Uitgaan met "beste vriend"...zonder string

Moderators: Xenia, JanWbr

shewantsmore
Berichten: 27
Lid geworden op: do 24 september 2015, 10:26

Uitgaan met "beste vriend"...zonder string

Berichtdoor shewantsmore » do 24 september 2015, 10:58

hallo allemaal
Ik ben nieuw hier. Heb me aangemeld omdat ik toch met een gevoel zit dat ik met mensen wil delen.
Ik ben namelijk al ruim 5jaar heel gelukkig samen met mijn vriend. Daarvoor ging ik geregeld op stap met een (vriendschappelijke) vriend van me (altijd samen met andere vrienden en vriendinnen). Hij heeft me, na al die tijd, opnieuw mee uit gevraagd - for old time sakes - zoals hij het omschreef. Ik was in eerste plaats genijgd hiervoor vriendelijk te bedanken aangezien we beide een relatie hebben en hij enkel mij vroeg. Maar na aandringen van m'n huidige vriend ben ik dan toch maar op de uitnodiging ingegaan.
We spraken via sms af dat hij me kwam oppikken, dat we samen iets gingen drinken en daarna naar een discotheek gingen.
Wel die avond (30°C!) had ik een wit kleedje aangetrokken, daaronder een witte string en witte hakken.
Toen ik naar beneden kwam zei m'n vriend dat ik er sexy uitzag, maar dat het kleedje doorscheen en m'n string dus zichtbaar was. Hij stelde voor dat ik dus ZONDER zou gaan. Hij had dit eerder al voorgesteld wanneer we samen weggingen om zonder ondergoed te gaan. Ik ben er toen nooit op ingegaan. Maar deze keer drong de tijd, ik had namelijk al meer dan een uur voor mijn kleerkast gestaan alvorens ik dat kleedje had uitgekozen, en de deurbel kon ieder moment gaan!
Ik trok m'n string uit en daar ging de bel.
Na een aantal wijntjes en eenmaal in de discotheek aangekomen voelde ik me zo ongeloofelijk geil en aangetrokken tot "hem" :D7
Ik stuurde m'n vriend dat ik er geil van werd om zo op stap te gaan. Hij stuurde mij letterlijk terug: "ik word er ook ongeloofelijk geil van dat jij met een andere man uit bent en zo weinig aan hebt!"

De rest van het verhaal maak ik wel af als ik een aantal reacties van jullie gelezen heb :)
Ik wil namelijk weten of er al ooit iemand zich in deze situatie heeft bevonden?

Gebruikersavatar
Foxy_lady
Berichten: 108
Lid geworden op: za 05 september 2015, 14:16

Re: Uitgaan met "beste vriend"...zonder string

Berichtdoor Foxy_lady » vr 25 september 2015, 18:20

Hi, welkom op het forum!
Spannend verhaal, ben benieuwd wat er volgt!

Zelf heb ik geen vergelijkbare situatie meegemaakt. Wel eens een kruisdood slipje onder een jurkje aangedaan, toen we wat gingen drinken, maar dat was met mijn man.

Wat ik wel herken is dat mijn partner opgewonden wordt van het idee dat ik "stoute dingen" doe met een andere man...

Masterbass71
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 31 juli 2015, 17:51

Re: Uitgaan met "beste vriend"...zonder string

Berichtdoor Masterbass71 » di 29 september 2015, 16:14

Er zijn meer mannen die het opwindend vinden als andere mannen hun partner verleiden... en meer ;)

shewantsmore
Berichten: 27
Lid geworden op: do 24 september 2015, 10:26

Re: Uitgaan met "beste vriend"...zonder string

Berichtdoor shewantsmore » di 29 september 2015, 16:55

Er zijn meer mannen die het opwindend vinden als andere mannen hun partner verleiden... en meer ;)
Maar zijn er ook mannen, vrouwen of stellen hier die daar ervaring mee hebben?
Ik wist tot dan niet dat hij daarvan opgewonden raakte.

Om nog een stukje verder te gaan met het vertellen van de feiten :P
Ik zei tegen de vriend (waarmee ik uit was) dat ik "zin had". Hij bleek er ook niet zoveel moeite mee te hebben dat hij een vriendin had. Hij fluisterde allerlei geile praat in m'n oor, wat hij met me zou doen als ik met hem mee ging naar z'n auto. Ik werd er zo geil en letterlijk kletsnat van dat ik naar m'n partner stuurde "X wil mij keihard neuken". Hij stuurde terug: "laat je gaan. Zolang je maar alles verteld wat er is gebeurd".
Het vervolg was een heerlijke vrijpartij in de ondergrondse parking waar de auto geparkeerd stond. Daarna zijn we nog een aantal uren heerlijk gaan dansen, bracht hij me naar huis. M'n vriend stond me superhitsig op te wachten. We hebben toen nog een heel intense nacht/ochtend beleefd.
We praten er nog geregeld over en dat brengt ons iedere keer in dezelfde HETE stemming.
Ik kijk er naar uit om alles nog eens over te doen. En dan liefst nog met meerdere mannen :D7

Masterbass71
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 31 juli 2015, 17:51

Re: Uitgaan met "beste vriend"...zonder string

Berichtdoor Masterbass71 » di 29 september 2015, 16:57

ehhh speel je nu naief? google eens op cuckcold

Masterbass71
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 31 juli 2015, 17:51

Re: Uitgaan met "beste vriend"...zonder string

Berichtdoor Masterbass71 » di 29 september 2015, 17:14

dat klonk een beetje harsh.... pm me als je meer wilt weten ;)

Gebruikersavatar
Foxy_lady
Berichten: 108
Lid geworden op: za 05 september 2015, 14:16

Re: Uitgaan met "beste vriend"...zonder string

Berichtdoor Foxy_lady » di 29 september 2015, 18:05

Hi Masterbass,

Fijn dat je nog even terug komt op je eerdere comment. Niet iedereen is nl even ver in zijn / haar kennis en/of ervaring mbt dit soort onderwerpen. Ik was nl ook heel verbaasd dat mijn man er voor open stond en sterker nog: opgewonden raakt van het idee dat ik sex heb met een andere man. Dat kan op jou misschien naïef overkomen, maar voor mij was het ook een nieuw fenomeen :roll:

Masterbass71
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 31 juli 2015, 17:51

Re: Uitgaan met "beste vriend"...zonder string

Berichtdoor Masterbass71 » di 29 september 2015, 21:49

Ja soms ben je zelf zover in de donkere krochten afgedaald, dat je niet meer ziet dat er nog mensen in het licht kunnen leven :)

Zie het als een spannende ontdekkingstocht, waarin het gaat om het spel en niet de knikkers.... Zie teveel malloten die het ineens extreem zoeken. Maakt het niet altijd leuker.

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Re: Uitgaan met "beste vriend"...zonder string

Berichtdoor Flippo » wo 30 september 2015, 21:10

@shewantsmore

Welkom bij Shespot. Je bent beslist niet alleen met een vriend die het opwindend vindt als zijn vrouw uitgaat met andere leuke mannen. Lees op deze site in 'Mannenzaken en Erotiek' het onderwerp 'Cuckold, mijn vriendin en haar dates' maar eens waarin Stel40 zijn ervaringen en gevoelens beschrijft en ook pagina 7 en 8 van het onderwerp 'De hotwife of cuckold lifestyle''.

shewantsmore
Berichten: 27
Lid geworden op: do 24 september 2015, 10:26

Re: Uitgaan met "beste vriend"...zonder string

Berichtdoor shewantsmore » vr 02 oktober 2015, 9:06

@shewantsmore

Welkom bij Shespot. Je bent beslist niet alleen met een vriend die het opwindend vindt als zijn vrouw uitgaat met andere leuke mannen. Lees op deze site in 'Mannenzaken en Erotiek' het onderwerp 'Cuckold, mijn vriendin en haar dates' maar eens waarin Stel40 zijn ervaringen en gevoelens beschrijft en ook pagina 7 en 8 van het onderwerp 'De hotwife of cuckold lifestyle''.

Dank je Flippo

Echter is het bij ons iets anders. M'n vriend wil er niet bij zijn wanneer ik seks heb met andere. Hij wil wel dat ik het hem vertel wanneer het gebeurd is. Hij wil ook niet dat de andere mannen weten dat hij het zelf wil/goed vindt. Is het daarom raar? Ik vind het ondertussen heerlijk! En ik heb het gevoel dat onze relatie er beter van wordt. We hebben geen geheimen voor mekaar en niets is taboe.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Uitgaan met "beste vriend"...zonder string

Berichtdoor deco » vr 02 oktober 2015, 17:53

Hij wil dus dat je versiert word door een man die denkt dat je daardoor vreemd gaat.
Mja dan word het ook spannender in zijn context van versieren/versiert worden.
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Bartel
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 09 oktober 2015, 1:36
Locatie: Brussel

Re: Uitgaan met "beste vriend"...zonder string

Berichtdoor Bartel » vr 13 november 2015, 19:29

EDIT Louve ivm hengelen. Dit is je laatste waarschuwing.
Altijd zin in een ontdekking of een reactie...

Gebruikersavatar
konijn
Berichten: 145
Lid geworden op: zo 21 oktober 2007, 11:01
Locatie: konijnenbelt

Re: Uitgaan met "beste vriend"...zonder string

Berichtdoor konijn » za 02 januari 2016, 12:42

Echter is het bij ons iets anders. >..knip..< Is het daarom raar?
De Cuckold-fantasie is er in vele gedaantes. Ik heb het zelf liever over de hotwife fnatasie omdat ik het onderdanige van de man niet in mezelf herken.
En nee, het is niet raar. Zolang jullie er samen van genieten.

Plezier

Gebruikersavatar
max2016
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 20 juni 2016, 9:17

Re: Uitgaan met "beste vriend"...zonder string

Berichtdoor max2016 » ma 12 februari 2018, 21:14

Als ik de beste vriend uit het onderwerp mag zijn heb ik er geen moeite mee. Als mijn date het laat weten dat ze geen ondergoed draagt... kan ik nergens anders meer aan denken. Ook als ik denk dat ze geen Bh draagt maakt mijn gedachten gek. Het is een voorspel wat heel goed door vrouwen gespeeld kan worden.
:D4


Terug naar “Polyamorie, Open Relaties, Swingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten