vuistneuken

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

nikki-wear
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 03 juni 2005, 15:32
Locatie: flevoland
Contacteer:

Berichtdoor nikki-wear » za 23 december 2006, 12:55

Ja dat is vier keer :lol:

Maar dat ligt meer aan de automatisering als aan jouw denk ik. Ben vandaag al zes keer ingelogd en telkens lig ik er weer uit.

Maar als mijn bericht er staat dan staat deze er ook.
(sorry of topic).
PS dit is met vingers getypt en niet met mijn vuist.
(zo, nu hoort het weer bij het onderwerp) :D
It's better to burn out,
then to fade away.
(Kurt Cobain)

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » za 23 december 2006, 22:14

tig keer in- en uitloggen.... :evil:

Bij het moppertopic in de kroeg staat hoe je dat kunt fixen

Beheer
Site Admin
Berichten: 667
Lid geworden op: za 14 april 2001, 1:01
Contacteer:

Berichtdoor Beheer » zo 24 december 2006, 12:41

of lees:
Dit graag lezen voordat je post :)
Daarin staat ook beschreven, hoe het tig keer inloggen kunt voorkomen......
Katja

vrouw36jaar
Berichten: 2
Lid geworden op: di 06 maart 2007, 12:51

Berichtdoor vrouw36jaar » di 06 maart 2007, 13:11

ik ben geen bi dame maar een lesbo-dame, soms is het prettig om helemaal gevuld te zijn, als ik seks heb met mijn vrouw dan komt het gewoon weleens voor dat ik zo ontspannen en opgewonden ben dat haar hele hand in mij verdwijnt zeg maar. sja dat is dan fisten, maar om nu te zeggen dat ik er bewust mee bezig ben of juist dat specifiek wil....nee.
soms is het lekker.
de fantasie overtreft altijd de werkelijkheid

sexy
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 14 augustus 2006, 14:51

Berichtdoor sexy » di 13 maart 2007, 20:31

Mijn vriend en ik hebben ook de vens om te vuistneuken (wat een vervelend woord, maar het is wat het is) We proberen dit dan zo af en toe ook wel eens en komen een behoorlijk eind (ondanks de grote handen van mijn vriend) Maar mijn angst voor een hand die er niet meer uit kan maakt dat ik mij niet volledig kan ontspannen en dat het dus ook niet volledig lukt. Hoe zijn jullie ervaringen hier mee, gaat de hand er makkelijker uit dan dat hij er in gaat. Het idee om de rest van mijn leven met de hand van mijn vriend in mij te lopen is niet echt opwindend :oops:
Weet dat het een belachelijke vraag is, maar graag voor mij gerustelling wat ervaringen!

Pictureguy
Berichten: 17
Lid geworden op: di 01 mei 2007, 12:09

Berichtdoor Pictureguy » di 01 mei 2007, 20:34

Ik en mijn ex deden het ook geregeld zij zei dat ze het geweldig vond en dat was ook te horen ze kwam er meteen door klaar en eisde dan bijna dat ik in haar bleef en door ging. Ik ben behoorlijk groot dus heb ook behoorlijk grote handen. En tot het punt dat mijn hand in haar zat deden we heel voorzichtig iedere keer eens tukje verder en dan er weer uit. Dat was geweldig. Maar vooral voorzichtigheid is belangrijk en een tube glijmiddel is geen overbodige luxe.
klik

Pictureguy
Berichten: 17
Lid geworden op: di 01 mei 2007, 12:09

Berichtdoor Pictureguy » vr 04 mei 2007, 2:31

Mijn vriend en ik hebben ook de vens om te vuistneuken (wat een vervelend woord, maar het is wat het is) We proberen dit dan zo af en toe ook wel eens en komen een behoorlijk eind (ondanks de grote handen van mijn vriend) Maar mijn angst voor een hand die er niet meer uit kan maakt dat ik mij niet volledig kan ontspannen en dat het dus ook niet volledig lukt. Hoe zijn jullie ervaringen hier mee, gaat de hand er makkelijker uit dan dat hij er in gaat. Het idee om de rest van mijn leven met de hand van mijn vriend in mij te lopen is niet echt opwindend :oops:
Weet dat het een belachelijke vraag is, maar graag voor mij gerustelling wat ervaringen!
om nog even antwoord te geven op je vraag maar het kost je veel meer moeite en tijd om de hand van je vriend erin te krijgen als eruit. Eruit is gewoon in een keer soepel en pijnloos eruit halen. Daar hoef je je geen zorgen om te maken.
klik

midnight
Berichten: 16
Lid geworden op: do 31 augustus 2006, 10:06

Berichtdoor midnight » ma 30 juli 2007, 21:42

Wauw, ik leer er weer iets bij geloof ik. Ik dacht dat dit soort dingen alleen in extreme blaadjes stonden speciaal bedoelt voor mannen. Hoewel het mij niet erg opwind vind ik het een leuke ontdekking dat er blijkbaar best wat dames zijn die het geweldig vinden.

Monique
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 18 juni 2007, 21:02
Locatie: Middle of Somewhere

Berichtdoor Monique » di 31 juli 2007, 8:45

Het lijkt mij dat er geen 'beter' manier is om je vagina goed uit te r e k k e n.
(Kinderen krijgen ook trouwens, maar dat is toch wat anders naar mijn gevoel)

Dus waarom dat willen doen? Ik snap dat niet zo goed...Lekker vuistneuken, ja, en dan is gewoon neuken niet lekker meer.
Geef mij maar gewoon.

Monique, die geen 'normale' bevalling heeft mogen ervaren en waar er absoluut geen vuist naar binnen mag.
M.

As a man thinks in his heart, so is he.

J.E.
Berichten: 244
Lid geworden op: za 26 mei 2007, 12:02

Berichtdoor J.E. » di 31 juli 2007, 11:17

:shock: Mij ook niet gezien!!! Ik moet er werkelijk waar niet aan denken!!! Zou me geloof ik net een koe voelen, daar gaan ze ook met alles naar binnen, alleen dan met zo'n lange handschoen. Goed, dat is het beeld dat er in mij opkomt als ik aan vuistneuken denk, DUS LAAT MAAR :lol: :lol: :lol:
Op unieke momenten van volmaakte openheid kun je je geest ervaren als ruimte.

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » di 31 juli 2007, 21:30

Ook ik moet er niet aan denken.
Manlief gelukkig ook niet.

Maar goed, als je het samen leuk vind, waarom niet.
Maar niet in mij! :lol:

maria71
Berichten: 3507
Lid geworden op: do 14 juni 2007, 21:08
Locatie: Noord Brabant

Berichtdoor maria71 » di 31 juli 2007, 22:19

Heb er eigenlijk ook nooit over nagedacht eerlijk gezegd maar nu ik het doe lijkt het me niet echt lekker. Heb al moeite met "gewoon" anaal erg he?? :oops: :roll:

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » di 31 juli 2007, 22:20

Das toch geen vergelijking? Anaal met fisten? Of denk jij dat fisten per definitie anaal is?
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

maria71
Berichten: 3507
Lid geworden op: do 14 juni 2007, 21:08
Locatie: Noord Brabant

Berichtdoor maria71 » di 31 juli 2007, 22:26

Zo had ik er nog niet over nagedacht. Hoeft niet altijd anaal te zijn nee. Maar ook dan weet ik niet of ik het lekker zou vinden. Misschien een keertje uitproberen :lol:

pioneer10
Berichten: 32
Lid geworden op: za 14 april 2007, 18:42
Locatie: Alkmaar

Berichtdoor pioneer10 » do 02 augustus 2007, 7:00

Ik grill al bij de gedachte snap echt niet dat iemand dit opwindend kan vinden?
Het fijne van het verleden is, dat het voorbij is!!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 8 gasten