Vakantie

Boekentips, mooie verhalen en gedichten.

Moderator: Oceann

Vaudeville

Vakantie

Berichtdoor Vaudeville » Wo 12 Juli 2017, 17:46

Vakantie!

Jij en ik hebben afgesproken deze keer samen op stap te gaan naar het huis in Spanje waarover ik je al vertelde.
Ik pik je op op de afgesproken plaats, bagage in de auto, doorrijden naar Eindhoven Airport. We praten wat, plannen wat we willen doen of juist niet. Ik zie dat je je al hebt voorbereid op de temperatuur in Malaga, de eindbestemming van het vliegtuig. Een mooie blouse, iets doorschijnend, met daaronder een rokje tot boven je knieën. Ik moet me inhouden om niet iedere keer naar jou en je mooie benen te kijken.
Het inchecken verloopt voorspoedig, bij de douane moeten we wat langer wachten, het is druk..
Je staat voor me, ik zie dat je bh een beetje doorschijnt door je blouse. Prikkelend.., mooi.., subtiel. Heb je dat gedaan voor mij?
In het vliegtuig krijgen we de voorgeschreven veiligheidsvoorschriften te zien. Een stewardess legt alles uit, zij uitgangen, zuurstofmasker.., ach, ik heb het al zo vaak gehoord en gezien. Ik heb meer oog voor je benen, je rokje is iets omhoog geschoven.
Het vliegen duurt niet zo lang.., we dromen wat, kletsen. Aangekomen in Malaga uitchecken, bagage ophalen en via een lange gang naar de car rental. Ik heb in Nederland al een Volkswagen Polo uitgezocht, met airco. Vanaf het vliegveld eerst over de snelweg, een tussenstop bij een centre commercial om boodschappen te doen. Tot zover niets bijzonders.. In het winkelcentrum zit ook een zaakje met lingerie, daar neem ik je nog mee naar toe. Je krijgt van mij een mooi setje, je kiest het zelf uit maar wil het me niet laten zien..
Nu is het nog een stevige rit richting de Sierra Nevada, het huis staat aan de voet van dat gebergte. Ik heb erover verteld maar je kunt je er nog geen beeld bij vormen. Dan.., na dik 2 uren gereden te hebben krijgen we de afslag die we moeten hebben. Je gaat rechtop zitten als ik je het huis aanwijs wat in de verte opdoemt. We rijden nog een paar kilometer langs de amandelbomen die hier overvloedig groeien.
We stoppen voor het huis. Je kijkt verbaast, het is groot! Wijds! En wat een stilte! Jij verkent de boel wat als ik de bagage uit de auto haal en naar boven breng. Heupwiegend loop je van kamer naar kamer, naar buiten en weer naar binnen en lacht. Ik pak de stoelen en het tafeltje en zet die op de veranda. De bamboestengels boven ons zijn omgroeid met bloemetjes waarvan ik de naam niet weet. Bijen vliegen af en aan.., het enigste geluid. We zijn moe.., jij gaat zitten, ik schenk ons een glas wijn in en kom bij je zitten. Ik pak je beide benen en leg ze op mijn schoot. Met de rug van mijn hand streel ik de onderkant van je blote voeten en kijk naar je.. Volg met mijn ogen de lijnen van je kuiten naar je bovenbenen; zacht, iets gespierd en o zo vrouwelijk.
Te moe, te loom.. We gaan naar boven, de balkondeuren staan open, de vitrage waaiert in een warme bries, cicades maken hun eigen muziek, we vallen in een rustige slaap..
Een wekker heb ik meestal niet nodig, wordt altijd vroeg wakker. Als ik mijn ogen open zie ik dat je nog ligt te slapen; je ademhaling is rustig, het laken wat over je heen ligt bedekt je gedeeltelijk. Kan dan alleen maar naar je kijken. Zachtjes glip ik uit bed en loop naakt naar beneden.
Het brood is hard, Spaans brood is niet echt lekker te noemen. Gelukkig doet de toaster zijn werk. Gedachteloos maak ik ontbijt, loop naar buiten om een tros druiven van de ranken te knippen. Ik merk niet dat je achter me bent gaan staan. Dan voel ik hoe je armen om me heenslaat en je hoofd tegen m’n schouder aanlegt. Je streelt mijn borst, je andere hand laat je zakken naar mijn onderbuik. Mijn pik reageert op je aanraking, wordt stijf.. Je streelt m’n pik terwijl de zon ons overlaadt met warmte. Ik wil me omdraaien, je laat het niet toe, pakt m’n stijve in je hand en begint me rustig af te trekken. Ik voel je hand, hoe je me vasthoud. Ik doe mijn armen naar achteren en leg mijn handen op je benen en voel je.. Je trage beweging, af en toe versnel je wat. Mijn pik is zo hard nu, wil alleen maar klaarkomen.. Je voelt me.., mijn geilheid.. Je pakt met je andere hand mijn ballen en zoekt daar het gevoeligste plekje op. Dan hou ik het niet langer.., ik kom.., trekkingen in mijn onderbuik stuwen het zaad over je hand..

Het ontbijt buiten in de zon smaakt altijd beter dan thuis.. We hoeven ons niet aan te kleden, niemand komt hier, we zijn alleen en genieten van het kijken naar bergen, blatende geiten in de verte, en van elkaar.
De temperatuur loopt vrij snel op en ik besluit het dekzeil van het zwembad af te halen en de robotstofzuiger de bodem te laten schoonmaken. Terwijl ik het zeil oprol en aan de kant leg zie ik je aan komen lopen. Wat ben je mooi.. Ook al heb je drie kinderen gebaard, je bent alleen maar mooier geworden ook al ben je dat vaak genoeg niet met me eens. Je schoonheid raakt me nog steeds. Ik moet even afkoelen en trek een paar baantjes, zie dat je op de rand van het zwembad bent gaan zitten, je voeten in het water. Ik duik onder water en zwem naar je toe, pak je bij je enkels en spreid je benen. Je leunt achterover, kijkt.. Ik kus je benen, lik de druppeltjes water van je kuiten. Ik vraag je of je iets dichter bij de rand van het bad kunt gaan zitten zodat ik je buik kan kussen, de streepjes die achtergebleven zijn na de geboorte van je eerste. Je bent geen meisje meer maar een vrouw, en hoe mooi.. Ik streel je borsten, je nek, je mond.. Ik kus je borsten, je tepels worden hard van mijn aanraking. Met het puntje van mijn tong draai ik rondjes om je tepel, zuig erop. Ik hou van je tepels, sexy als ze zijn. Mooie lichtbruin waarbij je tepelhof iets lichter is. Ik zie ze zo vaak en toch? Iedere keer zijn ze mooier! Ik pak de tepel van je andere borst tussen wijsvinger en knijp, laat je tepel zachtjes rollen. Je kreunt.. Gooit je hoofd achterover en geniet van wat voelt. Dan laat ik je borsten even met rust, kus je buik, je bovenbenen om dan via je dijen naar kutje te gaan. Je bent heerlijk glad.. M’n tong glijdt langs je lipjes die ik langzaam in m’n mond zuig. Mijn tong tast de kleine rafelrandjes af op zoek naar je klit. Ze is gezwollen, ik voel je opwinding toenemen. Als ik naar je kijk zie ik je zon overgoten borsten wat mijn eigen geilheid nog meer aanwakkert. Ik duw m’n gezicht diep tussen je wijd gespreide benen, je wilt dat ik je proef, je heerlijk zoete sap. En ik.., ik drink je, je bent heerlijk..Je beweegt je bekken heen en weer en ik neem je tempo over. Je slaat je benen achter mijn hoofd in elkaar en laat je gaan.. Mooie golvende bewegingen, prikkelend, in intensiteit toenemend.. Ik voel aan je klit dat je gaat komen, wrijf met de achterkant van mijn ritmisch over haar.., totdat je met een lange kreun komt.. Pas als je wat bijgekomen bent laat ik je kutlipjes uit mijn mond glijden. Je pakt mijn hoofd en laat in het water zakken, dicht tegen me aan. We vrijen..

Afgekoeld stappen we uit het zwembad, we hebben besloten om naar Granada te rijden. Een autorit van een paar uur paar het uitzicht vergoed veel. Af en toe rijden we langs een steenbok die moeiteloos tegen de berg oploopt. Zo groot als ze zijn, ze zijn sierlijk mooi. In Granada parkeren we de auto bij het Alhambra en lopen vanuit daar de stad in, naar het Albaicin. We dwalen door straatjes en gaan bij de vele winkeltjes kijken. We genieten, lopen hand in hand waarbij mijn duim jouw hand streelt. Je hebt een kort rokje aangedaan, het accentueert je mooie benen. Om mij te plagen heb je geen bh aangedaan. Ik ben blij dat ik deze middag een ruim zittende short heb aangetrokken! De stof van je blouse streelt je tepels.. Zo lopen we door de stad. Ik zie mannen kijken naar je en dat maakt me trots, want nu? Nu ben jij van mij..
Aan het eind van de dag gaan we eten bij Bodegas Castenada waar je veel lokale gerechten kunt proeven. Het lekkere eten, samen de door hun zelf gemaakte vermouth, maakt ons losser en maken grapjes met de Spanjaarden die wél een beetje Engels kunnen. Je hebt je slippers uitgetrokken, zit met je blote voeten aan tafel. Af en toe streel je met je voet mijn benen, tot net boven mijn knie. Ik ga iets onderuit zitten en pak je voet. Leg deze in mijn kruis. Je wrijft met je tenen over mijn hardgeworden pik. Je fluistert dat je met me wilt vrijen..
We maken de ober duidelijk dat we even een pauze inlassen en even naar buiten gaan. Maar in plaats van naar buiten sluiten we ons samen op in het toilet. Daar duw ik je tegen de muur en trek je rokje en je slip naar beneden. Je slip is nat.. Ik spreid je benen iets en pak je bij je lekkere billen. Dan dring ik met mijn stijve bij je naar binnen en begin je langzaam te neuken. Bij elke stoot in je druk ik je billen tegen me aan. Ik voel jouw genot.., jij het mijne. Met je hand stimuleer je je klit. Je kreunt..wil meer kreunen maar ik smoor je kreunen met mijn hand voor je mond.. Zo neem ik je stevig, in het toilet.. De spanning maakt het genot nog groter. Ik voel dat je je laat gaan en wilt klaarkomen. Met lange halen dring ik iedere keer diep in je, je geil druppelt van mijn pik op de grond.. Ik voel de spanning in mijn onderbuik enorm toenemen, soms kan ik het gevoel de baas maar nu niet.. Mijn klaarkomen in jou is intens en ik moet moeite doen om me stil te houden. Het liefst zou ik het uitschreeuwen! Als je het kloppen voelt van mijn pik die in je spuit kun je het niet langer volhouden en laat je gaan tot je komt. Je perst jezelf over mijn pik.., ik voel de trekkingen van je buik..
Pas als we onze adem terug hebben laat ik me uit je glijden en kleden ons weer aan, gaan terug naar onze stoelen in de bodega. De ober kijkt ons een beetje vreemd aan als we nog wat bestellen. Zou hij iets vermoeden? Ach, eigenlijk kan me dat niets schelen..
Waarom lijkt het toch altijd dat de terugreis korter is dan de heen reis.., wat gaan we morgen doen? De dingen nog ophalen die we vergeten zijn? Gaan we dan naar het dorpje hier vlakbij of gaan we de scenic route doen? We keuvelen wat, lachen, zijn stil. Bij het huis aangekomen gaan we direct naar bed, moe als we zijn. Je ligt op je rechterzij, mijn hand op je been, vallen in slaap..
We hebben besloten de laatste boodschappen te halen in het winkeltje vlakbij. Geen supermarkt maar een winkeltje wat gerund wordt door een oudere vrouw die echt alles heeft, maar van alles een beetje.. We houden een luie dag; zonnen, zwemmen en druiven eten want die zijn ruim voorradig.. Ik besef, terwijl ik later op de dag het eten klaarmaak, dat je me alles geeft in wie je bent. Daarom zit je zo diep in m’n ziel, daarom hou ik van je. En als ik je zo in de zon zie liggen, op je buik? Dan is het net alsof ik je weer voor de eerste keer zie, het zien van jouw naakte lijf raakt me iedere keer weer, wind me op. Nu ook..
Je doezelt wat, de warme zon kust je mooie lijf. Ik ben achter de ligbank gaan staan en hurk tussen je benen. Ik kus je rug, elk plekje ervan ken ik. Ik zak af naar je prachtige ronde billen en lik je kontje, streel je benen. Met mijn vinger raak ik je kutje aan, dring een eindje bij haar naar binnen. Je voelt me.., laat het toe..Ik draai mijn hand zo dat ik met mijn middelvinger achter je schaambeen kan komen, masseer je daar. Ik weet dat dat het aanraken van dat plekje je erg opwind. Je beweegt je bekken zachtjes heen en weer alsof je me overal wilt voelen.. Maar deze keer lief.., deze keer wil ik je anders.. We hebben het er wel eens over gehad maar nooit gedaan. Ik luister naar je lijf, je geeft me aan hoever ik kan gaan, mag gaan.. Ik laat mijn vinger uit je glijden en maak mijn pik nat met jouw geil. Zachtjes druk ik m’n pik tegen je sterretje aan. Verbaast kijk je achterom.., maar laat me toe. Je probeert te ontspannen maar dit gevoel is nieuw, hebt de neiging om je spieren te spannen. Ik leg mezelf over je heen en kus je nek, je schouders.. Ik voel dat je je ontspant en oefen iets meer druk uit. Ik voel hoe ik langzaam bij je naar binnen glij. Eerst voel je een sensatie van pijn, ik voel je lichte verzet en hou me in totdat jij aangeeft dat ik me kan bewegen. De spanning uit je sluitspier neemt af, je accepteert me daar.. Rustig laat ik me in en uit je glijden. Jij voelt sensaties die je niet kent, herkent. Je geeft je eraan over, vangt me op, voelt mijn opwinding. Je masseert met je vingers te klit terwijl ik je rustig van achteren neem. Het prikkelt je, je zenuwen worden overal geraakt en gestimuleerd. Je kunt je er nu aan overgeven en gaat erin mee.. Je tilt je bekken op om me beter op te vangen. Ik merk aan je lijf dat het ok is, voel je warme lijf tegen me aan, de cadans van je billen als je me opvangt, je cadans die hoger wordt, en ik volg je.. Je warmte om me heen. Je billen tegen mijn buik. Je kreunen. Ik voel dat het mag, dat je me toelaat. Je laat me merken dat het je geen pijn doet, nu eerder het tegendeel. Ik lees je lijf.. Je perst je billen tegen me aan en laat jezelf gaan. Laat jezelf komen met mij in je.., daar.. Zo laat je mij komen, met mij… daar..

Rivka

Re: Vakantie

Berichtdoor Rivka » Wo 12 Juli 2017, 21:39

Love it :kiss:
You should never regret anything in life. If it's good, it's wonderful. If it's bad, it's experience

Zwart Zwaantje83

Berichtdoor Zwart Zwaantje83 » Wo 12 Juli 2017, 23:44

Intiem....en een ode aan jullie liefde( lijkt het)?
~Art is the only way to run away without leaving home~ Twyla Tharp

Snoozie

Berichtdoor Snoozie » Do 13 Juli 2017, 8:54

Mooi

Terug naar “Lezen”