotisch, passioneel samenspel en het moet vooral ECHT zijn.

Djinniyeh

Mm, lees dit topic nog eens door, en deze zinnen doen me nu achteraf wel glimlachen, dankje D!
Want het was in mijn beleving een groot deel van de tijd een wild, erotisch, gepassioneerd samenspel waar we allebei genoten.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Gigolo

Berichtdoor Spelfje » ma 28 november 2011, 20:19

Goed om te lezen dat het je zo bevallen is! Zo te horen wist Meneer Rene de knopjes aardig te vinden en te bedienen. :wink:

:)
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Re: Gigolo

Berichtdoor Djinniyeh » di 29 november 2011, 9:01

Ow euhm ... nou, dat klinkt allemaal best meer dan ok eigenlijk!;)

Geweldig dat je zo genoten hebt trouwens! Ik moest mezelf namelijk ook altijd naar een orgasme helpen terwijl mijnheer gewoon stootte, lijkt me best eens leuk het eens anders mee te maken en naar dat g-spot kan ik ook al enkel nieuwsgierig zijn .... mss moet ik mijn mening herzien ;) lol
Life is a gift, live it to the fullest ...

Gebruikersavatar
SheilaNaGig
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 25 november 2011, 15:42

Re: Gigolo

Berichtdoor SheilaNaGig » di 29 november 2011, 9:39

Dat klinkt inderdaad als een hele goede ervaring!

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: Gigolo

Berichtdoor Savanne » di 29 november 2011, 12:50

Smile naar aanleiding van dit topic toch nog even op zoek gegaan naar de man waar destijds ( en helaas is dat topic hier verdwenen) over ging. Zijn naam was Vince en komt uit Brussel...
Als ik dan ooit toch eens dat stapje zou willen wagen zou hij zeker in aanmerking komen ...
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten