angst voor anaal

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Bosbes79
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 05 februari 2017, 21:27

angst voor anaal

Berichtdoor Bosbes79 » zo 05 februari 2017, 22:07

Hoi! Ik heb binnenkort weer een afspraak met mijn seksmaatje. Hij is dol op anale seks, en ik ook, maar ik had de vorige keer een nare ervaring met meekomende ontlasting. Hij vond het geen punt, maar ik vond het heeeeeel genant.
Hoe kan ik dit voorkomen?

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: angst voor anaal

Berichtdoor Anwen » wo 08 februari 2017, 12:25

Je kunt wel dingen doen om te proberen dit te voorkomen, maar als je echt 100% garantie wil dat dit nooit meer gebeurt, dan moet je niet aan anale seks doen. Het kan ondanks voorzorgsmaatregelen altijd gebeuren dat er ontlasting meekomt.
Zoals een van mijn partners altijd zegt: if you can´t stand the heat, stay out of the kitchen.

In principe zit er in het rectum geen ontlasting, dus spoelen is niet altijd nodig. Ik doe het zelf wel, dat is ook iets emotioneels, anders kan ik me niet goed ontspannen.
Spoelen kun je bv doen met een soort vaginale douche, het water in je rectum leegspuiten een aantal keer tot het schoon terug komt. Is dus niet hetzelfde als een klisma van de darmen (dat is ook helemaal niet nodig). Zo'n spoeldingetje kun je bij (online) seksshops kopen.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Nien
Berichten: 11
Lid geworden op: di 31 januari 2017, 17:55

Re: angst voor anaal

Berichtdoor Nien » do 09 februari 2017, 10:08

Hi dames,

Via de onderstaande link kunnen jullie een handleiding vinden voor anale seks.
https://www.femlitero.nl/handleiding-vo ... seks-anaal

Wellicht hebben jullie er wat aan!

Groetjes,

Nien van Shespot

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: angst voor anaal

Berichtdoor Anwen » vr 10 februari 2017, 1:17

Huh? Reclame maken mag niet op Shespot, maar reclame maken voor dvd's op een site gelieerd aan Femonline mag wel?

Never mind dat TS helemaal niet vroeg om tips voor de beste anale seks, maar alleen hoe ze meekomende ontlasting kan voorkomen. Is het nu echt zo nodig om daar een dvd van 19,95 voor te kopen?

Super wel, die overname door Femonline als dat ook betekent dat jullie reclame gaan maken voor jezelf.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: angst voor anaal

Berichtdoor deco » vr 10 februari 2017, 8:03

Huh? Reclame maken mag niet op Shespot, maar reclame maken voor dvd's op een site gelieerd aan Femonline mag wel?

Never mind dat TS helemaal niet vroeg om tips voor de beste anale seks, maar alleen hoe ze meekomende ontlasting kan voorkomen. Is het nu echt zo nodig om daar een dvd van 19,95 voor te kopen?

Super wel, die overname door Femonline als dat ook betekent dat jullie reclame gaan maken voor jezelf.
Scherp opgemerkt :mrgreen: ....maar terecht vind ik.
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: angst voor anaal

Berichtdoor Snoozie » vr 10 februari 2017, 9:33

Terecht opgemerkt Anwen :idea:


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten