vuistneuken

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

dradi
Berichten: 18
Lid geworden op: do 17 mei 2007, 15:22

Berichtdoor dradi » vr 03 augustus 2007, 21:25

Jezus, eerst doet het blijkbaar verschrikkelijk pijn en dan is het OK?? Het zou bij mij niet gebeuren (en inderdaad, ik deel de meningen van anderen - 'vuistneuken'?!

jodocus2
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 08 juni 2007, 9:05
Locatie: Arnhem

vuistneuken

Berichtdoor jodocus2 » ma 06 augustus 2007, 13:31

hoi

Ik heb het als man pas geleden voor het eerst mogen doen. Voor mij was het heel spannend, en er ging een rustige en goede voorbereiding aan vooraf. Eerst met een vinger er in , daarna met 2, en intussen was mijn mond continu bij haar clitoris. Zo werd zij nat genoeg, om steeds een stukje verder te schuiven. En ik moet zeggen, ik geniet van een vrouw die klaarkomt en ik heb in dit geval erg genoten! Ook voor mij was dit een heftige ervaring!

blitz46
Berichten: 55
Lid geworden op: vr 17 augustus 2007, 9:52
Locatie: Amsterdam, divers

Berichtdoor blitz46 » ma 27 augustus 2007, 16:43

Ik snap de aantrekkingskracht hiervan niet helemaal (of helemaal niet). De vagina van een vrouw 'rekt' wel degelijk mee met wat ze gewend is erin te krijgen (om wat grof te redeneren, maar het is wel degelijk waar). Ik ben zelf niet echt klein geschapen, maar als ik mijn partner op deze wijze zou uitrekken, dan lijkt me toch echt dat er daarna voor beiden weinig gevoel meer over blijft voor het gewone werk, en dat lijkt me heel erg zonde :lol:

Sophia0671
Berichten: 17
Lid geworden op: di 07 augustus 2007, 9:19

Berichtdoor Sophia0671 » di 28 augustus 2007, 11:06

Ik ben een grote voorstander van vuistneuken al klinkt het vreselijk ;-)

Het vereist inderdaad enige voorbereiding en zelfvertrouwen bij man en vrouw.

Mijn eerste kennismaking met fisting was dan met een andere vrouw die hier wel kaas van gegeten had en ik moet eerlijk zeggen dat zulke orgasmes echt heftig intens en emotioneel zijn.

Maar ook met mannen heb ik het wel gehad, omdat ik wist dat het kon en ik mijzelf dus goed kan ontspannen is het geen enkel probleem om tot een 'volledige ontsluiting' te komen, met hulp van de ander natuurlijk.

Met mijn huidige man is het nog niet gebeurd, meer omdat hij nog behoorlijk onervaren is maar we werken er zeker wel aan, want zulke orgasmes wil ik vaker in mijn leven ;-)

Adnil
Berichten: 35
Lid geworden op: ma 27 augustus 2007, 15:51
Locatie: eindhoven

Berichtdoor Adnil » di 28 augustus 2007, 13:26

Sinds een klein jaar geef ik massages in een salon waar oook wel eens vrouwen komen (jammer genoeg wel weining)
Een van de klanten vroeg hier ook om bij een collegaatje en omdat ik dat nog nooit gedaan had dit collegaatje gevraagd of ik er bij mocht zijn.
zeg maar als een soort stage. Dat bieden we klanten wel vaker aan als er nieuwe collegaatjes ingeleerd moeten worden.

Ik vond het eerst wel een eng idee, maar toen ze eenmaal bezig was en ze zover was dat haar hele hand naar binnen kon vroeg de klant of ik het ook wilde proberen bij haar. Het was een heerlijk gevoel om het te doen zeker toen ze ook nog klaarkwam toen ik met mijn hand bij haar binnen was.
Ze genoot er zo van dat ik zelf ook op ontdekkingsreis ben gegaan, maar helaas lukt het bij mij nog niet om meer dan 4 vingers naar binnen te krijgen. Maar ik blijf wel oefenen hoor want ik wil ook graag op deze manier ook eens klaar kunnen komen.

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » di 28 augustus 2007, 13:40

Sinds een klein jaar geef ik massages in een salon waar oook wel eens vrouwen komen (jammer genoeg wel weining)
Een van de klanten vroeg hier ook om bij een collegaatje en omdat ik dat nog nooit gedaan had dit collegaatje gevraagd of ik er bij mocht zijn.
zeg maar als een soort stage. Dat bieden we klanten wel vaker aan als er nieuwe collegaatjes ingeleerd moeten worden.

Ik vond het eerst wel een eng idee, maar toen ze eenmaal bezig was en ze zover was dat haar hele hand naar binnen kon vroeg de klant of ik het ook wilde proberen bij haar. Het was een heerlijk gevoel om het te doen zeker toen ze ook nog klaarkwam toen ik met mijn hand bij haar binnen was.
Ze genoot er zo van dat ik zelf ook op ontdekkingsreis ben gegaan, maar helaas lukt het bij mij nog niet om meer dan 4 vingers naar binnen te krijgen. Maar ik blijf wel oefenen hoor want ik wil ook graag op deze manier ook eens klaar kunnen komen.
Ik lees in een andere posting:
Maar ik doe geen zogenaamd intiem werk
waar ik dan benieuwd naar ben is: wat versta jij onder zogenaamd intiem werk en wat niet. Ik vind het bovenstaande vrij intiem
eL, just curious...
als het gras aan de andere kant groener is, steek dan eens wat energie in je eigen gras

J.E.
Berichten: 244
Lid geworden op: za 26 mei 2007, 12:02

Berichtdoor J.E. » di 28 augustus 2007, 13:46

???Vrij intiem???????!!!!!!!!!! HEEEEEEEEEEEEEEEL ERG INTIEM!!!! Begrijp het ook niet helemaal...... maar goed.... :) .....
Op unieke momenten van volmaakte openheid kun je je geest ervaren als ruimte.

Adnil
Berichten: 35
Lid geworden op: ma 27 augustus 2007, 15:51
Locatie: eindhoven

Berichtdoor Adnil » di 28 augustus 2007, 13:53

Hoi El,

Met intiem wordt in een slaon bedoeld "Neuken met mannen"

wat we dus wel doen is handmassages,
Hoewel hier ook wel enkele meiden pijpen denk ik

Ladyxxx
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 10 november 2003, 0:21

Berichtdoor Ladyxxx » di 28 augustus 2007, 19:46

Ook hier een groot fan :lol: maar wat ik las over pijn... gaat je vriend dan gelijk met zijn vuist naar binnen, of met gestrekte vingers om na het passeren van het schaambeen een vuist te vormen?

Dat oprekken valt wel mee, de vagina vormt zich ook terug naar haar natuurlijke vorm en als vrouw kun je je spieren daar ook gebruiken... maar terug naar plat neuken als je waanzinnige multiorgasmes hebt ervaren :?
I am just me...

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » wo 29 augustus 2007, 20:03

Krijg meteen weer trek....

Het vergt zoveel vertrouwen tussen man en vrouw... of tusseen vrouw en vrouw.....

M
Laedere facile, mederi difficile

Gebruikersavatar
konijn
Berichten: 145
Lid geworden op: zo 21 oktober 2007, 11:01
Locatie: konijnenbelt

Berichtdoor konijn » ma 22 oktober 2007, 20:48

Regelmatig vinger ik mijn vrouw en vaak gebruik ik daarbij meerdere vingers. Laatst gebruikte ik alle vingers en ze zaten voorbij het laatste kootje in de vagina. We vonden dit allebei heel erg geil.
Het is heel intiem en zij weet van geiligheid niet meer waar ze het moet zoeken.

Is het nu de bedoeling dat als we verder willen dat ik in de vagina een vuist maak? En is het niet vervelend dat m'n nagels (hoe kort ze ook zijn) langs de vaginawand gaan? Ik heb wel gelezen over latex handschoentjes maar dat willen we niet.
Of is het juist de bedoeling dat je een vuist maakt voor je de vagina in gaat? Dit lijkt me juist weer erg lastig omdat je het dan niet langzaam op kan bouwen.

graag tips

Dom
Berichten: 86
Lid geworden op: zo 30 september 2007, 12:53

Berichtdoor Dom » ma 22 oktober 2007, 23:20

Voelt heerlijk en heel erg veilig met een hand binnen.
Wat ik niet gelzen heb is het korthouden van de nagels, echt alle randjes goed wegvijlen. Vooral als je anaal gefist wordt, zijn korte nagels van belang want daar wil je echt niet gaan bloeden.
Wanneer je nagels niet kort zijn kom je vanzelf "het behang" van de binnenkant van de vagina tegen onder je nagels, kleine stukjes slijmvlies. Beschadigingen van binnen zorgen voor irritatie en dat kan naar gaan ontsteken.

Vaginaal en anaal gefist worden zijn ook tegelijk erg lekker en ik ken een aantal mannen (ook hetero's) die het lekker vinden anaal gefist te worden, mannen kunnen door anaal gefist te worden klaarkomen zonder dat ze een stijve hebben, schijnt lekker te voelen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet!!!!

denkende mens
Berichten: 229
Lid geworden op: zo 01 december 2002, 2:01

Berichtdoor denkende mens » di 23 oktober 2007, 17:55

Voelt heerlijk en heel erg veilig met een hand binnen.
Wat ik niet gelzen heb is het korthouden van de nagels, echt alle randjes goed wegvijlen. Vooral als je anaal gefist wordt, zijn korte nagels van belang want daar wil je echt niet gaan bloeden.
Wanneer je nagels niet kort zijn kom je vanzelf "het behang" van de binnenkant van de vagina tegen onder je nagels, kleine stukjes slijmvlies. Beschadigingen van binnen zorgen voor irritatie en dat kan naar gaan ontsteken.

Vaginaal en anaal gefist worden zijn ook tegelijk erg lekker en ik ken een aantal mannen (ook hetero's) die het lekker vinden anaal gefist te worden, mannen kunnen door anaal gefist te worden klaarkomen zonder dat ze een stijve hebben, schijnt lekker te voelen.
Anaal fisten?????????
Vuistneuken???????????

Wat voel ik me een dino, en ik ben maar 30. ik zag deze topic al een hele tijd staan en dacht bij mezlf:"daar moet je niet op reageren want het is je kopje thee niet. Dus daar zitten ze echt niet op een negatieve opmerking te wachten".
MAar ik kon het niet laten. Ik denk dat op dit forum een deel ook het leren kennen van elkaar een onderdeeel is. En ik wou effe laten weten dat ik dit heel vreemd vind. Mss is "vergaand" het woord dat ik zoek. Ik bedoel, ik kan me niet inbeelden dat dat gezond is, zoiets grot als een vuist in een klein gat. Ik wil wel geen waardeoordeel vellen hoor. Als iemand dat lekker vind, dan vind ik dat fantastisch voor hem of haar. Echt waar. Maa rik kan er echt niet bij. Anaan fisten???? jeetje, pijnlijk lol. Maar bon, ik hou m'n mond en laat jullie lekker veder keuvelen. Doeiiiiiiiiiiiiiii

incognita
Berichten: 75
Lid geworden op: di 19 december 2006, 0:59

Berichtdoor incognita » di 20 november 2007, 2:37

...
Laatst gewijzigd door incognita op wo 19 maart 2008, 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
je weet pas als je probeert

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » di 20 november 2007, 2:46

Ik denk ook aan een fabeltje... heb het vaker meegemaakt en ben nog even 'strak' ..

Hoewel ik wel denk dat eigen 'flexibiliteit' en je bekkenbodemspieren er veel mee te maken hebben (of je ervan rekt of niet)..

urgh ja zo is het wel erg niet-sexy plastisch allemaal he :roll: :wink:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 10 gasten