Sm-meesteres (52) sterft na hevige vrijpartij in Antwerpen

Moderators: Oceann, JanWbr

femonline
Site Admin
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 24 augustus 2015, 15:00

Sm-meesteres (52) sterft na hevige vrijpartij in Antwerpen

Berichtdoor femonline » ma 27 maart 2017, 12:08

Een Duitse dame heeft een stevige sm-sessie in een Antwerpse flat met een van haar 'slaven' niet overleefd. Haar partner, de 57-jarige Philippe C., is aangehouden op verdenking van moord.

Hoe kan dit vraag je je af? Kan SM zo heftig worden?

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Sm-meesteres (52) sterft na hevige vrijpartij in Antwerpen

Berichtdoor Anwen » di 28 maart 2017, 19:52

Hoe kan dit vraag je je af?
Nou, ik vraag me niets af. Niet op basis van twee regels waar weinig meer in staat dan sm-sessie en slaaf. Aangezien de TS niet eens linkt en ik ook kan googlen, heb ik maar even het hele artikel gezocht (AD, want de Televaag schrijft het nog slechter op): http://www.ad.nl/bizar/sm-meesteres-52- ... ~a9738a47/

Zoals je zelf kunt lezen staat daar in feite helemaal niets in behalve dat zij helaas is overleden en verder details over hun privé(seks)leven, vol met suggestieve en subjectieve uitspraken ('bizarre constructie', 'extreem seksleven').

Als je dan zo nodig meer wil weten over de risico's van sm, dan wil ik daar best antwoord op geven. Maar niet als de motivatie is twee regels uit een vaag krantenartikel over een situatie waar je op basis van de gegeven informatie niet meer uit kan concluderen dan dat er iemand dood is. Er wordt niet eens een bron gegeven voor de uitspraak dat zij is overleden na een sm-sessie ('na' zegt trouwens nog steeds niets over een causaal verband). Misschien komt dat door de sessie, maar daar wordt geen enkele onderbouwing voor gegeven in het artikel. Ik ga op basis daarvan echt geen conclusies trekken.

Ik ben het namelijk zat dat mensen zoals ik in het verdomhoekje worden gezet op basis van vage krantenartikelen. Het neigt naar kinkshaming en seksnegativiteit en ik verwacht beter van een forum als dit.
En verder ga ik me maar eens afvragen of ik hier nog wel wil schrijven over mijn eigen ervaringen met sm.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Sm-meesteres (52) sterft na hevige vrijpartij in Antwerpen

Berichtdoor deco » di 28 maart 2017, 22:13

heb maar gedeleted....was te lezen in het artikel :oops: .

Wat er effectief gebeurd is.....of ze gestorven is door wat ze samen gedaan hebben, weet niemand tot nu toe. Is ze nog ergens elders geweest?

@ Anwen
Schat ik denk niet dat het de bedoeling was van de TS om de SM-wereld te bekritiseren,in een verkeerd daglicht plaatsen of whatever.
Tja SM kan heftig zijn als beide partijen dat ook zo wensen en met wederzijdse toestemming het beleven. Kan het fout lopen? ja....net zoals een sex-partner een fatale hart-aanval kan krijgen bij het orgasme of een speeltuigje kan gekneld raken in een aars (zou de 1e niet zijn op de spoed-afdeling).

Wrom die lange tenen?
gr
Phil
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Sm-meesteres (52) sterft na hevige vrijpartij in Antwerpen

Berichtdoor Snoozie » do 30 maart 2017, 15:31

Hoe kan dit vraag je je af? Kan SM zo heftig worden?
Wordt hier door femonline bewust de controverse opgezocht?
Ongepaste insinuaties.
Voel me niet geroepen om commentaar te leveren op dit soort van (pardon my French) riooljournalistiek.

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Sm-meesteres (52) sterft na hevige vrijpartij in Antwerpen

Berichtdoor Anwen » za 01 april 2017, 10:58

@deco:
Dat kan allemaal wel zo zijn dat het niet de bedoeling was, maar heb gebeurt wel. Femonline zelf die zonder enige context zo'n flutbericht met daarin ongefundeerde insinuaties deelt en dat gebruikt om vragen te gaan stellen.

En als jij mijn 'lange tenen' niet geëigend vindt bij wat toch wel aardig in de buurt komt van discriminatie op grond van seksuele voorkeur, well fine then. Ik trek tegenwoordig mijn mond open als de dingen waar ik voor sta zonder goede onderbouwing in een kwaad daglicht worden gesteld.
Hoe kan dit vraag je je af? Kan SM zo heftig worden?
Wordt hier door femonline bewust de controverse opgezocht?
Ongepaste insinuaties.
Voel me niet geroepen om commentaar te leveren op dit soort van (pardon my French) riooljournalistiek.
Dat dus.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Sm-meesteres (52) sterft na hevige vrijpartij in Antwerpen

Berichtdoor deco » za 01 april 2017, 12:58

Ok je hebt je punt.
Waar blijft nu Femonline met uitleg of onderbouw van haar posting?
Of was het een visje die gesmeten werd en waar de verkeerde op beten?
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

scarfmaster
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 15 oktober 2010, 16:10

Re: Sm-meesteres (52) sterft na hevige vrijpartij in Antwerpen

Berichtdoor scarfmaster » vr 02 juni 2017, 14:58

Vertrouw de media nooit en zeker niet sensatiebeluste kranten in oplage-nood. Ik begrijp de TS ook van geen kant. Wat wil je nu met zo'n opmerking? Smeuïge antwoorden?
Realiteit is fantastischer dan de fictie


Terug naar “Maatschappelijke kwesties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten