Hoe te doen

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Reeme77
Berichten: 2
Lid geworden op: di 24 oktober 2017, 7:06

Hoe te doen

Berichtdoor Reeme77 » di 24 oktober 2017, 7:14

ik ben nieuw hier. Ik heb al wel behoorlijk wat forum artikelen gelezen. Toch maar even vragen. Sinds kort zijn we aan het experimenteren met anale sex. Het komt van mij, niet mijn man. We zijn nog niet zover dat we het daadwerkelijk hebben gedaan. Maar ik denk dat ik het wel graag wil. Het klinkt vast onnozel, maar waar moeten we rekening mee houden?

Doet het pijn bij mij. Veel glijmiddel getbruiken of juist niet. Zijn er nadelen? Wat kan de man wel en niet doen. Ik weet dat het nogal open vragen zijn, maar tips zijn welkom.

Ree

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Hoe te doen

Berichtdoor Snoozie » di 24 oktober 2017, 7:57

Niet voldoende reacties gekregen op het Viva-forum?

Reeme77
Berichten: 2
Lid geworden op: di 24 oktober 2017, 7:06

Re: Hoe te doen

Berichtdoor Reeme77 » di 24 oktober 2017, 8:04

Niet voldoende reacties gekregen op het Viva-forum?
Nou nee, niet echt vind ik. De meeste antwoorden had ik al gevonden. Maar misschien zijn er meer tips toch? Da’s toch niet gek?

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Hoe te doen

Berichtdoor Snoozie » di 24 oktober 2017, 14:11

Helemaal niet, maar hier is een zeer beperkt aantal postende leden waardoor de kans om veel uiteenlopende meningen te krijgen klein is.

Nalu
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 17 september 2017, 10:35

Re: Hoe te doen

Berichtdoor Nalu » ma 30 oktober 2017, 11:06

Hey Reeme77 :D
Enkele van mijn ideeën ... Niet dat ik zo mega veel ervaring heb, maar ik zit momenteel wel blijkbaar in een fase nu waar ik enorm kan genieten van anale seks. Vaak heb ik er nog meer zin in dan in enkel-vaginale seks.
Misschien zijn mijn tips vooral degene die je ook al tegenkwam op het andere forum, maar hier dus toch een poging.
Uiteraard rustig beginnen, en eerst met iets smals, een vinger of een butt plug of zo. Iets van glijmiddel is wel leuker, al vindt mijn minnaar dat niet altijd even leuk: natte plakkerige boel ... Niet mee overdrijven dus.
Het standje is natuurlijk ook van groot belang. Op z'n hondjes starten is het makkelijkste. Als het dan goed gaat, kan je daarna nog andere dingen proberen.
Als voorspel is het leuk (vind ik toch) om geschoren te worden :D (inwrijven met scheerschuim ... balsem achteraf ...).
Laat maar weten als je nog specifieke vragen hebt!

Edit (want heb je vragen nog eens herlezen): nee, het doet normaal gezien geen pijn. Indien wel, dan staat alles wat teveel onder spanning ... en dan heb je achteraf ook pijn :(( (bv. bij naar wc gaan) . Niet aangenaam :mrgreen:

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Hoe te doen

Berichtdoor Mannekijn » di 31 oktober 2017, 13:27

De magische woorden zijn "voorzichtig" en "vertrouwen".
Zelf vind ik het daarom veiliger om het lepeltje lepeltje te doen. Haar bovenste been ligt iets vooraan. Ik weet in deze positie zeker dat ik niet meteen te diep ga.

Voorzichtig omdat je ieder moment pijnloos moet zijn. Eerst wrijf ik mijn penis alleen langs haar gaatje. Als ik ontspanning voel, dan heeeeel voorzichtig naar binnen. Alleen het uiterste topje. Als ze haar billen begint te bewegen weet ik dat ik iets verder kan gaan.

Vertrouwen, omdat ik dat nooit mag beschamen. Anaal is een dunne grens tussen lekker en pijnlijk.

Nalu
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 17 september 2017, 10:35

Re: Hoe te doen

Berichtdoor Nalu » wo 01 november 2017, 13:45

Inderdaad Mannekijn,
lepeltje lepeltje is vermoedelijk nog veiliger ...
Ik doe hier nog inspiratie op :D11 thanx!

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Hoe te doen

Berichtdoor Mannekijn » wo 01 november 2017, 16:42

Zorg dat je geen haast hebt. Maak het gezellig en creeer de juiste atmosfeer. Alles wat je kunt doen om te ontspannen.
En als het niet goed voelt, niet doorgaan. Meteen stoppen. Volgende keer beter.
Anaal kan heerlijk zijn, maar het is niet voor iedereen weggelegd. Voor sommigen is het gewoon niet prettig.

Specialmoment
Berichten: 6
Lid geworden op: di 03 oktober 2017, 11:57

Re: Hoe te doen

Berichtdoor Specialmoment » do 02 november 2017, 2:01

Vooral zorgen dat je flink opgewonden bent, beiden niet focussen op de anale penetratie. Bedenk beiden dat dit pas ergens in de toekomst gaat gebeuren maar betrek de anus en vooral de omgeving ervan bij het spel. Handig is het om niet bij elke keer seks de anus te betrekken omdat zo toch de focus erop komt dat het een keer moet gebeuren.
Rimmen en druk geven op de kringspier geeft al een prettig gevoel.
Als jij er klaar voor bent kun je aangeven dat je een vingerkootje wel spannend zou vinden en laat het daar dan ook bij.
Ik zeg dit vooral omdat hij zo jouw lichaamsreactie leert kennen en dat jullie samen dan vanzelf gaan aanvoelen wanneer je verder kunt gaan.
Tip is om vooraf anaal te spoelen en uiteraard veel glijmiddel.

Hem anaal stimuleren geeft hem in ieder geval het idee wat jij voelt.

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Hoe te doen

Berichtdoor Mannekijn » do 02 november 2017, 12:43

Heb je mooi verwoord, Specialmoment.
Bijna helemaal mee eens.

Rimmen raad ik namelijk niet aan. Is heerlijk sensitief om te ontvangen. Maar ik heb, ook hier op Shespot, er meer over gelezen en het blijkt niet gezond te zijn. Niet doen dus.

Trian
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 06 september 2017, 13:32

Re: Hoe te doen

Berichtdoor Trian » do 02 november 2017, 12:45

Hallo Ree,
Als man met enige ervaring wil ik graag even reageren op je vraag. Mijn vrouw en ik hebben met hetzelfde probleem geworsteld. Immers anale seks is voor een vrouw een andere ervaring als voor een man. Bij een lekker voorspel is de vagina nat, maar dat is bij de anus niet het geval. En als je al man onbehouwen te werk gaat veroorzaakt dat veel pijn en een onaangename en pijnlijke ervaring. Voor de vrouw betekent het hard en ruw naar binnen dringen en voor de man dat de voorhuid niet mee glijdt en als het ware blijft hangen, hetgeen ook pijnlijk is. Zowel bij mij als mijn vrouw leverde een stevige aanpak dus scheurtjes op met alle pijn die daar bij hoorde.

Wij hebben het als volgt aangepakt.
Het sterretje van mijn vrouw en mijn eikel hebben we met een glijmiddel bewerkt. Speeksel kan ook, maar een glijmiddel vonden wij prettiger, omdat het beter glijdt. (N.B. het is een simpel middel gekocht bij de HEMA.)
Ik lig achter mijn vrouw en duw mijn eikel tegen haar sterretje. Deze houding heeft het voordeel dat onze lichamen goed te sturen zijn. Je ligt dus is er geen sprake van onverwachte bewegingen, die het naar binnendringen kunnen forceren.
Mijn vrouw duwt naar achteren. Ik duw dus niet. Zij duwt en bepaalt dus hoever het hoe hard ik bij haar binnendring. Als het pijnlijk wordt stopt ze en duwt weer verder als ze het er aan toe heeft. Het vraagt van mij uiteraard de nodig zelfbeheersing. Maar het is wel heel erg lekker en opwindend. En zo schuift mijn gehele penis langzaam in haar sterretje. Zij heeft alles onder controle en bepaalt de gang van zaken. Dat voorkomt pijn en ongemak.

Uiteraard is er voor mij nog wel een taak. Ik lig achter haar en kan dus haar tepels, borsten masseren. Mijn vrouw heeft gevoelige tepels dus masseren vind ze heerlijk en het maakt haar meer opgewonden.
Een volgende stap van mijn kant is, omdat ik achter haar lig, het masseren van haar klitje. Ook hier wordt ze opgewonden van. Een in combinatie met mijn stijve penis in haar sterretje geeft dat een geweldig resultaat. Maar nogmaals, zij bepaalt het binnendringen door meer of minder te duwen.

En zo komen we beiden tot een hoogte punt. Voor mijn betekent dat nauwelijks bewegen, door haar strakke spieren en het langzame binnendringen komt mijn orgasme snel. Maar dat zal bij iedere man anders zijn.

Door deze aanpak enige malen te herhalen, zijn we er aan gewend geraakt. Wij hebben het inmiddels zo vaak gedaan dat het ook goed werkt met speeksel. Maar het is nog steeds mijn vrouw die drukt en duwt en bepaalt hoe snel en hard ik bij haar binnen kom. Maar doordat we er aangewend zijn en we weten wat we aan elkaar hebben komt er van mijn kant tegenwoordige ook de nodige (voorzichtige) druk. Het masseren van haar borsten en klitje is wel een vast onderdeel van ons ritueel omdat dat bijdraagt aan het orgasme van mijn vrouw.
Beste Ree, ik hoop dat je hier wat verder mee komt en wens je veel succes en genot bij jullie anale sex.

Geile groetjes, Trian

P.s, laat me nog eens horen hoe het is afgelopen


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten