Spelletje Truth?

Het café is altijd open. Iedereen is er welkom voor wat warmte, gezelschap, een goed gesprek of gewoon just for the fun!

Moderators: Neena, JanWbr

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Spelletje Truth?

Berichtdoor Mannekijn » wo 30 november 2016, 19:17

Oke, dan.
Na enkele fijne MVM triootjes vraag ik me af of ik bicurieus genoeg ben om een MMV triootje te doen.
Zo dat is eruit :oops:

Laat de vraag staan.

Gebruikersavatar
Empatio
Berichten: 66
Lid geworden op: vr 18 november 2016, 11:32

Re: Spelletje Truth?

Berichtdoor Empatio » di 06 december 2016, 22:43

Misschien niet echt een fantasie maar ben wel nieuwsgierig hoe als ik een bonobo zou zijn .

Vier jij/jullie de (christelijke) feestdagen op een traditionele manier ? En waarom ?

Josh
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 21 september 2016, 23:04

Re: Spelletje Truth?

Berichtdoor Josh » wo 21 december 2016, 16:46

Op de voor ons traditionele manier wel: Veel cadeau's, eten en gezelligheid. Echter komt er niks Christelijks aan te pas.

Staan de feestdagen garant voor meer seks bij jou?

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Spelletje Truth?

Berichtdoor 230volt » wo 21 december 2016, 17:05

Niet garant, maar het maakt de kans er op wel iets groter :) .

Daarop voort bordurend: Maak jij/maken jullie plannen voor seksactiviteiten tijdens de feestdagen of laat jij/laten jullie het aan het toeval over?
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Josh
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 21 september 2016, 23:04

Re: Spelletje Truth?

Berichtdoor Josh » wo 21 december 2016, 21:11

Wij laten het aan het toeval over. Maar alleen de nette mooie kleding al maakt de zin in seks rondom kerst al extremer :)

Ik laat de vraag staan in de hoop dat je zelf weer reageert, want ik bespeur dat jullie wel seksactiviteiten plannen? (Maar iemand anders mag gerust ook reageren hoor :))

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Spelletje Truth?

Berichtdoor 230volt » wo 21 december 2016, 21:20

Ik weet niet waaraan je dat 'bespeurt' Josh, maar wij plannen zover van te voren geen seksactiviteiten. Hooguit een paar uur van te voren als we van elkaar voelen dat 'het er in zit'. Je hebt gelijk, mooie kleding, een beetje de pauw uithangen, werkt zeker erotiserend en maakt 'kans op' zeker groter.

Welke seksuele activiteit heb je nog nooit gedaan, maar staat hoog op je wensenlijstje?
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Josh
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 21 september 2016, 23:04

Re: Spelletje Truth?

Berichtdoor Josh » wo 21 december 2016, 21:35

Er staat nog behoorlijk wat op het wensenlijstje, gelukkig ben ik nog jong :)
Ik ben op dit moment erg benieuwd naar seksuele ervaringen met mijn partner in combinatie met andere mensen. (Kijken, bekeken worden, parenclub, evt trio) Echter is mijn partner hier nog niet aan toe.

Zitten jij en je partner op 1 lijn qua seksuele wensen?

Gebruikersavatar
Ona
Berichten: 246
Lid geworden op: wo 30 november 2016, 17:42

Re: Spelletje Truth?

Berichtdoor Ona » wo 25 januari 2017, 20:54

lijkt me niet simpel als koppel - ik ben alleen en vind het al niet simpel om echt te weten wat ik wil, of wie ik ben op dat gebied - precies of er verschillende delen in mezelf wel iets anders willen, ik ben een beetje in de war. Zal wel te maken hebben met mijn gebrek aan ervaring vooral.

Wat is je favoriete sexmuziek?

Seabirds
Berichten: 15
Lid geworden op: za 15 oktober 2016, 13:09

Re: Spelletje Truth?

Berichtdoor Seabirds » ma 30 januari 2017, 20:10

Tantra lounge :-)

Enig ervaring of verlangen in Tantra ?

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1797
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Spelletje Truth?

Berichtdoor Inya » di 14 maart 2017, 19:16

Ervaring niet, verlangen tot op een bepaalde hoogte wel. Interesse in hoe het effect zou hebben op mij, en hoe ik effect zou hebben op een ander. Maar ik ben ook erg ongeduldig, dus ik zal me er denk ik niet volledig aan kunnen wijden.

Met wie heb jij vandaag geflirt?
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

mariageparfait
Berichten: 292
Lid geworden op: wo 12 april 2017, 1:52

Re: Spelletje Truth?

Berichtdoor mariageparfait » zo 16 april 2017, 22:23

Vandaag met niemand. Afgelopen weekend/week met mijn beste vriend waarbij ik me soms beter voel dan bij mijn eigen partner.

Is een relatie met je allerbeste vriend echt zuiver platonisch?
Good girls go to heaven.
Bad girls go everywhere...

Seabirds
Berichten: 15
Lid geworden op: za 15 oktober 2016, 13:09

Re: Spelletje Truth?

Berichtdoor Seabirds » zo 23 april 2017, 14:33

Vandaag met niemand. Afgelopen weekend/week met mijn beste vriend waarbij ik me soms beter voel dan bij mijn eigen partner.

Is een relatie met je allerbeste vriend echt zuiver platonisch?
Tot op heden wel, maar moet toegeven dat er soms geflirt bijkomt. Uitdagen, terugtrekken...
Zit je in een monogame relatie ?

mariageparfait
Berichten: 292
Lid geworden op: wo 12 april 2017, 1:52

Re: Spelletje Truth?

Berichtdoor mariageparfait » vr 19 mei 2017, 23:08

Ik citeer het vorige antwoord:
Tot op heden wel, maar moet toegeven dat er soms geflirt bij komt.

Na 15j in een relatie is de passie soms een beetje weg bij ons en dan kan wat flirten wel leuk zijn.


Is een mens gemaakt voor monogamie?
Good girls go to heaven.
Bad girls go everywhere...

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1797
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Spelletje Truth?

Berichtdoor Inya » zo 21 mei 2017, 20:27

Al dacht ik er vroeger anders over, nu zeg ik: nee ik denk het niet.

Gevoelsmatig denk ik van niet omdat mensen altijd wel aangetrokken worden door andere mensen, waarom zou je daarvan niet willen en kunnen mogen genieten?
Logischerwijs denk ik ook van niet omdat het voor mij zo irreëel is te denken dat er op deze hele aardkloot, met iets van 7 miljard poppetjes, mensen echt een relatie hebben met die éne ware persoon. Over het algemeen blijven mensen bij iemand die ze in hetzelfde land hebben ontmoet als waar ze wonen, het klinkt onlogisch dat 'de ware' zo vaak gevonden wordt in hetzelfde land terwijl er nog zoveel meer mensen wonen op de rest van de wereld :D

Ik denk overigens wel dat er heel weinig mensen zijn waar je op heel veel vlakken goed matcht, maar als je zo iemand gevonden hebt vind ik niet dat dat monogamie zou hoeven moeten 'afdwingen'.

Wat een lang antwoord. Ik moet altijd weer uitleggen :DD

Werkt jouw partner je weleens op je zenuwen?
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Spelletje Truth?

Berichtdoor Mannekijn » ma 22 mei 2017, 17:43

Oh ja, regelmatig. Gaandeweg heb ik gemerkt dat het normaal is in een relatie. Dus gewoon negeren.

Ben je wel eens eerder teruggekomen van vakantie, vanwege die irritaties?


Terug naar “Café Shespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten