WebCam Sex? Wie doet het?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

EmJee23
Berichten: 4
Lid geworden op: do 08 april 2010, 19:37

WebCam Sex? Wie doet het?

Berichtdoor EmJee23 » do 08 april 2010, 19:48

Ik heb onlangs het webcam sexen ontdekt. Ik wist uiteraard wel dat het bestond maar had het zelf nog nooit gedaan. Kijken ja... maar zelf "uitzenden". Ik moet zeggen dat het een heel geile ervaring was (is).

Wie doet het hier nog? Ik toon nooit mijn gezicht op de cam, dus het is wel echt "prive" :-)

Komt er eigenlijk op neer dat ik gewoon masturbeer en als ik kijkers krijg ze plezier met dingen die ze vragen. Soms chatten we en geilen we elkaar op. Het feit dat het anoniem is maakt het super geil.

Nog liefhebbers? Of andere sites?

Micky
Berichten: 1382
Lid geworden op: di 15 september 2009, 16:17

Berichtdoor Micky » vr 09 april 2010, 0:10

Ja lang gedaan, en af en toe nog wel eens.
kan super opwindend zijn
soms saai
Het hangt van je bui af en van wie er tegenover je zitten.
Maar bedenk altijd: het is en blijft een schijnwereld,
ze kunnen je de hemel beloven, maar denk na voordat je daar in gaat geloven
elke dag genieten van het leven!

EmJee23
Berichten: 4
Lid geworden op: do 08 april 2010, 19:37

Berichtdoor EmJee23 » vr 09 april 2010, 17:00

Maar daat het toch maar om hé. Fantasieën vertellen, zonder dat je dit echt met die persoon wil.

Dit kan ver gaan... onlangs had ik zelfs een andere man aan de lijn (bisexueel). Ik vroeg hem om te zeggen hoe hij mijn vrouw zou neuken. Dit was super opwindend - uiteraard wil ik in real life helemaal niet dat mijn vrouw wordt geneukt door iemand anders; maar het fantasiebeeld spreekt me wel aan.

flauw van
Berichten: 415
Lid geworden op: vr 18 juli 2008, 11:22

Berichtdoor flauw van » vr 09 april 2010, 19:33

In het verleden heb ik genoeg gedaan aan webcamsex.
Op het moment dat je er in zit is het echt heel erg opwindend.
Maar na mijn orgasme daalde mijn interesse in mn tegenpartij zodanig dat ik erg verveeld achter mijn toetsenbord een geil verhaal probeerde op te hangen,om hem of haar maar zo snel mogelijk klaar te laten klaarkomen.
Maar net als Micky zegt,wees op je hoede dat je er niet te ver in mee gaat,qua geestelijk verleiden,want voor hetzelfde geld zit er een ''flauw van'' tegenover jou,die zich zo snel mogelijk ervan af wil maken na eigen orgasme. 8)
i've got the bullits,and i WILL shoot!

Jim22cm
Berichten: 132
Lid geworden op: ma 22 april 2002, 1:01
Locatie: Utrecht, ICT

Berichtdoor Jim22cm » ma 12 april 2010, 8:26

Doe het zo nu en dan ....

Het geilste vind ik toch het bekeken worden en niet eens zo zeer het zelf kijken.
I don't need to fight, to prove I'm right. (The Who)

Lilithium
Berichten: 53
Lid geworden op: di 21 oktober 2008, 15:30
Locatie: Wijngaarden

Berichtdoor Lilithium » ma 12 april 2010, 16:00

Ik heb het vroeger gedaan, als onzeker meisje op zoek naar bevestiging... Nu ik die bevestiging vanuit mezelf kan krijgen heb ik het niet echt meer nodig, toch ben ik laatst weer begonnen met cammen. Wat blijkt, mijn vriendje vind het heel opwindend om te zien hoe ik andere mannen opgeil, en daarbij vind ik het zelf ook geil om bekeken te worden... Het heeft voor ons alleen maar goeds opgeleverd, we zijn knuffeliger en closer dan ooit en daarnaast krijg ik nu ook af en toe eens mijn prinsessenseks!

Wat 'flauw van' zegt geldt ook vanuit vrouwelijk perspectief, zodra ik klaargekomen ben is de spanning er voor mij wel weer vanaf... Gelukkig zijn mannen iets makkelijker te pleasen als vrouwen, en heb ik een rijke fantasie waar ik dan maar uit put om ook de man in kwestie vooral niet onbevredigd achter te laten. En in mijn geval (doe het via betaalsite) is het geld momenteel ook best een motivatie, werkeloos als ik ben kan ik het goed gebruiken. Toch wil ik snel weer een gewone baan, zodat dit gewoon een leuk extraatje blijft.
I am starting with the woman in the mirror, I'm asking her to change her ways...

pure
Berichten: 2957
Lid geworden op: ma 29 augustus 2005, 15:19

Berichtdoor pure » ma 12 april 2010, 16:16

Ik niet. Heb er nooit zoveel aan gevonden, en het wordt ook steeds minder.

EmJee23
Berichten: 4
Lid geworden op: do 08 april 2010, 19:37

Berichtdoor EmJee23 » ma 12 april 2010, 18:27

Probleem van de gratis site dat er 99% mannen zitten; en je dus constant homo's aan de lijn krijgt - kan al eens "leuk" zijn maar toch.

Op betaalsites vind je uiteraard wel de vrouwen... maar dan moet je ook nog eens betalen natuurlijk. Dat lijkt me dan weer net te dicht aanleunen bij prostitutie... Jammer.

Romario
Berichten: 291
Lid geworden op: do 27 mei 2004, 12:53

Berichtdoor Romario » ma 12 april 2010, 21:39

Op welke sites zitten jullie dan? Zegt me ook wel iets om mezelf zo te laten zien... Maar ik weet niet waar te beginnen :D

tukkie
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 25 december 2009, 23:32

Berichtdoor tukkie » ma 12 april 2010, 22:02

nooit aan gedacht, stel je voor bent lekker bezig en aan de andere kant zit iemand je te bekijken wat later je werkgever of familielid is :shock: . hmmmm nope dat trekt me echt niet

Gebruikersavatar
VanDalen
Berichten: 1020
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 16:32
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor VanDalen » di 13 april 2010, 11:32

nooit aan gedacht, stel je voor bent lekker bezig en aan de andere kant zit iemand je te bekijken wat later je werkgever of familielid is :shock: . hmmmm nope dat trekt me echt niet
Of je wordt juist meteen aangenomen.. :lol:

Maar serieus.. de kans is natuurlijk wel heel klein dat je net iemand
tegenkomt die je irl kent of leert kennen..
Je kan nooit genoeg oefenen.

EmJee23
Berichten: 4
Lid geworden op: do 08 april 2010, 19:37

Berichtdoor EmJee23 » di 13 april 2010, 19:10

je hoeft niet full frontal in beeld te komen he :lol:

bekijk cam4.com eens

Lilithium
Berichten: 53
Lid geworden op: di 21 oktober 2008, 15:30
Locatie: Wijngaarden

Berichtdoor Lilithium » za 17 april 2010, 23:36

Ik niet. Heb er nooit zoveel aan gevonden, en het wordt ook steeds minder.
Ik zou dit niet moeten zeggen natuurlijk, maar wat fijn dat er mannen zijn die door de fakeness van (de meeste) webcamseks heen prikken. Haha, oeps... Ach, er zijn genoeg mannen die er nog wel graag in geloven. Ben nu ook weer aan het 'werk'.
I am starting with the woman in the mirror, I'm asking her to change her ways...

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Berichtdoor jenda65 » zo 18 april 2010, 14:58

nooit aan gedacht, stel je voor bent lekker bezig en aan de andere kant zit iemand je te bekijken wat later je werkgever of familielid is :shock: . hmmmm nope dat trekt me echt niet
Of je wordt juist meteen aangenomen.. :lol:

Maar serieus.. de kans is natuurlijk wel heel klein dat je net iemand
tegenkomt die je irl kent of leert kennen..

Je zou het ook kunnen doen met iemand met wie je chat/mailcontact hebt ipv op zo'n cam/chat-site....
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-

Gebruikersavatar
VanDalen
Berichten: 1020
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 16:32
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor VanDalen » di 20 april 2010, 7:39

@Lilithium: Wat valt er in te geloven dan?..

@Jenda65 (en eigenlijk @Tukkie):
Ja precies, dan is het al helemaal niet meer zomaar iemand, dus
zal het ook niet snel opeens een bekende zijn.. Trouwens ook leuker.. :wink:
Je kan nooit genoeg oefenen.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 14 gasten